czeka mnie kawał zabawy przy wymianie yay
Ja tak miałem to poszedłem za radą tu na forum i zamiast kupy roboty wymieniłem sam wkład czyli linkę kupioną na metry. Wytrzymało to sporo aż tico poszło na sprzedaż.
czeka mnie kawał zabawy przy wymianie yay
Ja tak miałem to poszedłem za radą tu na forum i zamiast kupy roboty wymieniłem sam wkład czyli linkę kupioną na metry. Wytrzymało to sporo aż tico poszło na sprzedaż.
Ty masz tym jeździć a nie się ścigać. Jak chcesz się ścigać kup sobie F1.
Masz chyba zacofane podejście do samochodu skoro uważasz, że mocniejszy silnik to tylko do ścigania. Pojeździj troszkę lepszym samochodem, to zobaczysz że większa moc przydaje się w drodze a nie tylko do ścigania. To nie czasy malucha czy litrowej polówki które królowały niedawno na drogach.
Ciężki wybór ale akurat ja bym się nie pchał w peugeota. Masz na razie czym jeździć i to na gazie. Akurat w VW zamarzająca odma to reguła i trzeba ja czyścić zimą. Mi podczas jazdy wywaliło olej w 1.6 do zera.
Polówkę zawsze sprzedasz i to z gazem więc poczekaj na inną okazję.
Czyli wg tego co piszesz w przyszłym roku powinienem zapłacić dużo więcej za OC...
Nie powinieneś a zapłacisz i to sporo więcej bo podobno ma być jeszcze drożej. Ja za motocykl 100% więcej a za samochód ok 40% więcej.
części do tico kosztują przecież grosze smile
Może części są tanie do tico ale marnej jakości a do tego jeśli sam nie umiesz naprawić sobie samochodu to wtedy nie powiesz, że tanie tico jest w utrzymaniu
Tego z ogłoszenia może warto kupić ale jak się mieszka blisko bo za tę cenę 94rok bez gazu to aż nie tak warto jechać po niego kawał drogi.
Podłoga sucha w kabinie, na zewnątrz też sucho. Być może gdzieś szybko wyparowuje ...
U mnie też znikał płyn i nie było widać wycieku. A winny okazał się trójnik na przewodzie gumowym gdzie pod mimo opaski na łączeniu przewodu gumowego uciekało powoli. NI było widać tam dużo tylko lekko mokry był troszkę przewód. Mimo tego co jakiś czas musiałem dolewać płyn. Więc wcale nie musi być widoczny wyciek by ubywało płynu. Szczególnie, że pewnie bardziej będzie uciekał podczas jazdy a potem miejsce wysycha jak silnik ostygnie.
U mnie właśnie za dobicie klimy bo przestała chłodzić wołają 80zł a jeśli z odgrzybianiem ozonem plus przegląd i nabicie to już 120zł.
Witam, czyli ten GM 10w/40 będzie idealny do mojego tico z przebiegiem 154 tyś.????
Mój od jakiś 180tys przebiegu jeździł na tym GM więc polecam. Wcześniej lałem elfa, orlen platinium. Minerala nie lej bo zimą będziesz miał fajny dźwięk zaworów. Najtaniej wyjdzie ten GM bo masz bańkę 5L na dolewkę i jeszcze zostanie.
Tego lotosa przestałem lać do malucha a co dopiero do tico.
Za ok 60zł kupisz 10W40 5L bańkę oleju GM. Sam go kupowałem i spokojnie ico a nim śmigało. Nie lej mineralnego do wysokoobrotowego silnik tico. Kup GM lub szukaj promocji co sam robię i kupuję oleje 5W40 po 50zł za 4L.
Najtaniej wychodzi.. zmieniając co roku ubezpieczyciela
Akurat w TUW miałem od dobrych 6 czy więcej lat bo jest najtaniej.
Dawniej jak wierzyłem jeszcze w PZU to co roku podnosili mi składki i czułem się jak jeleń. A szczytem było ubezpieczenie domu od komuny zero wypłat a składka z w ciągu 2 lat poszła o 100% do góry. Teraz nie warto bywać lojalnym klientem.