Czy zbiornik paliwa utrzyma sie na 3 śrubach? Wymiana baku
-
Jaki koszt samego zbiornika?. Kupowałeś oryginał czy polskie rzemiosło?
Kupiłem oryginalny koreański z czujnikiem poziomu paliwa, z filtrem i przewodami. 310 to cena za wszystko-taki zestaw. Czujnik z jest z rezerwą, ale włożyłem stary bo nie mialem czasu dłubać w elektryce
-
Jaki koszt samego zbiornika?. Kupowałeś oryginał czy polskie rzemiosło?
Natomiast ja ostatnio kupiłem polskie rzemiosło za 150zł, zobaczymy ile wytrzyma.
-
Postanowiłem rozwiecić, ale po kulku ch..,ku.. i pi... spasowałem- brak kanału=lichy dostep
Ja rozwierciłem zwykłym AKU na 12 Volt-"TOYĄ".
Co prawda, rozwiercałem z kanału.
Nie ma dużo rozwiercania.
Nie trzeba gwintować nawet otworu, ja dałem od góry nakrętkę.
Proponowałbym jednak rozwiercić i dać nakrętkę, jak nie chcesz gwintować. -
Pytanie: czy zbiornik utrzyma sie na pozostałych 3
srubach? Odpadnie czy nie, albo czy bedzie
klekotał?Też ponad rok temu ukręciłem śrubę tak, że nie było jej za bardzo jak wykręcić - jeździłem na 3 i było ok. Dla pewności spiąłem bak w tym miejscu do uchwytu plastikowym paskiem <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" />
-
Kupiłem oryginalny koreański z czujnikiem poziomu paliwa, z filtrem i
przewodami. 310 to cena za wszystko-taki zestaw.Wiem, że to Cię nie pocieszy, ale za taki sam zestaw zapłaciłem 245 zł (półtora roku temu, Allegro, dostawa kurierem do domu). No, ale mnie się nie śpieszyło - jeździłem bez baku ponad dwa miesiące, korzystając z LPG.
Czujnik z jest z
rezerwą, ale włożyłem stary bo nie mialem czasu dłubać w elektryceCzyżbyś miał ten sam problem, co ja - niepasującą kostkę elektryczną? <img src="/images/graemlins/hmm.gif" alt="" />
-
Nie trzeba gwintować nawet otworu, ja dałem od góry nakrętkę.
Proponowałbym jednak rozwiercić i dać nakrętkę, jak nie chcesz gwintować.Mała uwaga: starą zasadą motoryzacyjną jest stosowanie śrub zawsze od góry, a nakrętek od dołu. <img src="/images/graemlins/waytogo.gif" alt="" />
Tak więc lepiej wrzucić śrubę w otwór tak, aby jej łeb był u góry, a nakrętkę przykręcać od spodu. -
Mała uwaga: starą zasadą motoryzacyjną jest stosowanie śrub zawsze od góry, a nakrętek od dołu.
Tak więc lepiej wrzucić śrubę w otwór tak, aby jej łeb był u góry, a nakrętkę przykręcać od
spodu.Zgadza się, ale nie da rady.
Za mało miejsca, aby od góry włożyć śrubę.
Ja nakrętkę wkładałem w ten sposób od góry, że zrobiłem sobie ciasne oczko z drutu miedzianego i w to oczko włożyłem nakrętkę 8mm na klucz 13 mm. Jakoś manewrowałem tym drutem i załapałem gwint w nakrętce.
Lepiej było przegwintować otwór gwintownikiem 10mm., ale nie miałem akurat go pod ręką.Wiem, że będę miał kłopoty z odkręceniem tej śruby w razie demontażu baku, bo nakrętka będzie się obracać, jak będę kręcił śrubą, ale jakoś poradzę sobie. <img src="/images/graemlins/skromny.gif" alt="" />
-
Kupiłem oryginalny koreański z czujnikiem poziomu paliwa, z filtrem i przewodami. 310 to cena za
wszystko-taki zestaw. Czujnik z jest z rezerwą, ale włożyłem stary bo nie mialem czasu
dłubać w elektryceKontrolka rezerwy paliwa w Tico to moje marzenie.
