opony Dębica D-124
-
11 lat to trochę długo jak na oponę. Guma się starzeje, a od opony w dużej mierze zależy Twoje bezpieczeństwo.
-
Z dętkami również.
Jasne, tylko że w tico nie ma to najmniejszego sensu
-
11 lat to trochę
długo jak na oponę. Guma się starzeje, a od opony w dużej mierze zależy Twoje
bezpieczeństwo.To opony wielosezonowe, więc z teoretycznie bardziej miękkiej mieszanki, więc może jeszcze nie stwardniały... Jeśli tanio to bierz, bo to przyzwoite oponki były. Obadaj tylko czy nie mają spękań
-
Ja jeżdże na D-124 na przodzie założone i spisują sie dobrze, mają 5 lat i ani jednego spekania, dwie sztuki kosztowały 70zł z tyłu mam Kumho.
D-124 spisuja sie dobrze w czasie deszczu maja dobre odprowadzenie wody.
-
Kiedyś nazywano je "kartoflaki"
-
Jeżdżę od 3 lat na d-124 oryginałach drugi komplet,miedzy oponą oryg a chińską nadlewana,różnica bardzo duża.
Ale jak go kupiłem na 10 letnich oryginalnych Kumho pojeździłem na nich 3 lata i dla mnie ta guma była o min.klasę wyżej od d-124.
wziąłem d-124 bo nie mogłem dorwać kompletu kumho poniżej 400zl w przyzwoitym stanie. -
To opony wielosezonowe, więc z teoretycznie bardziej miękkiej mieszanki, więc może jeszcze
nie stwardniały... Jeśli tanio to bierz, bo to przyzwoite oponki były. Obadaj tylko czy nie mają spękańD-124 (fabryczne w Polonezie) po 4 latach się rozleciały - od wewnątrz (na zewnątrz były niewiele spękane) - popękały druty i powychodziły do wnętrza opony. Opony się zdeformowały tak, że nie dało się kontynuować jazdy.
11-letnią oponę można zakopać w formie niezbyt urodziwego kwietnika, wykorzystać do budowy placu zabaw, oddać do utylizacji albo górnikom do spalenia pod Sejmem
-
Mam te dwie opony, nie kupowalem ich sa moje, stan wg mnie dobry, jedna strona bierznika starta troche, zalozy sie do srodka na tylna os i bedzie ok. W bagazniku mam jeszcze raz uzywane Kumho (15 lat ) ale drugiej nie mam, najwyzej kupie na przod ze dwa nawigatory jak jeszcze dwoch d-124 nie zalatwie.