Oddławianie silnika
-
U mnie jest na 100%, bo przy zimnym silniku EGR nawet nie drgnie
-
-
zdjęcie w tym świetle nie jest idealne,
dla mnie wygląda ok, może minimalnie za uboga mieszanka.. -
Cześć cześć cześć
Ostatnio przerdzewiał mi tłumik środkowy więc postanowiłem go wymienić na wersje bez kata i wymienić kolektor na ten bez kata
sprawdzałem czy wszystkie śruby puszczą i nie jest źle choć dobrze tez nie, dwie dolne - lewa i prawa nie puszczą za nic, klucz 12 za duży a 11 za mały, spróbuje przy demontażu nabić na łeb, ta z lewej to śruba cała wkręcana
i z prawej nakrętka na szpilce
Pytanie moje brzmi: Czy mogę tej lewej uciąć łeb szlifierką i bez problemu zdjąć kolektor i wykręcić pozostałość?
I czy z prawej strony zrobić to samo i wkręcić normalną śrubę, nie szpilkę? -
Pytanie moje brzmi:
Czy mogę tej lewej uciąć łeb szlifierką i bez problemu zdjąć kolektor i wykręcić
pozostałość?
I czy z prawej
strony zrobić to samo i wkręcić normalną śrubę, nie szpilkę?Możesz, ale otwory po poprzednich szpilkach/urwanych śrubach musisz nagwintować, jeśli nie uda się wykręcić pozostałości. Ja urwane śruby wykręcałem specjalnym kluczem do szpilek - nie jest to łatwe zadanie w przypadku, gdy mamy ok 6-7mm do uchwycenia.
-
Ja urwane śruby wykręcałem specjalnym kluczem do szpilek -
nie jest to łatwe zadanie w przypadku, gdy mamy ok 6-7mm do uchwycenia.A kombinerkami jakoś nie dałoby się ich wykręcić? Myślałem że powinny lekko się dać wykręcić bo nic ich nie obciąża już
-
A kombinerkami
jakoś nie dałoby się ich wykręcić? Myślałem że powinny lekko się dać wykręcić bo nic
ich nie obciąża jużMi się to nie udało nawet kluczem francuskim. Po prostu były zapieczone. Jedna podczas odkręcania ukręciła się i musiałem rozwiercać i gwintować otwór.
-
a palnikiem podgrzać nie pójdą ?
-
Pójść może i by poszły tylko są na tyle zardzewiałe że klucz 12 sie obraca a 11 nie wchodzi
-
może użyj innych kluczy i młotkuj dookoła
-
No i dzisiaj nadszedł czas na wymianę kolektora i tłumika środkowego
Problematyczne śruby puściły, jedna po nabiciu o rozmiar mniejszego klucza a szpilka kluczem francuskim poszła razem z nakrętkąRóżnica? - zauważalna Szczególnie przy większych prędkościach
Zrobiło się również trochę luźniej i lżej bo pucha na kata trochę ważyPoniżej kilka fotek
-
Jaką masz średnicę wydechu? Zastanawiałem się nad zwiększeniem jej po całej długości przy usunięciu puchy z katalizatora i wymiany kolektora na 42mm. Temat troche ucichł. Mam nadzieje, że coś się ruszy wraz z sezonem
-
Jaką masz średnicę
wydechu?Cały wydech mam fabryczny
Zastanawiałem się nad zwiększeniem jej po całej długości przy usunięciu
puchy z katalizatora i wymiany kolektora na 42mm.To były jakieś powiększane kolektory? Czy sam chcesz powiększyć?
-
Oj nie spolszczyłem tego poprawnie. Chodziło mi o zmianę kolektora i zrobienie całego wydechu na 42mm
-
Może coś by to dało
-
Siema jak tam twoje przeróbki silnika chciałbym zobaczyć jak oprozniłes swoje autko pod maską, wymontowaleś co zaplanowałeś?
-
Hej
od czasu pisania tego postu wiele się zmieniło, włącznie z przeznaczeniem mojego auta.
Obecnie stawiam na poprawny wygląd i niezawodność, wymienione modyfikacje miałem w poprzednim tico -
A te modyfikacje dokączyleś czy zostawileś w spokoju w tamtym tiktaku
-
A te modyfikacje dokaczyleś czy
...dogesileś?
-
nawet już nie pamiętam.. w wątku na pewno zebrałem większość informacji które mogą się przydać wszystkim którzy coś chcieliby dłubnąć przy swoim tico bo sporo takich pytań bylo na forum.