jak zamontować osłonę przeciwkurzową w zacisku?
-
1.Wkładamy uszczelkę w cylinder i smarujemy ją płynem hamulcowym albo specjalnym specyfikiem (dodawanym do nowego oryginalnego tłoka)
2. Wkładamy osłonę przeciwkurzową i robimy sobie z drutu 4 "haczyki":) Do tego celu wykorzystałem drut o średnicy 1,2mm i jeden koniec kształtujemy w łapkę co chwyci wewnętrzną część osłony.
3. Haczyk wkładamy w osłonę i odciągamy ją na zewnątrz a drut mocujemy do zacisku. Dokładnie tak samo zakładam drugi haczyk i mocuje drut do drugiej strony zacisku. Mozna jeszcze trzeci haczyk zrobić pomiędzy tymi dwoma:)
4. Prosimy osobę by trzymała zacisk, do jednej reki bierzemy tłok a drugą ręką bierzemy 4 haczyk i odciągamy gumę. W tak odciągniętą gumę na zewnątrz próbujemy wsadzić tłok.Ja to też niedawno robiłem tym samym sposobem poza tym chyba innym nie idzie:P
PS. trochę nerwów przy tym straciłem zanim wpadłem na ten sposób:) -
bo kombinuje i lipa
ma ktoś jakiś sprawdzony sposób na tą cholerną gumę /Witam serdecznie !
He, he, nie ma co się denerwować. Ja mam troszkę inny sposób niż koledzy: na końcówkę tłoczka wkładam uszczelkę i dopiero w ten sposób wpycham kołnierz uszczelki (ten który ma wejść we frez w zacisku). Pomagam sobie jakimś cienkim, tępym narzędziem (żeby nie uszkodzić uszczelki). Gdy kołnierz uszczelki znajdzie się już we frezie zacisku wpycham tłok do środka (zacisku), oczywiście wcześniej musisz wymienić też uszczelkę, która jest w zacisku troszkę głębiej (oring odpowiedzialny za powrót tłoczka). Pod uszczelkę nałóż smar miedziowy lub inny (ten który jest w zestawie naprawczym). To chyba tyle. Powodzenia. Pozdrawiam. -
Mi tez rece juz opadaja
Na stronie 199 ksiązki Trzeciaka (w pkt. "sprawdzić osłonę przeciwkurzową")jest podany sposób jej wymiany.Czy ten sposób się nie sprawdza ??
-
Na stronie 199
ksiązki Trzeciaka (w pkt. "sprawdzić osłonę przeciwkurzową")jest podany sposób jej
wymiany.Czy ten sposób się nie sprawdza ??Nam (z Miechem) ręce opadają z zupełnie innego powodu (wyjaśnię Ci niebawem innym kanałem komunikacji). Ale co zrobić...
-
Nam (z Miechem)
ręce opadają z zupełnie innego powodu (wyjaśnię Ci niebawem innym kanałem
komunikacji). Ale co zrobić...Wiem co macie na myśli
-
dobra zrobiłem na początek tłoczka wsadziłem uszczelkę i potem wkładałem na to wgłębienie w zacisku. Wnętrze zacisku posmarowałem smarem do tłoczków i zacisków jak na razie ok.
-
dobra zrobiłem na
początek tłoczka wsadziłem uszczelkę i potem wkładałem na to wgłębienie w zacisku.
Wnętrze zacisku posmarowałem smarem do tłoczków i zacisków jak na razie ok.Miło, że powiadomiłeś o sukcesie
Udzielaj się częściej -
postaram się częściej tu pisać. Niedawno walczyłem z cylinderkami na tyle. Masakra była szczególnie z jednym tak był cholernie zapieczony. Macie może jakiś skuteczny sposób na to żeby się tak cylinderki nie zapiekały?
-
postaram się
częściej tu pisać. Niedawno walczyłem z cylinderkami na tyle. Masakra była
szczególnie z jednym tak był cholernie zapieczony. Macie może jakiś skuteczny sposób
na to żeby się tak cylinderki nie zapiekały?Używać często hamulców
-
Używać często hamulców
I od czasu do czasu(40kkm,2 lata, ze względu na jego hydroskopijność)wymieniać płyn hamulcowy.
-
zawsze co 2 lata wymiana płynu hamulcowego jest. To samo z innymi płynami (olej/płyn w chłodnicy)
-
zawsze co 2 lata wymiana płynu hamulcowego jest. To samo z innymi płynami (olej/płyn w chłodnicy)
Oleju wymienia się albo co 10 000 km albo co roku, ja wymieniam 2 razy a nawet 3 razy w roku zależy ile zrobię kilometrów w danym roku, tzn. zawsze po przejechaniu 10 000 km.
-
ja co roku wymiana oleju półsyntetyk. Płyn do chłodnicy co 2 lata. Jaki olej stosujesz?
-
Macie może jakiś skuteczny sposób
na to żeby się tak cylinderki nie zapiekały?Też z tym miałem problem, dopiero mechanik na przeglądzie mi doradził, żebym stojąc na światłach, dociskał pedał hamulca na full. Jak ręką odjął!