Seat Leon Mixed By Smisny
-
@szarik napisał w Seat Leon Mixed By Smisny:
@bpx33 @smisnykolo Amatorzy. W lutym styknie 30 lat, a obecnie jest ponad 430tys przebiegu :D.
Że niby w którym aucie tyle masz? Przebieg jak na taki wiek marniutki... :P
napisał 6 lis 2021, 16:53 ostatnio edytowany przez@bpx33 W swoim C124. Czy ja wiem, czy taki marniutki. Wychodzi ponad 14000km rocznie. W Twoim przypadku wychodzi 13500km rocznie, także porównywalnie.
Poprzedni właściciel prawie tym autem nie jeździł, od przeglądu do przeglądu było to około 3000km.
Raczej nikt nie kupował 3litrowej benzyny, żeby trzaskać tym duże przebiegi, od tego były diesle. Podejrzewam, że większość tego przebiegu zrobił Niemiec, a u nas już to auto służyło jako dodatkowe, a nie główne.
Z resztą, wszystkie elementy zawieszenia, które wymieniałem (z wyjątkiem tylnych amortyzatorów) były jeszcze oryginalne. -
@bpx33 W swoim C124. Czy ja wiem, czy taki marniutki. Wychodzi ponad 14000km rocznie. W Twoim przypadku wychodzi 13500km rocznie, także porównywalnie.
Poprzedni właściciel prawie tym autem nie jeździł, od przeglądu do przeglądu było to około 3000km.
Raczej nikt nie kupował 3litrowej benzyny, żeby trzaskać tym duże przebiegi, od tego były diesle. Podejrzewam, że większość tego przebiegu zrobił Niemiec, a u nas już to auto służyło jako dodatkowe, a nie główne.
Z resztą, wszystkie elementy zawieszenia, które wymieniałem (z wyjątkiem tylnych amortyzatorów) były jeszcze oryginalne.napisał 6 lis 2021, 20:05 ostatnio edytowany przez@szarik napisał w Seat Leon Mixed By Smisny:
@bpx33 W swoim C124. Czy ja wiem, czy taki marniutki.
Jak na Merca to bardzo mało. ;) Te auta z tych roczników to mają obecnie przebiegi 600-700 tys. km.
Wychodzi ponad 14000km rocznie. W Twoim przypadku wychodzi 13500km rocznie, także porównywalnie.
Porównujesz typowo miejskiego Swifta z autem które w tamtych czasach było połykaczem autostrad? XD To tak jakbyś porównywał Malucha z Ferrari... :P
Poprzedni właściciel prawie tym autem nie jeździł, od przeglądu do przeglądu było to około 3000km.
U mnie było chyba tak samo. Prawdopodobnie... Bo nie mam pewności czy przy zakupie była jedynka z przodu - tak mówili - czy już dwójka. Jeśli dwójka to obecny przebieg to 409 tys. km, choć ja wolę utrzymywać wersję 309... XD
Raczej nikt nie kupował 3litrowej benzyny, żeby trzaskać tym duże przebiegi, od tego były diesle.
Taaa! Jak kiedyś paliwo było po 1,80 zł/l, a nawet taniej to nikt nie patrzył ile auto pali tylko lał i jeździł. Zwłaszcza w Niemczech. ;)
Z resztą, wszystkie elementy zawieszenia, które wymieniałem (z wyjątkiem tylnych amortyzatorów) były jeszcze oryginalne.
Ja ostatnio wymieniałem oryginalne wahacze tylne, a raczej były wycinane, bo wyjść po dobroci nie chciały. XD
-
@bpx33 @smisnykolo Amatorzy. W lutym styknie 30 lat, a obecnie jest ponad 430tys przebiegu :D.
@szarik napisał w Seat Leon Mixed By Smisny:
@bpx33 @smisnykolo Amatorzy. W lutym styknie 30 lat, a obecnie jest ponad 430tys przebiegu :D.
Hehehe... Licytujemy się? No to jazda: Simson 32 lata, MZ 31 lat. :-D
Przebiegi... A kto to wie... :-) Zresztą trudno porównywać przeloty auta i motocykla.Niedawno obliczyłem, że łącznie moje pojazdy silnikowe mają 125 lat, co daje średnią 25 lat na sztukę. :-D
Wszystkie sprawne, w eksploatacji. -
napisał 15 lis 2021, 18:24 ostatnio edytowany przez
Z pozytywnych rzeczy, w niedzielę wymieniłem koła na zimowe.
