Przy ruszaniu na boki kołem slychac stuki i rusza sie kierownica - jak dla mnie trochę za łatwo. Czy tak powinno być?
jak tak masz to wygląda na padnięty przegub a osłonę od przegubu masz całą?
madmax3030
@madmax3030
Najnowszy post utworzony przez madmax3030
-
RE: Nagrzewająca się felga vs drżenie kierownicy
-
RE: Dobór łożysk do kół
Margo sprzedaje w zestawach do tico/matiz łożyska firmy MGK podobno to made in indie. Sam mam tej firmy łożyska na tyle na razie się trzymają.
-
RE: Co dziś "dłubałem" w Tico edycja 3
matiz to przerobione tico. Silnik ten sam zawieszenie to samo tylko budę dali inną.
-
RE: bebny hamulcowe
najlepiej użyć młotka i 2 wkrętaków. po bokach uderzasz młotkiem i podważasz wkrętakiem. Ja tak zdemontowałem bęben z matizie też był rant.
-
RE: Co dziś "dłubałem" w Tico edycja 3
a ja wczoraj wymieniłem w matizie olej lotos 10W40 i filtr oleju Filtron.
-
RE: Kupno Tico na co zwrocic uwage ?
nie dawno widziałem okazję Tico z 1997 roku przebieg lekko przekroczone 30 tysięcy. Pierwszy właściciel chciał 2500zł.
-
RE: Kupno Tico na co zwrocic uwage ?
a może niech się rozglądnie za matizem. Mniej gniją blachy...
-
RE: Daewoo niestety już nie istnieje....
koszty wyprodukowania poszły w górę. Unia wymaga testów zderzeniowych a to są koszty trzeba wyprodukować auto i po chwili skasować. Drugi problem to że Unia coraz bardziej wymyśla z normami emisji. Wynikiem tego są katalizatory, filtry cząstek stałych a to kosztuje. W efekcie samochód staje się usterkowy bo filtr cząstek się wypala. Na cenę ma też narzut dilera, podatki akcyzy itp. Auta są szybko projektowane rzadko sprawdzane testowane wynikiem tego są masy usterek.
-
RE: Daewoo niestety już nie istnieje....
Sukces daewoo wynikał z tego że ceny ich aut w PL były dość konkurencyjne. W przypadku aut małych wtedy fiat za bardzo nowoczesnej oferty nie miał a ceny miał dość wysokie. A samo tico biło na głowę maluchy, ciqeciento 700 i 900.