Swift 1.0 KJS - budowa
-
Cześć,jasnee,wrzucaj wrzucaaaj Będę ten wątek śledził chyba z największym zaciekawieniem W końcu nie ma to jak wściekła litrówka
-
Jak masz klase do 1300ccm to kupowanie litra ma bardzo nikly sens Juz lepiej 1.3 8v + lekki zamach + skrzynia z litra i roznica ogromna na plus.
Stabilizatory masz?
-
-
l
Mam pytanie czy ktoś ma
pomysł na silnik (moc)??? części lub warsztat na dolnym śląsku???
Będę wdzięczny za każdą
pomoc.
Pozdrawiamz mocy w litrówce moze byc ciezko na maxa bo w gre nie wchodzi turbo, wiadomo nie od dzis ze litr jest autem do poruszania sie a nie do modzenia jak w E-36 1.6L. Wiadomo najpewniejsze jest odelzenie zamachu, wału kobrbowodowego, jesli masz wspomaganie/klime itp to tez sie pozbyc, zrobic porzadny dolot i wylot. A tak rodem z sainc fiction: mozna by pokusic sie o przerobienie walka oraz kolka na regulowane, ogolnie litrówka moze ciezko strawic takie zabiegi. A tak na maxa sainc fiction to by chodzilo po glowie przerobienie kolektora dolotowego, wstawienie wtrysków na kazdy gar... ale to juz totalnie inna bajka.
Jesli to wchodzi w gre to proponował bym swpa silnika z GTi, bo chyba klasa w KJS ta sama?
Ale sadze ze juz przemyslałes taką mozliwość.
Mam nadzieje ze cos wykombinujesz ciekawego, bo az mnie ciekawi jak to wyjdzie -
Kazda impreza moto jaka znam gdzie jest podzial na klasy ma w regulaminie, ze za doladowanie jest mnoznik 1.7x do pojemnosci. Nawet robiac 100hp z litra ze sprezarka zostanie zjedzony na sniadanie w klasie IV I wypluty wydechem
-
Z tego da się
dużo zrobić. Był klon Swifta - Pontiac Firefly. On występował w wersji z silnikiem 1.0 turbo[/url]
[url=http://zlosniki.pl/ubb...rue#Post766282]
[url=http://zlosniki.pl/stary_zlosniki/showflat.php?Cat=0&Number=826182&an=&page=&vc=1][/url]
, więcej sobie wygooglaj.W KJS wchodzi w gre turbo w tej klasie?
-
jak już będziesz montował zawieszenie to zamontuj:
- stabilizator przód i tył - jest trochę roboty ale na prawdę warto!!
- dolną rozpórkę na przód
jak nie masz kubłów to chociaż fotele z GS/GTI zamontuj
w/w rzeczy przydadzą ci się nawet jeśli zmienisz silnik na 1,3
do tego wywal kata, wszystkie zbędne plastiki, radio i głośniki..
a co do silnika to:
- głowica do remontu, z planowaniem głowicy - jak chcesz to mam taka -0,4mm ja i tak jej nie założę bo powoli mam dość tego autka
- może lekkie koło zamachowe z gti
- może jakiś stożek z dolotem zimnego powietrza
-
Na zasadach KJS nie znam się. Pokazałem turbokit jako ciekawostkę, gdyby się koncepcja zmieniła itp. Generalnie ciężko będzie znaleźć takie coś.
Co do głowicy od yendrka obawiam się że ona do MK5 nie podejdzie -
Dziękuje za takie duże zainteresowanie.
Turbo odpada bo mnożnik i już inna klasa.
W grę wchodzi głowica, wałek itp.
Silnik 1.0 zostaję ( wiecie jakie jest zdziwienie jak zaglądają pod maskę :-) )
Stabilizator zamontowałem już od GTi (zapomniałem napisać).
A kubełki są w standardzie w tej wersji ( 3drzwi 2002rok made in Hungary ).Tu są zdjęcia z tego KJS'u i swift
http://www.walbrzyszek.com/news,single,photos,article,3546,p,4#photosNo to teraz pytanie czy koło zamochowe od GTi pasuje???
I czy ktoś ma namiar na inne części. -
Tu są zdjęcia z tego KJS'u i
swift
http://www.walbrzyszek.com/news,single,photos,article,3546,p,4#photosPrawie jak mój świstak Składaj wszystko ładnie do kupy,pokaż,że nie tylko GTi się nadaje na KJSy
Wywal całe wygłuszenie z auta,wszystkie maty z podłogi dały chyba ok 15kg (dane by Erde) podsufitki się pozbądź
-
Dla porównania tak wygląda teraz ( przed zimą-seria)
Czekam na info o częściach do silnika.
-
Czekam na info o częściach do
silnika. -
To co do tej pory wylądowało w swifcie
amortyzatory Koni, sprężyny H&R (bez foto) i hamulce Brembo, jak będą nowe koła dodam zdjęcie całości. -
ile takie tarcze? możesz podać nazwę nr części bo to do 1.0? a klocki do nich to seryjne podejdą?
-
A co też się szykujesz do KJSów?
-
czeka mnie wymiana tarcz klocków i wielu innych i tak z ciekawości pytam
-
Ile placiles za amorki?
-
Ile placiles za amorki?
min. 370 zł od sztuki ...
-
Tarcze są do 1.0 pasują do seryjnych klocków, ale ja założyłem trochę twardsze ( teraz Swift ma hamulce a nie zwalniacze :)). Numeru części nie pamiętaj ale na stronie producenta jest wyszukiwarka. Amortyzatory niestety drogie koło 430zł/szt. ( w czechach najtaniej) no i tą są "wkłady" trzeba jeszcze rozciąć oryginalny.
-
W załączniku zdjęcie z ostatniego "kajtka" w którym rozjechały mnie Swifty Gti ( o parę sekund w generalce ), auto już ma zawieszenie Koni+H&R ( naprawdę fajnie jedzie ) nowe koła itp. Pytanie czy przy budżecie około 2000zł można coś zrobić sensownego z silnikiem 1.0 czy może swap 1.3 GTi, GS a może 1.6?