a jaki rozstaw srub
mocujacych ma swift i te hondy?
4x114,3.
a jaki rozstaw srub
mocujacych ma swift i te hondy?
4x114,3.
No, to fakt, wysłaliśmy silnik na palecie i nam rozpieprzyli...
Teraz to już raczej
chyba nie mają w ASO... Ostatnio dzwoniłem czy nie mają halogenów i nie mają.
Za to mają zaślepki halogenów, w bardzo promocyjnej cenie 170 zł/szt.
Mają, bo ja pytałem chyba z półtora roku temu. No cena za zaślepki żeczywiście promocyjna, poprostu grosiny .
błąd młody
człowieku, błąd było, tylko że jest to tak rzadko spotykana część, że szkoda
mówić, pewnie tylko w ASO
W ASO to kosztowało jak kiedyś pytałem... Siedzicie dobrze? 1350 qrwa złotych!!!
Któryś z Kolegów pisał kiedyś, że jest dostępny w sklepie, chyba w Łodzi, bardzo przyzwoity zamiennik do 5d, trzebaby jescze poszukać tu na forum, ja szukałem, ale nie mogę znajść. Było to chyba w wątku zupełnie czego innego dotyczącym, coś tak pamiętam. Tak schodzi a też chętnie bym kupił. Jak ktoś gdzieś coś wyczai, to niech napisze.
ja juz nie wiem co
jest nie tak, oddalem do znajomego mechanika, napisze co faktycznie sie stalo
No i to jest najlepsze podejście do sprawy w Twoim przypadku, bo wiedzy technicznej to kompletnie nie masz. Dobrze, że jest mechanik znajomy.
dziś sprawdziłem
stan naładowania akumulatora, i lampka oznaczała doładuj...
a ładowanie z
alternatora bardzo dobre
pozdrawiam
Tak jak pisałem, drugi altek załatwi sprawę... Wiele juz o wielkości aku było pisane, ja też dość obrazowo to tłumaczyłem...
Również pozdrawiam
No i prawidłowo.
Będzie łatwiej odpalać zimą...
Ta, pod warunkiem, że zamontujesz drugi alternator, który go doładuje
wyblyskaj kody
bledow
moze przy wymianie
jakis kabel sie poluzowal albo zostal zruszony i dlatego
Tu akurat możesz mieć rację. Ja myślę, że masa gdzieś nie łączy. Prosty sposób sprawdzenia: podepnij przewód do minusa akumulatora a drugi jego koniec przypnij gdzieś do silnika, oczywiście do metalowej cześci przykręconej na stałe.
Ale dlaczego pomimo dobrze ustawionych znaków na rozrządzie nie ma
kompresji i silnik kręci się "luźno".... ???
Zdejmij głowicę, to zobaczysz. Myślę, że pokrzywiły się zawory i nie domykają a historie o bezkolizyjnych silnikach można włożyć między bajki. Zacząłem tak myśleć po tym jak miesiąc temu przyjechali do mnie do firmy dwaj klienci z głowicą od takiego właśnie bezkolizyjnego silnika i kupili silnik. Wszystkie zawory mieli ruszone. Ciężko stawiać diagnozę na odległość i mam nadzieję, że w Twoim przypadku się mylę...
ja tak mialem kiedy
walnął mi wąż wysokiego ciśnienia. dodatkowo hamulec nie działał.
Czego wąż?