Daewoo Tico na prąd :)
-
zipek ciekawiły cię szczegóły techniczne...
Tutaj masz zdjęcia i informacje jak to wszystko wygląda podczas składania
http://www.e-vozila.com/forum/viewtopic.php?t=3574&postdays=0&postorder=asc&start=0 -
Łożyska nie dały by mi żyć przy tak cichym silniku
-
I śmigło na dachu żeby czerpał energię z powietrza jak wiatraki, zależnie od pozycji inne wykorzystanie. W poziomie mamy helikopter, w pionie się ładuje i daje moc silnikowi i tak otrzymujemy perpetuum mobile.
Ciekawa sprawa.
Ja z chęcią poświęcę swojego Złomka na rozwój tej technologii
Jak się uda to plus, jak nie to najmniejsza strata I tak mało co w nim działa -
taa i jeszcze kolektor słoneczny dodatkowe 500W na piecyk.
-
Nie wiem jak u was
ale u mnie ten dźwięk sprawia mega banana na twarzyBrzmi trochę jak trolejbus.
Osobiście nie wiem
nic na temat elektryków,nie mam nawet pojęcia ile coś takiego może kosztować jak
ktoś się zagłębi w właściciela to chętnie poczytam...Parę lat temu ktoś podesłał mi linka do gościa, który ponoć jest w stanie przerobić auto na prąd. O ile dobrze pamiętam, wtedy zabawa wyniosłaby jakieś 10 tys. zł. Nie zagłębiałem się w temat, jeżdżąc samochodem spalającym 5-6 litrów LPG.
Może w wolnej chwili poszukam tamtego maila. -
Ja jestem ciekaw jak rozwiązano ogrzewanie w tym samochodzie.
-
w tym akurat modelu ogrzewania brak.
Pisze na tym forum..,że do pracy nie ma daleko... na długo nie wystarcza(1h pracy) +hula prędkością zabudowaną to dla właściciela jak znalazł.Leo nie musisz szukać.Chłopak bardzo dobrze wszystko opisał,co jak itd.Szkoda czasu bo na trasę trzeba by całą tylną kanapę załadować aku.
Co do trajtków racja...niezapomniane chwile . -
Ja jestem ciekaw
jak rozwiązano ogrzewanie w tym samochodzie.W Chorwacji cieplej niż u nas
-
I śmigło na dachu
żeby czerpał energię z powietrza jak wiatraki, zależnie od pozycji inne
wykorzystanie. W poziomie mamy helikopter, w pionie się ładuje i daje moc silnikowi
i tak otrzymujemy perpetuum mobile.
Ciekawa sprawa.
Ja z chęcią
poświęcę swojego Złomka na rozwój tej technologii
Jak się uda to
plus, jak nie to najmniejsza strata I tak mało co w nim działatu sie mylisz do konwersji nadaje sie tylko zadbany egzemplarz , ze sprawnym zawieszeniem ukladem hamulcowym
opory toczenia sa bardzo wazne w EV
potrzebny jest sprawny egzemplarz z uwalonym silnikiem -
Ja jestem ciekaw
jak rozwiązano ogrzewanie w tym samochodzie.W tym jak w tym , przy sensownej konwersji wklada sie webasto
(ogrzewanie postojowe z innych samochodow)
najlepiej do konwersji znalesc samochod fabrycznie wyposazony w to urzadzenie +najmniej problemow