Nie chodzi nawet o koszty czujnika z rezerwą, ale nie chce mi się odkręcać ponownie zbiornika.
Może na wiosnę to zrobię i będę miał kontrolkę, jak w prawdziwym samochodzie. -
Wiem, że to Cię nie pocieszy, ale za taki sam zestaw zapłaciłem 245 zł (półtora roku temu,
Allegro, dostawa kurierem do domu). No, ale mnie się nie śpieszyło - jeździłem bez baku
ponad dwa miesiące, korzystając z LPG.
Czyżbyś miał ten sam problem, co ja - niepasującą kostkę elektryczną?Wiem ze na allegro taniej bym kupił, ale zależało mi na czasie bo dzisiaj potrzebowałem samochodu. A gazu nie mam.
Kostka nie pasowała, wiec nie chciało mi sie dłubać azeby przerobic- włożyłem stary czujnik.
Rezerwa-moze kiedys zrobie, ale jak znam siebie to nie bedzie mi sie chciało wyciągać baku(brak kanału-z podłogi nędzny dostęp). Myśle czy by tego czujnika nie sprzedać <img src="/images/graemlins/hmm.gif" alt="" /> -
Z jakim stanem paliwa poruszaliscie sie , pytanie do kolegow , ktorzy juz sa po wymianie zbiornika
Ja mam zawsze pelny zbiornik ewentualnie 3/4 , tico 99 rok , narazie niema potrzeby wymiany zbiornika
-
Z jakim stanem paliwa poruszaliscie sie , pytanie do kolegow , ktorzy juz sa po wymianie
zbiornika
Ja mam zawsze pelny zbiornik ewentualnie 3/4 , tico 99 rok , narazie niema potrzeby wymiany
zbiornikaJa mialem od 3/4 do 1/4 zależało od portwela
U mnie przerdzewiał od zewnątrz do wewnątrz- taka rdza sie zrobiła jak na starym wydechu
-
Ja mialem od 3/4 do 1/4 zależało od portwela
U mnie przerdzewiał od zewnątrz do wewnątrz- taka rdza sie zrobiła jak na starym wydechuTankuje zawsze do pełna aż zobacze lustro paliwa w otworze do baku .
Wyjeżdżam przeciętnie ok 600 - 650 km i znów do pełna, cykl nie trwa dłużej niż kilka dni tak że nie bawie się w tankowanie po 20 zł bo bym musiał podjeżdżać na stacje 3 razy dziennie.
Pozdro !!! <img src="/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> -
Z jakim stanem paliwa poruszaliscie sie , pytanie do kolegow , ktorzy juz sa po wymianie zbiornika
Ja mam zawsze pelny zbiornik ewentualnie 3/4 , tico 99 rok , narazie niema potrzeby wymiany zbiornikaZawsze leję "pod korek" i zbiornik wytrzymał 11 lat, choć 2 dni temu zauważyłem, że na baku pojawiły się plamy, czyli prawdopodobnie korozja spowodowała powstanie otworów w nim <img src="/images/graemlins/oslabiony.gif" alt="" />
-
Z jakim stanem paliwa poruszaliscie sie , pytanie do kolegow , ktorzy juz sa
po wymianie zbiornika
Ja mam zawsze pelny zbiornik ewentualnie 3/4 , tico 99 rok , narazie niema
potrzeby wymiany zbiornikaRocznik 1998, przez sześć lat jazda tylko na benzynie, tankowanie zawsze pod korek, następne wtedy, gdy wskazówka zbliżała się do poziomu rezerwy.
W 2004 r. montaż instalacji LPG, w zbiorniku zwykle 10-15 l. Zero objawów uszkodzenia zbiornika. W 2006 r. "padł" bak (z okazji początku miesiąca zatankowałem pod korek, wtedy ujawniły się przecieki na wierzchniej stronie zbiornika).