Hej, jeżeli chodzi o brak obrotów na ssaniu, to odpowiedzialną może być złączka elektryczna w wiązce, która znajduje się za gaźnikiem (w głębi), a z której to "idą" przewody do elektromagnesu w gaźniku. Dokładniej brak przejścia (zaśniedziałe końcówki). Przeczyść je. Znajdziesz tę złączkę bez problemu. Jeżeli to nie pomoże, to wyreguluj zawory. Ja zrobiłem te dwie czynności na raz i nie powiem ci co pomogło, ale w sumie dało efekt, którego oczekiwałem, czyli pojawienie się obrotów na ssaniu. Pozdrawiam.
jacek_pawlak
@jacek_pawlak
Najnowszy post utworzony przez jacek_pawlak
-
RE: Twardy pedał hamulca przy nierozgrzanym aucie.
-
RE: Wymiana tulei przekładni kierowniczej - PORADNIK
Hej,
zapewne tulejka dołożona w serwisie, chłopaki idą na łatwiznę i nie wyciągają zużytej tulejki, tylko wpychają drugą i ... niestety nie ma już możliwości założenia pierścienia zabezpieczającego, co w konsekwencji skutkuje jej wypadnięciem. I tu jest problem, bo żeby skręcić musisz mieć bardzo duży promień,nie przymierzając - jak tirem. Reasumując, tulejka wypada, a nawet dwie, wiem, ponieważ opisuję tu swój przypadek. Pozdrawiam. -
RE: Czym usunąć klej od listw drzwiowych?
Czym to ruszyć?
Robił to już ktoś? PozdroTylko WD-40. Pozdrawiam.
-
RE: Naprawa pompy hamulcowej - skąd gumki?
Odpowiadam na post kolego Fungi, a nie Jahura
Hej!
Jeżeli jeszcze są w sprzedaży, to kup zestaw do regeneracji pompy z malucha. Kosztuje niewiele (przynajmniej kosztował niewiele) i kilka uszczelek pasuje do pompy tico (te najważniejsze). Pozdrawiam. -
RE: Problem z układem kierowniczym:(
tak wjeżdżałem i kierownica jakby się zablokowała nie mogłem wyprostować kół więc
wziąłem i z całej siły odbiłem kola i coś przeskoczyło i dalej normalnie chodzi:)Witam serdecznie!
Nie ma samoczynnego powrotu kół. Sprawdź końcówki drążków kierowniczych, a w szczególności sprawdź zbieżność. Pozdrawiam. -
RE: jak zamontować osłonę przeciwkurzową w zacisku?
bo kombinuje i lipa
ma ktoś jakiś sprawdzony sposób na tą cholerną gumę /Witam serdecznie !
He, he, nie ma co się denerwować. Ja mam troszkę inny sposób niż koledzy: na końcówkę tłoczka wkładam uszczelkę i dopiero w ten sposób wpycham kołnierz uszczelki (ten który ma wejść we frez w zacisku). Pomagam sobie jakimś cienkim, tępym narzędziem (żeby nie uszkodzić uszczelki). Gdy kołnierz uszczelki znajdzie się już we frezie zacisku wpycham tłok do środka (zacisku), oczywiście wcześniej musisz wymienić też uszczelkę, która jest w zacisku troszkę głębiej (oring odpowiedzialny za powrót tłoczka). Pod uszczelkę nałóż smar miedziowy lub inny (ten który jest w zestawie naprawczym). To chyba tyle. Powodzenia. Pozdrawiam. -
RE: Amortyzator przód po raz kolejny
Pozwoliłem sobie skorzystać z rysunku kol. jacek_pawlak
Dzięki serdeczne za wymiary.
-
RE: Amortyzator przód po raz kolejny
Chyba założe spowrotem stare
Hej!
Jeżeli masz stare poduchy, to podaj istotne wymiary, ja podałem wszystkie możliwe.
-
RE: Amortyzator przód po raz kolejny
Czyli rozumiem ,że to co na rysunku to ma nr kat.(sklep IC) 96 518 121.
A wymiarów porównawczych wymontowanej(dobrej poduszki) nie masz ?
Dzięki !Tak, to jest ten numer, niestety ja też nie mam z czym porównać, bo w kolumnach siedzą te niedoskonałe, a oryginalne już dawno w koszu.
-
RE: Amortyzator przód po raz kolejny
( ) Nie miałem z czym porównać
wymiarów
Hej!
Wstawię poglądowy rysunek zwymiarowanej poduszki, jest to zamiennik kupiony w IC. Może się komuś to przyda. Ze względów oszczędności czasu zrobione odręcznie.