Swift 1.0 KJS - budowa
-
JohnyB121 Użytkownik archiwalnynapisał 10 lut 2010, 21:44 ostatnio edytowany przez JohnyB121 11 paź 2016, 22:45
Witam
pozwalam sobie ( jeśli nikt nie ma nic przeciwko ) założyć temat mojego Swifta.
Auto jest teraz serią 1.0 53KM 2002 rok (z wyjątkiem braku siedzeń z tyłu i rozpórka przód ultraracing tył omp)na montaż czekają ( aż będzie cieplej ) amortyzatory koni sport sprężyny H&R i hamulce brembo ( będą foty ). Puki co auto zajęło 3 miejsce w swojej klasie do 1300 i 12 w generalce w KJS DaGrasso ( pokonując np. Astrę GSI, Subaru Imprezę, BMW 320 itp. (mam nadzieje, że to nie przypadek) :-) ale też przegrało np. ze swiftem GTi :-)
http://www.ak-wb.netix.pl/doc/klas_12dg.pdfi moja strona w budowie
http://www.psrallyteam.plMam pytanie czy ktoś ma pomysł na silnik (moc)??? części lub warsztat na dolnym śląsku???
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam -
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 10 lut 2010, 21:49 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 paź 2016, 22:45
Cześć,jasnee,wrzucaj wrzucaaaj Będę ten wątek śledził chyba z największym zaciekawieniem W końcu nie ma to jak wściekła litrówka
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 10 lut 2010, 22:08 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 22:45
Jak masz klase do 1300ccm to kupowanie litra ma bardzo nikly sens Juz lepiej 1.3 8v + lekki zamach + skrzynia z litra i roznica ogromna na plus.
Stabilizatory masz?
-
sholek Użytkownik archiwalnynapisał 10 lut 2010, 22:17 ostatnio edytowany przez sholek 11 paź 2016, 22:45
-
Wesyl Użytkownik archiwalnynapisał 10 lut 2010, 22:21 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 22:45
l
Mam pytanie czy ktoś ma
pomysł na silnik (moc)??? części lub warsztat na dolnym śląsku???
Będę wdzięczny za każdą
pomoc.
Pozdrawiamz mocy w litrówce moze byc ciezko na maxa bo w gre nie wchodzi turbo, wiadomo nie od dzis ze litr jest autem do poruszania sie a nie do modzenia jak w E-36 1.6L. Wiadomo najpewniejsze jest odelzenie zamachu, wału kobrbowodowego, jesli masz wspomaganie/klime itp to tez sie pozbyc, zrobic porzadny dolot i wylot. A tak rodem z sainc fiction: mozna by pokusic sie o przerobienie walka oraz kolka na regulowane, ogolnie litrówka moze ciezko strawic takie zabiegi. A tak na maxa sainc fiction to by chodzilo po glowie przerobienie kolektora dolotowego, wstawienie wtrysków na kazdy gar... ale to juz totalnie inna bajka.
Jesli to wchodzi w gre to proponował bym swpa silnika z GTi, bo chyba klasa w KJS ta sama?
Ale sadze ze juz przemyslałes taką mozliwość.
Mam nadzieje ze cos wykombinujesz ciekawego, bo az mnie ciekawi jak to wyjdzie -
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 10 lut 2010, 22:21 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 22:45
Kazda impreza moto jaka znam gdzie jest podzial na klasy ma w regulaminie, ze za doladowanie jest mnoznik 1.7x do pojemnosci. Nawet robiac 100hp z litra ze sprezarka zostanie zjedzony na sniadanie w klasie IV I wypluty wydechem
-
Wesyl Użytkownik archiwalnynapisał 10 lut 2010, 22:22 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 22:45
Z tego da się
dużo zrobić. Był klon Swifta - Pontiac Firefly. On występował w wersji z silnikiem 1.0 turbo[/url]
[url=http://zlosniki.pl/ubb...rue#Post766282]
[url=http://zlosniki.pl/stary_zlosniki/showflat.php?Cat=0&Number=826182&an=&page=&vc=1][/url]
, więcej sobie wygooglaj.W KJS wchodzi w gre turbo w tej klasie?
-
Yendrek Użytkownik archiwalnynapisał 10 lut 2010, 22:47 ostatnio edytowany przez Yendrek 11 paź 2016, 22:45
jak już będziesz montował zawieszenie to zamontuj:
- stabilizator przód i tył - jest trochę roboty ale na prawdę warto!!
