[GTI] Swift Gti się dławi i słabo przyspiesza od 0-100
-
14,5 kg/cm2 , 206,2 psi
-
14,5 kg/cm2 , 206,2 psi
Dzięki postaram się w tygodniu to sprawdzić mam nadzieję, że wszystko będzie git...
Bo już się tego boje Ale po wymianie filtra i zalaniu lepszego paliwa trochę się poprawiło przyspieszenie i elastyczność jest lepsza, najlepsze wyszło mi 9,4 ale wiecie jak to jest na stoperze... -
Słaby akumulator? A co ma akumulator do tego? Akumulator jest potrzebny w samochodzie tylko do uruchomienia silnika, później wszelkie urządzenia są zasilane z alternatora, więc raczej w nim bym szukał przyczyny, lecz najpierw w połączeniach. Ważna jest masa dochodząca do silnika, bo czasami pozornie jest, lecz nie łączy. Możesz puścić jakąś dodatkową masę z karoserii na silnik i zaobserwować czy coś się poprawi. Akumulatorowi dajcie spokój, skoro kolega pisze że kręci jak wariat.
-
juz chyba wiem co Ci doskwiera w twoim swifcie.ale to juz na Pw
-
Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie sprężania i wszystko jest ok znaczy na 1i4 cylindrze 14,5 a na 2i3 14,0. Mam kolejne pytanie, jakie paliwo polecacie ?
-
Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie
sprężania i wszystko jest ok znaczy na 1i4 cylindrze 14,5 a na 2i3 14,0. Mam kolejne pytanie,
jakie paliwo polecacie ?sprawdzone 95
-
Witam
Swift GTi to nie Ferrari 458, nie wymaga PB98 . G13B był projektowany w połowie lat '80 i możesz mi wierzyć, że tak, jak Hellsin pisze, wystarczy dobra PB95 . Jeśli już wiesz, który wtryskiwacz ma luz to odpal go i przy włączonym silniku zobacz, czy jak poruszysz tym czwartym wtryskiwaczem silnik nie zaczyna Ci inaczej pracować. Sprawdziłeś przepływomierz i sondę lambda ? Zabrudzony filtr paliwa też na pewno go trochę mulił, jeśli będzie się szybko zatykał to na Twoim miejscu przeczyścił bym ten bak, bo wydaje mi się, że jest tam naprawdę sporo syfu. Nie klepią Ci czasem popychacze hydrauliczne? Osobiście nie spotkałem się ze spadkiem mocy przy ich zużyciu, ale z tego co dobrze kojarzę Xsystoof chyba tak . Gdy wszystko co Ci napisaliśmy nie pomoże przyjrzyj się i temu . Na koniec pragnę zaznaczyć, byś nie liczył, iż Twój Swift będzie przyspieszać, jak GTi z oryginalną skrzynią, gdyż tak nie będzie. Robiąc rzeczy, które wymieniliśmy w temacie możesz go jedynie doprowadzić do stanu sprzed usterki .
Pozdrawiam
-
Jak klepie mocno hydraulika to znaczy, ze zawory nie otwieraja sie do konca, czyli jest dupa blada. No u mnie wyszly cuda na klepiacych hydro, mialem jedynego w swoim rodzaju diesla gti gdzie 95% momentu bylo od 2000rpm I gora nie istniala, puchl od 4 tys jak zwykle 8v
-
Jak klepie mocno hydraulika
to znaczy, ze zawory nie otwieraja sie do konca, czyli jest dupa blada. No u mnie wyszly cuda
na klepiacych hydro, mialem jedynego w swoim rodzaju diesla gti gdzie 95% momentu bylo od
2000rpm I gora nie istniala, puchl od 4 tys jak zwykle 8vnie przesadzaj 8V puchnie wyżej ( ok 6000 rpm )
-
jutro jadę sprawdzić przepływomierz. A z czyszczeniem baku hmm na razie nie mam gdzie... Ale myślę, że jak będzie czas i miejsce to z chęcią to zrobię.
-
nie przesadzaj 8V puchnie
wyżej ( ok 6000 rpm )Zależy jeszcze na którym biegu bo pierwsze dwa biegi bardzo ładnie ciągną praktycznie do końca ale na 3 już nie ma tej mocy
-
Sprawdzałem dzisiaj przepływomierz i wszystko niby jest w porządku. Także została mi tylko do wymiany skrzynia biegów na skrzynie od GTi. Ruszałem jeszcze tymi wtyczkami od wtryskiwaczy i nic się z silnikiem nie działo, mam jeszcze też przewody WN do wymiany. Ale dodam, że odkąd leje na innej stacji lepsze paliwo (droższe) silnik ciszej pracuje i lepiej się kręci. Może za tydzień sprawdzę przyspieszenie ale najpierw podróż do stegny na pełnym baku i może wtedy wszystko zacznie lepiej pracować bo taka ciągłą jazda tylko po mieście też go męczy.
Pozdrawiam i dzięki