Co dziś dłubałem w tico? (2013)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 cze 2013, 20:44 ostatnio edytowany przez mahoski 11 sie 2016, 21:44
No to niezła cena
coś za coś, muszę pouzupełniać ubytki i pomalować na biało
-
napisał 29 cze 2013, 02:55 ostatnio edytowany przez adamo81 11 sie 2016, 21:44
Panowie, jaki dać bezpiecznik do elektrycznych szyb z Tikacza? Ewentualnie do jak mocnego się podpiąć podczas instalacji?
-
Moderatornapisał 29 cze 2013, 08:18 ostatnio edytowany przez pacior 11 sie 2016, 21:44
Panowie, jaki dać
bezpiecznik do elektrycznych szyb z Tikacza? Ewentualnie do jak mocnego się podpiąć
podczas instalacji?Książka podaje 30A
-
Moderatornapisał 29 cze 2013, 08:20 ostatnio edytowany przez pacior 11 sie 2016, 21:44
Nowy nabytek
Enzo 13" 155/70
miałem bardzo podobny wzór, polecam oponki 165/55/13
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 cze 2013, 21:17 ostatnio edytowany przez mahoski 11 sie 2016, 21:44
miałem bardzo
podobny wzór, polecam oponki 165/55/13nie obcierały nigdzie?
-
Moderatornapisał 30 cze 2013, 05:58 ostatnio edytowany przez pacior 11 sie 2016, 21:44
nie obcierały
nigdzie?przy max skręcie delikatnie tak ale bez tragedii, wszystko zależy od ET felgi
-
napisał 2 lip 2013, 04:40 ostatnio edytowany przez adamo81 11 sie 2016, 21:44
Książka podaje 30A
Podpiąłem się bezpośrednio pod akumulator, dałem bezpiecznik 15A, zobaczym
Ale, że nie chcę spalić auta to dałem przekaźnik, który załącza prąd na instalację szyb po przekręceniu zapłonu.
Mimo 15A bezpiecznika przy aku, jeszcze się on nie stopił
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 lip 2013, 06:37 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 sie 2016, 21:44
Podpiąłem się
bezpośrednio pod akumulator, dałem bezpiecznik 15A, zobaczym
Ale, że nie chcę
spalić auta to dałem przekaźnik, który załącza prąd na instalację szyb po
przekręceniu zapłonu.
Mimo 15A
bezpiecznika przy aku, jeszcze się on nie stopiłJa mam w golfie na światłach z przodu przekaźnik i bezpiecznik 15A (jeden na dwie lampy), i nic się nie dzieje, więc powinno spokojnie starczyć
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 lip 2013, 08:21 ostatnio edytowany przez przedborzak 11 sie 2016, 21:44
Ja podpiąłem zasilanie szybek pod bezpiecznik 30A w skrzynce bezpiecznikowej. Szybki działały także bez zapłonu.
-
napisał 3 lip 2013, 03:35 ostatnio edytowany przez adamo81 11 sie 2016, 21:44
Ja podpiąłem
zasilanie szybek pod bezpiecznik 30A w skrzynce bezpiecznikowej. Szybki działały
także bez zapłonu.Trochę się bałem zostawić prąd na przełącznikach szyb cały czas, więc dałem po zapłonie. No i dzieciaki cały czas by się bawiły tymi szybami jakby nie trzeba było kluczyka do ich działania
No ja dałem zasilanie przekaźnika z bezpiecznika 20A po zapłonie (ale on tylko zwiera styki na plusowym przewodzie zasilającym szybki prosto z akumulatora), na tym głównym kablu dałem 15A i na razie jest dobrze
-
napisał 6 lip 2013, 20:24 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:44
Zabrałem się dziś do prania przednich foteli. Tym razem rozebrałem je doszczętnie, zdjąłem tapicerkę i wyprałem w pralce wirnikowej Przy okazji okazało się, że fotel kierowcy jest uszkodzony - przy oparciu dosłownie odpadły 2 sprężyny. Zamontowałem na śruby nowe wsporniki i sprężyny wróciły na swoje miejsce. Po upraniu i wypłukaniu tapicerek złożyłem na mokro wszystko do kupy. Do jutra ma wyschnąć
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 lip 2013, 22:00 ostatnio edytowany przez dieludolfs 11 sie 2016, 21:44
Pokaż foty jak wyglądają po praniu
Kilka lat temu też praliśmy z bratem Tico rodziców w pralce, teraz zabraliśmy się za Vectre. Muszę przyznać, że różnica jest kolosalna i co najważniejsze - wszystko zrobione tanim kosztem
-
napisał 7 lip 2013, 07:45 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:44
-
Użytkownik archiwalnynapisał 7 lip 2013, 11:04 ostatnio edytowany przez dieludolfs 11 sie 2016, 21:44
Super wyszło Pokrowiec z zagłówka da się zdjąć, jeżeli zdejmiesz te plastikowe osłonki prętów które są założone pomiędzy zagłówkiem a oparciem. Trzymają się one chyba na kilka zszywek, które wystarczy po prostu wyciągnąć. Potem można spokojnie odsunąć suwak i zsunąć pokrowiec.
miechomiecho, powiedz jeszcze jak u siebie mocowałeś te pręciki włożone w pokrowiec, żeby trzymały się siedziska i oparcia?
W naszym Tico, przy demontażu pokrowców ucinaliśmy te metalowe kółeczka szczypcami tnącymi, a przy składaniu mocowaliśmy na "trytytki" -
napisał 7 lip 2013, 19:30 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:44
Super wyszło
Pokrowiec z zagłówka da się zdjąć, jeżeli zdejmiesz te plastikowe osłonki
prętów które są założone pomiędzy zagłówkiem a oparciem. Trzymają się one chyba na
kilka zszywek, które wystarczy po prostu wyciągnąć. Potem można spokojnie odsunąć
suwak i zsunąć pokrowiec.Zszywki to nie problem - u mnie są już przeszłością odsunięcie suwaka nic nie da - ktoś wymyślił to tak, że suwak jest zaraz za jednym z prętów - trzeba by go odpruć lub wyrwać
miechomiecho, powiedz jeszcze jak u siebie mocowałeś te pręciki włożone w
pokrowiec, żeby trzymały się siedziska i oparcia?
W naszym Tico, przy
demontażu pokrowców ucinaliśmy te metalowe kółeczka szczypcami tnącymi, a przy
składaniu mocowaliśmy na "trytytki"Ja metalowe kółka rozginałem obcęgami, a w ich miejsce montowałem trytytki
-
Ja metalowe kółka
rozginałem obcęgami, a w ich miejsce montowałem trytytkiZaś ja kiedyś hardcorowo... rozginałem, a potem zginałem z powrotem. Da się. Tylko na łapy trzeba uważać.
-
napisał 7 lip 2013, 20:03 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:44
Zaś ja kiedyś
hardcorowo... rozginałem, a potem zginałem z powrotem. Da się. Tylko na łapy
trzeba uważać.Też tak kiedyś robiłem Ale tym razem nie chciałem się męczyć
-
napisał 7 lip 2013, 20:26 ostatnio edytowany przez adamo81 11 sie 2016, 21:44
Też tak kiedyś
robiłem Ale tym razem nie chciałem się męczyćStarzejesz się, idziesz na łatwiznę
-
napisał 7 lip 2013, 20:27 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:44
Starzejesz się,
idziesz na łatwiznęA no Ale nie wyrzuciłem jeszcze metalowych kółek-opasek
-
napisał 7 lip 2013, 20:44 ostatnio edytowany przez adamo81 11 sie 2016, 21:44
Paczajcie jakie cudo znalazłem klik