oryginalne elektryczne szyby- schemat podłączenia
-
wyszukiwarka nie gryzie przecież
-
Otóż szukam
schematu do podłączenia oryginalnych elektrycznych szyb do tico,
które kiedyś tam
kupiłem i nadszedł czas je założyćhttp://www.wolff.zabrze.stk.net.pl/TicoCzesci/013.htm
Dodatkowo mam
pytanie, czy nie wie ktoś gdzie mógłbym znaleźć te oryginalne podłokietniki
w których są
przyciski z elektryki? Mam takie, ale są w złym stanie.
Może w fox'ie mają?
Ale nie znam nr katalogowego.Powinni mieć. Numer masz tu, ale jak dzwonisz do Foxa to w sumie niepotrzebny.
http://www.wolff.zabrze.stk.net.pl/TicoCzesci/91.htm -
Dzięki wielkie... w weekend się dokładnie temu przyjrzę... choć pewnie założe elektrykę dopiero na wiosnę.
-
W ap-carze widziałem że mają w ofercie podłokietnik prawy nr katalogowy 84410-78B10-5SF i podłokietnik lewy 84420-78B10-5TC.
-
Co do podłączenia to najprościej jest bez dodatkowego przycisku u kierowcy sterującego szyba pasażera. Ja tak podłączyłem i wtedy tylko wystarczy puścić do strony pasażera 1 przewód. Do kierowcy idzie tylko zasilanie plus i ten od pasażera.
-
Orientuje się może ktoś, czy w Tico bez elektrycznych szyb jest już przygotowana wiązka pod deską rozdzielczą, gdzie trzeba tylko wetknąć wiązki przewodów idące z drzwi
-
Orientuje się może
ktoś, czy w Tico bez elektrycznych szyb jest już przygotowana wiązka pod deską
rozdzielczą, gdzie trzeba tylko wetknąć wiązki przewodów idące z drzwiTrochę dłubałem pod deską, ale nie zauważyłem wiązki o takim przeznaczeniu.
-
Gdyby taka wiązka była, to bym wreszcie zabrał się za podłączenie moich elektrycznych szyb, które czekają już min. 2 lata na instalację, a tak to mi się nie chce za bardzo wszystko od nowa prowadzić
-
Gdyby taka wiązka
była, to bym wreszcie zabrał się za podłączenie moich elektrycznych szyb, które
czekają już min. 2 lata na instalację, a tak to mi się nie chce za bardzo wszystko
od nowa prowadzićAle co trzech przewodów Ci się nie chce pociągnąć?
-
Ale co trzech przewodów Ci się nie chce pociągnąć?
Mam silniki na obie strony wraz z przewodami i sądziłem, że być może wystarczy je wpiąć w odpowiednie złączki już bez żadnego cudowania
-
Co do podłączenia
to najprościej jest bez dodatkowego przycisku u kierowcy sterującego szyba pasażera.
Ja tak podłączyłem i wtedy tylko wystarczy puścić do strony pasażera 1 przewód. Do
kierowcy idzie tylko zasilanie plus i ten od pasażera.I co? Zrobić taką upośledzoną instalację z niczym nieuzasadnionego lenistwa?
Osobiście uważam, że ciągnięcie jednego czy trzech przewodów to ta sama robota.