Dasz radę z MZ-ką?
Oczywiście technicznie.
MZ jest prosta w budowie, łatwa w naprawach i jak na swój wiek mało awaryjna. Trzeba tylko usunąć wszelkie patenty poprzednich użytkowników
Dasz radę z MZ-ką?
Oczywiście technicznie.
MZ jest prosta w budowie, łatwa w naprawach i jak na swój wiek mało awaryjna. Trzeba tylko usunąć wszelkie patenty poprzednich użytkowników
MOże usterka tkwi gdzieś indziej?
Lepiej kupić i wymienić całe zegary. na sam predkościomież to szkoda zachodu.
Całe zegary wyciąga się ok 20-30min.
Może warto się rozejrzeć za używanym oryginałem?
Ideału można wymagać szukając samochodu max 3 letniego.
W Polsce niestety nawet 18letnie auto musi byc wzorowe, z małym przebiegiem i to właśnie powoduje ze handlarze kombinują. Czasem lepiej kupić auto "nieidealne" i doprowadzić je do odpowiedniego stanu.
Z moich doświadczeń ze sprzedaży samochodów wiem, że duża część ludzi chce kupować samochody ładnie wyglądające (polerka, alufelgi). Jak sprzedawalem tico albo fabie to wszyscy czepiali się ze rysy na lakierze, ze dołek na masce, że szyba zmieniona albo ze rozrzad za 5 tys do wymiany.
Niestety taki jest rynek samochodow używanych. Ludzie chcą mieć ideały to mają ideały na miare możliwości finansowych.
Mój znajomy sprzedawał auto z 310tys km i klientowi sie przebieg nie podobał, że sie sasiad bedzie smiał itp. Znajomy zaproponował ze jak tylke bedzie chciał to cofnie licznik o ile bedzie chciał na co gość przystał i wrócił do domu 15 letnim audi 80 kombi z 180 tys km.
Wyszedłem z założenia, że nie występuje iskra na poszczególnych świecach
Silnik x16szr posiada układ zapłonowy z tzw. jałową iskrą. Oznacza to,że zapłon występuje na jednocześnie 1i4 cylindrze i jednocześnie 2i3. Iskra pojawia się na 2 cylidrach jednocześnie 1+4 i 2+3 - niezależnie od tego czy suw wydechu czy sprężania. Coś takiego podobnego jak było w maluchu. Zatem , można zamieniac kable miedzy sobą tj 1z4 i 2z3.
Znakiem tego masz uszkodzony dis, ale troche dziwnie bo zazwyczaj pada jedna z cewek (dis posiada 2, jedna dla 1i4 druga dla 2i3). Dobrze by było pożyczyć od kogoś i zobaczyć czy dziala
Chodziło mi raczej, że mogą być krzywe fabrycznie - źle wylane, krzywa forma itp
zeby zaplacic
mniejszy podatek. Standardowy numer handlarzy. Nie zgadzaj sie na to - jesli sie
okaze z czasem ze auto jest szrotem i bedziesz starac sie o zwrot kasy dostaniesz
conajwyżej ... fakturową. A jesli opowiesz historyjkę o zaniżonej fakturze to sam
bedziesz mieć przewalone (przyznasz się tym samym do wspołudziału w kanciku).
Podobnie może być z ubezpieczeniem AC - na tyle ubezpieczą ile widnieje na fakturze,
Wszystko zależy od tego jakiej jakości te płyty będą. Jeśli będą w miarę równe to po wyrównaniu warto by grabiami lekko to poruszyć, żeby lepiej się ułożyła (pod warunkiem, że podłoże wcześniej utwardzone).
A jeśli płyty będą krzywe ( różnie to bywa) to warto na ubite podłoże dać podsypkę, która zniwelowała by wady płyty.