Przy okazji pękła sprężyna w tylnym lewym kole.
I również przy okazji odkryłem że osłony przegubu po lewej stronie są obydwie pęknięte. -
Z pozytywnych rzeczy, w niedzielę wymieniłem koła na zimowe.
Przy okazji pękła sprężyna w tylnym lewym kole.
I również przy okazji odkryłem że osłony przegubu po lewej stronie są obydwie pęknięte.@smisnykolo To już mniej pozytywnie. Masz nową robotę... Sam będziesz robił czy dajesz do mecha?
-
Z pozytywnych rzeczy, w niedzielę wymieniłem koła na zimowe.
Przy okazji pękła sprężyna w tylnym lewym kole.
I również przy okazji odkryłem że osłony przegubu po lewej stronie są obydwie pęknięte.@smisnykolo A było oddać do wulkanizatora koła na zmianę 😅 też ci sam zmieniam to zawsze coś nowego wypatrzę 😒
-
@smisnykolo A było oddać do wulkanizatora koła na zmianę 😅 też ci sam zmieniam to zawsze coś nowego wypatrzę 😒
@pacior Jednak lepiej samemu :-). Mniejsze ryzyko uszkodzenia gwintu, poza tym lepiej być świadomym, co tam się przy kołach dzieje... ;-)
-
@smisnykolo To już mniej pozytywnie. Masz nową robotę... Sam będziesz robił czy dajesz do mecha?
napisał 18 lis 2021, 15:00 ostatnio edytowany przez@leo @pacior Wszystko co mogę to robię samemu lub ze szwagrem.
Sprężyny wymieniłem, w komplecie z nowymi podkładkami na dole i gumami na górze.
Osłony przegubów będę robił ze szwagrem jak będzie możliwość wjazdu na kanał w łikend.
Czarne reno szwagra obecne. A na ostatnim zdjęciu reno szwagra poprzednie, obecnie moje zastępcze. 1.6 16v istny potwór. -
@leo @pacior Wszystko co mogę to robię samemu lub ze szwagrem.
Sprężyny wymieniłem, w komplecie z nowymi podkładkami na dole i gumami na górze.
Osłony przegubów będę robił ze szwagrem jak będzie możliwość wjazdu na kanał w łikend.
Czarne reno szwagra obecne. A na ostatnim zdjęciu reno szwagra poprzednie, obecnie moje zastępcze. 1.6 16v istny potwór.@smisnykolo Ojtam ojtam... Ważne, że się toczy. To przecież "zastępcze". Wiadomo, że z hiszpanem nie ma co porównywać. ;-)
-
napisał 19 lis 2021, 21:29 ostatnio edytowany przez
Z cyklu opowieści pozytywne potrzebowałem dzisiaj leona bo jechałem na zakupy do selgrosu, pojechałem clio postawiłem pod bramą, wysiadłem, otworzyłem bramę, wsiadłem wrzuciłem jedynkę zrzuciłem ręczny ruszam i niestety zanim dojechałem do bramy clio zgasło i już nie odpaliło. Stoję w poprzek drogi, próbuję popchnąć ale jest zbyt stromo, przyjechała siostra, w dwójkę również bez szans, przejechać chciała jakaś honda, wysiada kobita mówi że pomoże, w trójkę też nie poszło, przyjechał jakiś bus wysiadł chłop, w czwórkę przepchnęliśmy z drogi hihi. Potem jeszcze tylko przełożyć akumulator do leona i można ruszać w drogę.
-
Z cyklu opowieści pozytywne potrzebowałem dzisiaj leona bo jechałem na zakupy do selgrosu, pojechałem clio postawiłem pod bramą, wysiadłem, otworzyłem bramę, wsiadłem wrzuciłem jedynkę zrzuciłem ręczny ruszam i niestety zanim dojechałem do bramy clio zgasło i już nie odpaliło. Stoję w poprzek drogi, próbuję popchnąć ale jest zbyt stromo, przyjechała siostra, w dwójkę również bez szans, przejechać chciała jakaś honda, wysiada kobita mówi że pomoże, w trójkę też nie poszło, przyjechał jakiś bus wysiadł chłop, w czwórkę przepchnęliśmy z drogi hihi. Potem jeszcze tylko przełożyć akumulator do leona i można ruszać w drogę.
