[GTI] Swift Gti się dławi i słabo przyspiesza od 0-100
-
jarekk1813 Użytkownik archiwalnynapisał 11 kwi 2010, 12:30 ostatnio edytowany przez jarekk1813 11 paź 2016, 22:56
sonda magnati marelli. org.
NGK to koszt okolo 280zł(nie mowie o tym czyms na allegro), dalem za sonde 68zł.
dolot to trzeba by najlpiej
przepustnice zmienic, roztoczyc przeplywke, wsadzic stozek, odzdzielic stozek i zrobic do
niego doplyw powietrza.
odpal autko przy jakis 90
wrzuc 5 bieg jedz spokojnie i zachwile daj gazu w podloge zobacz po obrotach czy sie slizgnie.
Moze sruby nie popusciles wystarczajaco i na lapie nie masz luzu??na łapie mam luz, ale tak miałem od początku. Tak powinno być chyba.
A dzisiaj na rozgrzanym silniku nagle obroty na luzie spadły mi do takiego poziomu[IMG=http://img28.imageshack.us/img28/3225/dsc00317lg.jpg][/IMG]
A po wyłączenie świateł wzrosły do takiego jak trzeba czyli do około 950[IMG=http://img186.imageshack.us/img186/2246/dsc00318k.jpg][/IMG] I dodam, że wcześniej zdarzało się tak czasem i jak znowu włączę światła jest ok ale po ruszeniu znowu spada tak nisko, czym to może być spowodowane? -
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 11 kwi 2010, 13:10 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 22:56
na łapie mam luz, ale tak
miałem od początku. Tak powinno być chyba.
A dzisiaj na rozgrzanym
silniku nagle obroty na luzie spadły mi do takiego
poziomu[IMG=http://img28.imageshack.us/img28/3225/dsc00317lg.jpg][/IMG]
A po wyłączenie świateł
wzrosły do takiego jak trzeba czyli do około
950[IMG=http://img186.imageshack.us/img186/2246/dsc00318k.jpg][/IMG]
I dodam, że wcześniej zdarzało się tak czasem i jak znowu włączę światła jest ok ale po
ruszeniu znowu spada tak nisko, czym to może być spowodowane?slabym akumulatorem, podladuj go pojezdzij sobie, zresetuj kompa, potem sam sie ustabilizuje.
-
Wesyl Użytkownik archiwalnynapisał 11 kwi 2010, 13:34 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 22:56
slabym akumulatorem, podladuj
go pojezdzij sobie, zresetuj kompa, potem sam sie ustabilizuje.dokladnie slaby aku, slaba masa
Ja u siebie jak mialem lambde walnieta to takie wolne obroty miałem, silnikiem zdeka zarzucalo.
-
jarekk1813 Użytkownik archiwalnynapisał 11 kwi 2010, 17:16 ostatnio edytowany przez jarekk1813 11 paź 2016, 22:56
dokladnie slaby aku, slaba
masa
Ja u siebie jak mialem lambde
walnieta to takie wolne obroty miałem, silnikiem zdeka zarzucalo.No ok sprawdzę ten akumulator, ale według mnie jest dobry kręci jak opętany, a i jest nowy.
Wymienię tą lambdę jak najszybciej się da i sprawdzę kompresje silnika, a tak w ogóle to jakie powinno być ciśnienie? -
mockba Użytkownik archiwalnynapisał 11 kwi 2010, 17:52 ostatnio edytowany przez mockba 11 paź 2016, 22:56
14,5 kg/cm2 , 206,2 psi
-
jarekk1813 Użytkownik archiwalnynapisał 11 kwi 2010, 19:07 ostatnio edytowany przez jarekk1813 11 paź 2016, 22:56
14,5 kg/cm2 , 206,2 psi
Dzięki postaram się w tygodniu to sprawdzić mam nadzieję, że wszystko będzie git...
Bo już się tego boje Ale po wymianie filtra i zalaniu lepszego paliwa trochę się poprawiło przyspieszenie i elastyczność jest lepsza, najlepsze wyszło mi 9,4 ale wiecie jak to jest na stoperze... -
tadziomaru1 Użytkownik archiwalnynapisał 12 kwi 2010, 17:16 ostatnio edytowany przez tadziomaru1 11 paź 2016, 22:56
Słaby akumulator? A co ma akumulator do tego? Akumulator jest potrzebny w samochodzie tylko do uruchomienia silnika, później wszelkie urządzenia są zasilane z alternatora, więc raczej w nim bym szukał przyczyny, lecz najpierw w połączeniach. Ważna jest masa dochodząca do silnika, bo czasami pozornie jest, lecz nie łączy. Możesz puścić jakąś dodatkową masę z karoserii na silnik i zaobserwować czy coś się poprawi. Akumulatorowi dajcie spokój, skoro kolega pisze że kręci jak wariat.
