jak zamontować osłonę przeciwkurzową w zacisku?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 11 lip 2010, 19:43 ostatnio edytowany przez madmax3030 11 sie 2016, 20:41
bo kombinuje i lipa ma ktoś jakiś sprawdzony sposób na tą cholerną gumę /
-
napisał 11 lip 2010, 20:37 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 20:41
bo kombinuje i lipa
ma ktoś jakiś sprawdzony sposób na tą cholerną gumę /Mi tez rece juz opadaja
-
napisał 11 lip 2010, 21:23 ostatnio edytowany przez tom83ek 11 sie 2016, 20:41
Powiem jak ja to robiłem miesiąc temu:)
1.Wkładamy uszczelkę w cylinder i smarujemy ją płynem hamulcowym albo specjalnym specyfikiem (dodawanym do nowego oryginalnego tłoka)
2. Wkładamy osłonę przeciwkurzową i robimy sobie z drutu 4 "haczyki":) Do tego celu wykorzystałem drut o średnicy 1,2mm i jeden koniec kształtujemy w łapkę co chwyci wewnętrzną część osłony.
3. Haczyk wkładamy w osłonę i odciągamy ją na zewnątrz a drut mocujemy do zacisku. Dokładnie tak samo zakładam drugi haczyk i mocuje drut do drugiej strony zacisku. Mozna jeszcze trzeci haczyk zrobić pomiędzy tymi dwoma:)
4. Prosimy osobę by trzymała zacisk, do jednej reki bierzemy tłok a drugą ręką bierzemy 4 haczyk i odciągamy gumę. W tak odciągniętą gumę na zewnątrz próbujemy wsadzić tłok.Mi udało się to za drugim razem:)
Powodzenia:)
-
Mi tez rece juz
opadajaI weź tu uwierz w ludzi...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 12 lip 2010, 06:07 ostatnio edytowany przez kowolo 11 sie 2016, 20:41
1.Wkładamy uszczelkę w cylinder i smarujemy ją płynem hamulcowym albo specjalnym specyfikiem (dodawanym do nowego oryginalnego tłoka)
2. Wkładamy osłonę przeciwkurzową i robimy sobie z drutu 4 "haczyki":) Do tego celu wykorzystałem drut o średnicy 1,2mm i jeden koniec kształtujemy w łapkę co chwyci wewnętrzną część osłony.
3. Haczyk wkładamy w osłonę i odciągamy ją na zewnątrz a drut mocujemy do zacisku. Dokładnie tak samo zakładam drugi haczyk i mocuje drut do drugiej strony zacisku. Mozna jeszcze trzeci haczyk zrobić pomiędzy tymi dwoma:)
4. Prosimy osobę by trzymała zacisk, do jednej reki bierzemy tłok a drugą ręką bierzemy 4 haczyk i odciągamy gumę. W tak odciągniętą gumę na zewnątrz próbujemy wsadzić tłok.Ja to też niedawno robiłem tym samym sposobem poza tym chyba innym nie idzie:P
PS. trochę nerwów przy tym straciłem zanim wpadłem na ten sposób:) -
Użytkownik archiwalnynapisał 12 lip 2010, 08:49 ostatnio edytowany przez jacek_pawlak 11 sie 2016, 20:41
bo kombinuje i lipa
ma ktoś jakiś sprawdzony sposób na tą cholerną gumę /Witam serdecznie !
He, he, nie ma co się denerwować. Ja mam troszkę inny sposób niż koledzy: na końcówkę tłoczka wkładam uszczelkę i dopiero w ten sposób wpycham kołnierz uszczelki (ten który ma wejść we frez w zacisku). Pomagam sobie jakimś cienkim, tępym narzędziem (żeby nie uszkodzić uszczelki). Gdy kołnierz uszczelki znajdzie się już we frezie zacisku wpycham tłok do środka (zacisku), oczywiście wcześniej musisz wymienić też uszczelkę, która jest w zacisku troszkę głębiej (oring odpowiedzialny za powrót tłoczka). Pod uszczelkę nałóż smar miedziowy lub inny (ten który jest w zestawie naprawczym). To chyba tyle. Powodzenia. Pozdrawiam. -
Użytkownik archiwalnynapisał 12 lip 2010, 09:47 ostatnio edytowany przez Lars 11 sie 2016, 20:41
Mi tez rece juz opadaja
Na stronie 199 ksiązki Trzeciaka (w pkt. "sprawdzić osłonę przeciwkurzową")jest podany sposób jej wymiany.Czy ten sposób się nie sprawdza ??