@smisnykolo poszukaj jakiegoś jelenia z Tico, może odda za Clio 😅
-
napisał 20 lis 2021, 23:05 ostatnio edytowany przez
-
napisał 29 lis 2021, 15:30 ostatnio edytowany przez
-
czapka już założona
@smisnykolo u mnie już w sobotę było przez moment biało 🙂
-
napisał 28 lut 2022, 15:13 ostatnio edytowany przez
Mam problem z pilotem centralnego zamka.
Mam oryginalnego pilota od leona, wymieniłem baterię, przy naciskaniu przycisków na pilocie dioda mruga.
Sprawdziłem bezpieczniki które w internecie piszą że mogą odpowiadać za działanie centralnego zamka 5, 6, 14, 38.
Zamykanie centralnego zamka działa z przycisków na panelu drzwiowym kierowcy.
Można też zamknąć i otworzyć kluczykiem przekręcając zamek w drzwiach kierowcy.
Odpaliłem program diagnostyczny VCDS i sprawdziłem moduł centralnego zamka''1 Fault Found: 00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) 27-00 - Implausible Signal''
Skasowałem błąd i jest czysto.
Próbowałem też adaptacji pilota, słychać przekaźnik po naciśnięciu przycisku na pilocie. Co oznaczałoby że pilot się zaadaptował.
Ale brak reakcji centralnego zamka na przyciski na pilocie.
Może ktoś ma jakiś pomysł? -
Mam problem z pilotem centralnego zamka.
Mam oryginalnego pilota od leona, wymieniłem baterię, przy naciskaniu przycisków na pilocie dioda mruga.
Sprawdziłem bezpieczniki które w internecie piszą że mogą odpowiadać za działanie centralnego zamka 5, 6, 14, 38.
Zamykanie centralnego zamka działa z przycisków na panelu drzwiowym kierowcy.
Można też zamknąć i otworzyć kluczykiem przekręcając zamek w drzwiach kierowcy.
Odpaliłem program diagnostyczny VCDS i sprawdziłem moduł centralnego zamka''1 Fault Found: 00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) 27-00 - Implausible Signal''
Skasowałem błąd i jest czysto.
Próbowałem też adaptacji pilota, słychać przekaźnik po naciśnięciu przycisku na pilocie. Co oznaczałoby że pilot się zaadaptował.
Ale brak reakcji centralnego zamka na przyciski na pilocie.
Może ktoś ma jakiś pomysł?@smisnykolo ja bym wygrzebał moduł i zajrzał czy w środku wszystko ok, no chyba że jest nierozbieralne 🤔🤔😔
-
napisał 27 kwi 2022, 20:44 ostatnio edytowany przez
Spotkała mnie taka przygoda że straciłem sprzęgło, na szczęście parkowałem już pod domem, wystrzeliła zawleczka na odpowietrzniku, wyciekł płyn hamulcowy i wpadł pedał sprzęgła. Auto wepchnąłem na miejsce parkingowe.
Wrzucam zdjęcie, po prawej zawleczka sprawna, po lewej pękła i jest w dwóch kawałkach.
-
Spotkała mnie taka przygoda że straciłem sprzęgło, na szczęście parkowałem już pod domem, wystrzeliła zawleczka na odpowietrzniku, wyciekł płyn hamulcowy i wpadł pedał sprzęgła. Auto wepchnąłem na miejsce parkingowe.
Wrzucam zdjęcie, po prawej zawleczka sprawna, po lewej pękła i jest w dwóch kawałkach.
@smisnykolo farciarz 😉
-
napisał 29 kwi 2022, 09:04 ostatnio edytowany przez
Ino teraz gdzie taką zawleczkę dostać, nowy odpowietrznik kosztuje 200pln, a ja potrzebuję tylko kawałek metalu.
-
Ino teraz gdzie taką zawleczkę dostać, nowy odpowietrznik kosztuje 200pln, a ja potrzebuję tylko kawałek metalu.
@smisnykolo gdzieś na jakimś szrocie..