-
mockba Użytkownik archiwalnynapisał 12 kwi 2010, 21:26 ostatnio edytowany przez mockba 11 paź 2016, 22:56
juz chyba wiem co Ci doskwiera w twoim swifcie.ale to juz na Pw
-
jarekk1813 Użytkownik archiwalnynapisał 13 kwi 2010, 19:03 ostatnio edytowany przez jarekk1813 11 paź 2016, 22:56
Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie sprężania i wszystko jest ok znaczy na 1i4 cylindrze 14,5 a na 2i3 14,0. Mam kolejne pytanie, jakie paliwo polecacie ?
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 13 kwi 2010, 22:55 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 22:56
Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie
sprężania i wszystko jest ok znaczy na 1i4 cylindrze 14,5 a na 2i3 14,0. Mam kolejne pytanie,
jakie paliwo polecacie ?sprawdzone 95
-
Krissgti Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 09:53 ostatnio edytowany przez Krissgti 11 paź 2016, 22:56
Witam
Swift GTi to nie Ferrari 458, nie wymaga PB98 . G13B był projektowany w połowie lat '80 i możesz mi wierzyć, że tak, jak Hellsin pisze, wystarczy dobra PB95 . Jeśli już wiesz, który wtryskiwacz ma luz to odpal go i przy włączonym silniku zobacz, czy jak poruszysz tym czwartym wtryskiwaczem silnik nie zaczyna Ci inaczej pracować. Sprawdziłeś przepływomierz i sondę lambda ? Zabrudzony filtr paliwa też na pewno go trochę mulił, jeśli będzie się szybko zatykał to na Twoim miejscu przeczyścił bym ten bak, bo wydaje mi się, że jest tam naprawdę sporo syfu. Nie klepią Ci czasem popychacze hydrauliczne? Osobiście nie spotkałem się ze spadkiem mocy przy ich zużyciu, ale z tego co dobrze kojarzę Xsystoof chyba tak . Gdy wszystko co Ci napisaliśmy nie pomoże przyjrzyj się i temu . Na koniec pragnę zaznaczyć, byś nie liczył, iż Twój Swift będzie przyspieszać, jak GTi z oryginalną skrzynią, gdyż tak nie będzie. Robiąc rzeczy, które wymieniliśmy w temacie możesz go jedynie doprowadzić do stanu sprzed usterki .
Pozdrawiam
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 10:10 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 22:56
Jak klepie mocno hydraulika to znaczy, ze zawory nie otwieraja sie do konca, czyli jest dupa blada. No u mnie wyszly cuda na klepiacych hydro, mialem jedynego w swoim rodzaju diesla gti gdzie 95% momentu bylo od 2000rpm I gora nie istniala, puchl od 4 tys jak zwykle 8v
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 11:36 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 22:56
Jak klepie mocno hydraulika
to znaczy, ze zawory nie otwieraja sie do konca, czyli jest dupa blada. No u mnie wyszly cuda
na klepiacych hydro, mialem jedynego w swoim rodzaju diesla gti gdzie 95% momentu bylo od
2000rpm I gora nie istniala, puchl od 4 tys jak zwykle 8vnie przesadzaj 8V puchnie wyżej ( ok 6000 rpm )
-
jarekk1813 Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 13:21 ostatnio edytowany przez jarekk1813 11 paź 2016, 22:56
jutro jadę sprawdzić przepływomierz. A z czyszczeniem baku hmm na razie nie mam gdzie... Ale myślę, że jak będzie czas i miejsce to z chęcią to zrobię.
-
przemo90lodz Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 15:10 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 paź 2016, 22:56
nie przesadzaj 8V puchnie
wyżej ( ok 6000 rpm )Zależy jeszcze na którym biegu bo pierwsze dwa biegi bardzo ładnie ciągną praktycznie do końca ale na 3 już nie ma tej mocy
-
jarekk1813 Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2010, 11:50 ostatnio edytowany przez jarekk1813 11 paź 2016, 22:56
Sprawdzałem dzisiaj przepływomierz i wszystko niby jest w porządku. Także została mi tylko do wymiany skrzynia biegów na skrzynie od GTi. Ruszałem jeszcze tymi wtyczkami od wtryskiwaczy i nic się z silnikiem nie działo, mam jeszcze też przewody WN do wymiany. Ale dodam, że odkąd leje na innej stacji lepsze paliwo (droższe) silnik ciszej pracuje i lepiej się kręci. Może za tydzień sprawdzę przyspieszenie ale najpierw podróż do stegny na pełnym baku i może wtedy wszystko zacznie lepiej pracować bo taka ciągłą jazda tylko po mieście też go męczy.
Pozdrawiam i dzięki
90/96