- dolną rozpórkę na przód
jak nie masz kubłów to chociaż fotele z GS/GTI zamontuj
w/w rzeczy przydadzą ci się nawet jeśli zmienisz silnik na 1,3
do tego wywal kata, wszystkie zbędne plastiki, radio i głośniki..
a co do silnika to:
- głowica do remontu, z planowaniem głowicy - jak chcesz to mam taka -0,4mm ja i tak jej nie założę bo powoli mam dość tego autka
- może lekkie koło zamachowe z gti
- może jakiś stożek z dolotem zimnego powietrza
-
sholek Użytkownik archiwalnynapisał 10 lut 2010, 23:22 ostatnio edytowany przez sholek 11 paź 2016, 22:45
Na zasadach KJS nie znam się. Pokazałem turbokit jako ciekawostkę, gdyby się koncepcja zmieniła itp. Generalnie ciężko będzie znaleźć takie coś.
Co do głowicy od yendrka obawiam się że ona do MK5 nie podejdzie -
JohnyB121 Użytkownik archiwalnynapisał 11 lut 2010, 05:28 ostatnio edytowany przez JohnyB121 11 paź 2016, 22:45
Dziękuje za takie duże zainteresowanie.
Turbo odpada bo mnożnik i już inna klasa.
W grę wchodzi głowica, wałek itp.
Silnik 1.0 zostaję ( wiecie jakie jest zdziwienie jak zaglądają pod maskę :-) )
Stabilizator zamontowałem już od GTi (zapomniałem napisać).
A kubełki są w standardzie w tej wersji ( 3drzwi 2002rok made in Hungary ).Tu są zdjęcia z tego KJS'u i swift
http://www.walbrzyszek.com/news,single,photos,article,3546,p,4#photosNo to teraz pytanie czy koło zamochowe od GTi pasuje???
I czy ktoś ma namiar na inne części. -
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 11 lut 2010, 06:34 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 paź 2016, 22:45
Tu są zdjęcia z tego KJS'u i
swift
http://www.walbrzyszek.com/news,single,photos,article,3546,p,4#photosPrawie jak mój świstak Składaj wszystko ładnie do kupy,pokaż,że nie tylko GTi się nadaje na KJSy
Wywal całe wygłuszenie z auta,wszystkie maty z podłogi dały chyba ok 15kg (dane by Erde) podsufitki się pozbądź
-
JohnyB121 Użytkownik archiwalnynapisał 11 lut 2010, 07:34 ostatnio edytowany przez JohnyB121 11 paź 2016, 22:45
Dla porównania tak wygląda teraz ( przed zimą-seria)
Czekam na info o częściach do silnika.
-
sojer_25 Użytkownik archiwalnynapisał 11 lut 2010, 07:52 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 22:45
Czekam na info o częściach do
silnika. -
JohnyB121 Użytkownik archiwalnynapisał 25 lut 2010, 08:23 ostatnio edytowany przez JohnyB121 11 paź 2016, 22:45
-
ZureX Użytkownik archiwalnynapisał 25 lut 2010, 12:50 ostatnio edytowany przez ZureX 11 paź 2016, 22:45
ile takie tarcze? możesz podać nazwę nr części bo to do 1.0? a klocki do nich to seryjne podejdą?
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 25 lut 2010, 13:14 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 paź 2016, 22:45
A co też się szykujesz do KJSów?
-
ZureX Użytkownik archiwalnynapisał 25 lut 2010, 13:35 ostatnio edytowany przez ZureX 11 paź 2016, 22:45
czeka mnie wymiana tarcz klocków i wielu innych i tak z ciekawości pytam
-
przemask84 Użytkownik archiwalnynapisał 25 lut 2010, 17:26 ostatnio edytowany przez przemask84 11 paź 2016, 22:45
Ile placiles za amorki?
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 25 lut 2010, 20:29 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 22:45
Ile placiles za amorki?
min. 370 zł od sztuki ...
-
JohnyB121 Użytkownik archiwalnynapisał 26 lut 2010, 05:25 ostatnio edytowany przez JohnyB121 11 paź 2016, 22:45
Tarcze są do 1.0 pasują do seryjnych klocków, ale ja założyłem trochę twardsze ( teraz Swift ma hamulce a nie zwalniacze :)). Numeru części nie pamiętaj ale na stronie producenta jest wyszukiwarka. Amortyzatory niestety drogie koło 430zł/szt. ( w czechach najtaniej) no i tą są "wkłady" trzeba jeszcze rozciąć oryginalny.