@likaon napisał w [moje auto] Swift ABC 1.0 Mk V '01r.:
No wsparcie klienta pełna profeska.
@Gooral napisał w [moje auto] Swift ABC 1.0 Mk V '01r.:
Ale nikt im nie powie, że na maile nie odpisują
I tak to że odpisali to już wielka zmiana. Kilka razy pisałem do różnych firm z prośbą o jakiekolwiek informacje na temat części to w większości nie odpisują.
Ja jeszcze rozumiem jakby to były tajne informacje ale np. chciałem naprawić zapłon w którym był tyrystor Motorola TP230 (jak dobrze pamiętam) w necie zero informacji no to piszę do motoroli to mi odpisali żebym się skontaktował z przedstawicielem w swoim kraju... po czym krajowy nie odpisał.
Naprawiłem touchpad tzn nie działające przyciski od myszy lewy i prawy. Winą za nie działanie okazało się źle wpięta taśma. Teraz już wszystko w nim działa.
Składu na opakowaniu chyba nikt nie podaje ale powinien być w karcie charakterystyki a takowej nie znalazłem. To że ma estry to dobrze ale w sumie nie wiadomo co to znaczy w tym przypadku. Dla przykładu: olej do 2t też zawiera estry ale płukanką jest słabą
Bębny są już na granicy zużycia, usunąłem z nich jedynie rant, zamówię nowy komplet bębny + szczęki, lecz lepszej firmy. Założyłem na próbę jakieś stare zużyte szczęki znalezione w garażu i hamulce działają dużo dużo lepiej, ręczny blokuje koła po 3 ząbkach od wyczucia pierwszego oporu na dźwigni, gdzie na tych nowych miałem wrażenie że zaraz urwę dźwignię albo pęknie linka a koła i tak się kręcą.
Dziś go włączyłem i zacząłem sobie przeglądać neta. Po jakichś 30 minutach pokazał się niebieski ekran i zdążyłem tylko przeczytać DRIVERS .... No i uruchamiał się ponownie oczywiście stanął na czarnym ekranie. Poczekałem z 10 minut z myślą że może się uruchomi. Niestety. Wyłączyłem przyciskiem aż do mrugnięcia diody od zasilania/ładowania i włączyłem. Uruchomił się normalnie i przy przeglądaniu dziennika zdarzeń znów niebieski ekran i już dałem sobie z tym spokój.
Oddam i powiem aby oddać go do serwisu na Rebaling wbudowanego RAM i być może procesora .
Poprawiony zapłon nie do końca spełnił moje oczekiwania więc zmiana planów i jednak będzie na mikrokontrolerze (Stm32f103c8t6) i mikrokontroler będzie regulował wyprzedzenie.
@likaon napisał w Wymiana uszczelniaczy zaworów ,bez ściągania głowicy = remont silnika :):
@BPX33 jakbyś był gdzieś w pobliżu, to ja mam inspekcyjną z wbudowanym ekranem. Tylko poszukać jej miszę. Mogę pożyczyć.
Podjechałbym to byś zajrzał, ocenił własnym okiem i nie trzeba by było odsyłać. ;) Ale to raczej na wiosnę jakoś, bo teraz Swift zimuje. :P
Jakoś się dogadamy na spotkanie i dzięki za ofertę!
Po tygodniowym postoju z powodu wymiany przegubu napędowego pojawił się kolejny problem, mianowicie coś nieprzyjemnie szumiało, szurało z okolic paska osprzętu tj pompa wody lub alternator więc kolejne kilka dni przymusowego postoju, jutro zdejmę pasek i mam nadzieje ze zlokalizuje problem (po 2-3 minutach ucichło).
Ps. Tym razem zamontowałem przegub GSP 857095 - trzeba nieco szlifierka dzyndzelek mocowania czujnika ABS przeszlifować.
Muszę sprawdzić wymiary czy nie podszedłby przegub np od Tico 🤔
@pacior u mnie też jest stacja z T-Mobile dlatego dziwiłem się że to tak dziwnie działa. No obsługuje ona jeszcze Orange . Najgorzej jest z Plus . U mnie nie ma zasięgu ale już na obszarze zakładu pracy jest. Repaterów nie ma u nas w bloku. Internet mamy ze światłowodu.
Kiedyś był też masz od telefonów radiowych stacjonarnych. Ten po lewej. Już go nie ma. A po prawej jest masz T-Mobile.