Oddławianie silnika
-
Ja urwane śruby wykręcałem specjalnym kluczem do szpilek -
nie jest to łatwe zadanie w przypadku, gdy mamy ok 6-7mm do uchwycenia.A kombinerkami jakoś nie dałoby się ich wykręcić? Myślałem że powinny lekko się dać wykręcić bo nic ich nie obciąża już
-
A kombinerkami
jakoś nie dałoby się ich wykręcić? Myślałem że powinny lekko się dać wykręcić bo nic
ich nie obciąża jużMi się to nie udało nawet kluczem francuskim. Po prostu były zapieczone. Jedna podczas odkręcania ukręciła się i musiałem rozwiercać i gwintować otwór.
-
a palnikiem podgrzać nie pójdą ?
-
Pójść może i by poszły tylko są na tyle zardzewiałe że klucz 12 sie obraca a 11 nie wchodzi
-
może użyj innych kluczy i młotkuj dookoła
-
No i dzisiaj nadszedł czas na wymianę kolektora i tłumika środkowego
Problematyczne śruby puściły, jedna po nabiciu o rozmiar mniejszego klucza a szpilka kluczem francuskim poszła razem z nakrętkąRóżnica? - zauważalna Szczególnie przy większych prędkościach
Zrobiło się również trochę luźniej i lżej bo pucha na kata trochę ważyPoniżej kilka fotek
-
Jaką masz średnicę wydechu? Zastanawiałem się nad zwiększeniem jej po całej długości przy usunięciu puchy z katalizatora i wymiany kolektora na 42mm. Temat troche ucichł. Mam nadzieje, że coś się ruszy wraz z sezonem
-
Jaką masz średnicę
wydechu?Cały wydech mam fabryczny
Zastanawiałem się nad zwiększeniem jej po całej długości przy usunięciu
puchy z katalizatora i wymiany kolektora na 42mm.To były jakieś powiększane kolektory? Czy sam chcesz powiększyć?
-
Oj nie spolszczyłem tego poprawnie. Chodziło mi o zmianę kolektora i zrobienie całego wydechu na 42mm
-
Może coś by to dało
-
Siema jak tam twoje przeróbki silnika chciałbym zobaczyć jak oprozniłes swoje autko pod maską, wymontowaleś co zaplanowałeś?
-
Hej
od czasu pisania tego postu wiele się zmieniło, włącznie z przeznaczeniem mojego auta.
Obecnie stawiam na poprawny wygląd i niezawodność, wymienione modyfikacje miałem w poprzednim tico -
A te modyfikacje dokączyleś czy zostawileś w spokoju w tamtym tiktaku
-
A te modyfikacje dokaczyleś czy
...dogesileś?
-
nawet już nie pamiętam.. w wątku na pewno zebrałem większość informacji które mogą się przydać wszystkim którzy coś chcieliby dłubnąć przy swoim tico bo sporo takich pytań bylo na forum.
-
właśnie pytam bo chciałem te modernizacje zrobić i dowiedzieć się jak ci pracował silniczek. mam kilka małych problemów i zawsze kończyło się że prowadziło mnie do tego tematu. Ogólnie wyje mi silnik na biegu jałowym, przy nagrzaniu się silniku nagle jak zahamuje to chce mi zgasnąć. Na kopułce mam iskrę . Wiec chciałem te problemu ogarnąć już mniej więcej wiem co robić.Ogólnie chce sprawdzić po ciemku czy tylko kopułka do wymiany sprawdzić przewody i świece a potem chciałem zająć się taka jak ty pisałeś przeróbkę noi uklad dolotowy zlikwidować bo też nie miałeś na zdjęciach a trochę o tym poczytałem.
-
Jak Ci gaśnie przy hamowaniu,to zmień przewód z zaworem zwrotnym od serwa.
uklad dolotowy zlikwidować
?? -
przerobić go trochę źle sformułowaniem zdanie odnośnie układu dolotowego powietrza. Dzięki za pomoc odnośnie mojego gaszenia przy hamowaniu teraz poszukam po zdjęciach gdzie ten serw
-
-
idealnie dzięki wielkie