-
Na stronie 199
ksiązki Trzeciaka (w pkt. "sprawdzić osłonę przeciwkurzową")jest podany sposób jej
wymiany.Czy ten sposób się nie sprawdza ??Nam (z Miechem) ręce opadają z zupełnie innego powodu (wyjaśnię Ci niebawem innym kanałem komunikacji). Ale co zrobić...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 lip 2010, 19:30 ostatnio edytowany przez Lars 11 sie 2016, 20:41
Nam (z Miechem)
ręce opadają z zupełnie innego powodu (wyjaśnię Ci niebawem innym kanałem
komunikacji). Ale co zrobić...Wiem co macie na myśli
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 lip 2010, 20:49 ostatnio edytowany przez madmax3030 11 sie 2016, 20:41
dobra zrobiłem na początek tłoczka wsadziłem uszczelkę i potem wkładałem na to wgłębienie w zacisku. Wnętrze zacisku posmarowałem smarem do tłoczków i zacisków jak na razie ok.
-
napisał 14 lip 2010, 09:29 ostatnio edytowany przez mariuz 11 sie 2016, 20:41
dobra zrobiłem na
początek tłoczka wsadziłem uszczelkę i potem wkładałem na to wgłębienie w zacisku.
Wnętrze zacisku posmarowałem smarem do tłoczków i zacisków jak na razie ok.Miło, że powiadomiłeś o sukcesie
Udzielaj się częściej -
Użytkownik archiwalnynapisał 14 lip 2010, 09:55 ostatnio edytowany przez madmax3030 11 sie 2016, 20:41
postaram się częściej tu pisać. Niedawno walczyłem z cylinderkami na tyle. Masakra była szczególnie z jednym tak był cholernie zapieczony. Macie może jakiś skuteczny sposób na to żeby się tak cylinderki nie zapiekały?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 lip 2010, 11:29 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:41
postaram się
częściej tu pisać. Niedawno walczyłem z cylinderkami na tyle. Masakra była
szczególnie z jednym tak był cholernie zapieczony. Macie może jakiś skuteczny sposób
na to żeby się tak cylinderki nie zapiekały?Używać często hamulców
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 lip 2010, 12:42 ostatnio edytowany przez Lars 11 sie 2016, 20:41
Używać często hamulców
I od czasu do czasu(40kkm,2 lata, ze względu na jego hydroskopijność)wymieniać płyn hamulcowy.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 lip 2010, 14:31 ostatnio edytowany przez madmax3030 11 sie 2016, 20:41
zawsze co 2 lata wymiana płynu hamulcowego jest. To samo z innymi płynami (olej/płyn w chłodnicy)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 lip 2010, 18:40 ostatnio edytowany przez kowolo 11 sie 2016, 20:41
zawsze co 2 lata wymiana płynu hamulcowego jest. To samo z innymi płynami (olej/płyn w chłodnicy)
Oleju wymienia się albo co 10 000 km albo co roku, ja wymieniam 2 razy a nawet 3 razy w roku zależy ile zrobię kilometrów w danym roku, tzn. zawsze po przejechaniu 10 000 km.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lip 2010, 13:46 ostatnio edytowany przez madmax3030 11 sie 2016, 20:41
ja co roku wymiana oleju półsyntetyk. Płyn do chłodnicy co 2 lata. Jaki olej stosujesz?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lip 2010, 17:04 ostatnio edytowany przez pirx 11 sie 2016, 20:41
Macie może jakiś skuteczny sposób
na to żeby się tak cylinderki nie zapiekały?Też z tym miałem problem, dopiero mechanik na przeglądzie mi doradził, żebym stojąc na światłach, dociskał pedał hamulca na full. Jak ręką odjął!