5500... Mało trochę ale mam jeden nie potrzebny wydatek z głowy
jarekk1813
@jarekk1813
Najnowszy post utworzony przez jarekk1813
-
RE: Suzuki Swift GTi Mk3 by jarekk1813
-
RE: Suzuki Swift GTi Mk3 by jarekk1813
no i swift pojechał do nowego właściciela z poznania:). długiej przygody mu z nim życzę, to już jego drugie GTi w tym roku
-
RE: [moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
No i to starałem
się mu wyjaśnić, że to nie am nic wspólnego z poskładaniem
Dzięki Erdemi też o to chodziło tylko nie wiedziałem jak to ładnie napisać, dziękuje za przeczytanie mojego postu, powodzenia ze swiftem, najlepsze furki szczególnie mechanicznie
-
RE: [moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
"rozciągnął na
tyle, że zawory nie zdążyły się schować."
Czy ty poważnie to
piszesz czy tylko żartujesz ? Sprawdz gdzie chcesz i pytaj kogo chcesz ale o
naciągnięciu paska wogóle nie ma mowy...
Jedyne sensowne
wytłumaczenie było by takie że pasek przeskoczył o kilka zębów ale przy prawidłowo
napiętym i praktycznie nowym pasku to nie możliwe. A w woli scisłości tutaj nie
chodzi o nerwy ani nikt Cię nie poucza chodzi poprostu o techniczne wyjasnienie
zaistniałej sytuacji.Jak może być nie możliwe przeskoczenie paska, skoro przy tak dużej prędkości zredukował na drugi bieg? Przy tak gwałtownych zmianach obrotów z wysokich na jeszcze wyższe w silniku panują tak ogromne przeciążenia, że tak naprawde to tylko się cieszyć, że tak małe szkody powstały. A to że u ciebie się nic nie stało to naprawdę tylko się cieszyć, ja w swoim poprzednim samochodzie kilka razy na LPG(nie było odcinki) przeciągnąłem go poza granice obrotomierza i w efekcie za jakis czas okazało sie że głowica pęknięta. Chociaż nie jestem pewny czy to była tego wina, bo po rozebraniu okazało się, że chyba już ktoś tam kiedyś grzebał.
No a jeśli chodzi o nie ufanie mechanikom to cóż przykre to jest ale prawdziwe. -
RE: Swift GTI przekładka silnika
no nie masz innego
wyjscia bo sa wieksze tarcze, a z tyłu jak sprawa wyglada?
Speedmaxy
ile dales i gdzie?Są dostępne w IC za 125zł sztuka
-
RE: Swift GTI przekładka silnika
Jak stare, to najlepiej mieć śrubokręt udarowy czy jak to się nazywa, a później młotkiem uderzać żeby wykręcić te śrubki trzymające tarczę do piasty, a jak nie masz takiego śrubokrętu to wiertareczka i wiertło rozwiercić śrubki i będzie git
-
RE: [MK3] Pompa paliwa do 1.3 4x4
Z ciekawości to ile za to autko? i jak mocowania wahaczy, podłoga itd
-
RE: [mk3 1.0] Problemy ze skrzynią
W manualu podają
75W-90 dla GTI. Nie wiem, jak w litrówce...Taki sam olej
-
RE: [mk3 1.0] Problemy ze skrzynią
ja mam dokladnie taki za 60zl masz 3 litry, a to bardzo dobry olej angielskiej frimy
-
RE: [mk3 1.0] Problemy ze skrzynią
Witam, zeby nie
zakladac nowego tematu spytam tutaj. Ostatnio wymienialem w moim swifcie 1.0 lozysko
z przodu i musialem wyjac półoś i wylecialo sporo oleju ze skrzyni bo nie
przypuszczalem takiej mozliwosci. I mam pytanko jaki olej bedzie dobry, pomijajac
ten taf-x poniewaz nie jezdze tym autem 'wyczynowo' i szkoda mi troche keszu
Jeszcze jedno pytanko czy do skrzyni 1.0 wchodzi tyle samo oleju co do tej od gti?
czyli 2,3 ?Olej firmy comma. Jest tańszy, a niczym się nie różni od castrola
Tak wchodzi tyle samo oleju.