Co dziś dłubałem w tico? (2013)
-
Też się zdziwiłem
-
O rany... w
Kirgistanie?Jak u nas komuna się skończyła to większość Ład, Zaporożców i Wołg wróciła za grosze do krajów byłego ZSRR.
A kiedyś widziałem jakiś dokument, w którym 2 gości kupiło starego Merca W123 i pojechali nim do Afryki - gdzieś na Saharze wylądowali, nie w jakimś Maroko albo Tunezji. Sprzedali auto ze sporym zyskiem, bo tam kochają te niezniszczalne auta.
Zwrócił im się zakup auta, przejazd, promy, wyżywienie i jeszcze zarobili na tym
Przygoda życia
Przecież takie tico w Kirgistanie będzie jeszcze długo śmigać, dużo deszczu tam nie ma, solą w zimę też nie sypią
To pokazuje, że Tico to dobre auta som
-
Nie dziwię się... i
łączę "w bulu i nadzieji" na następne.
O jaaa... Załatwiaj
szybko formalności związane z wyrejestrowaniem...U nas na osiedlu jeden dziadek sprzedał Golfa II Czeczeńcom - akurat załatwiałem coś w wydziale komunikacji (odbierałem stały dowód na auto ojca) i facet w tym momencie auto wyrejestrowywał.
Umowę miał spisaną odręcznie na kartce A4 w kratkę
A urzędniczka mnie rozwaliła, bo adres kupującego na końcu brzmiał: Czeczenia, Rosja - a baba pyta faceta - "Panie, no to Czeczenia czy Rosja???"
-
montaż kierownicy z Swifta Mk3 Gti
Doczyszczenie tapicerki drzwi.. poradziło sobie z tym tylko mleczko do czyszczenia kuchni itp.. -
montaż kierownicy z
Swifta Mk3 Gti
Doczyszczenie
tapicerki drzwi.. poradziło sobie z tym tylko mleczko do czyszczenia kuchni itp..Jak rozwiązałeś problem z kierunkowskazami? Z czego dorobiłeś bolce do nowej kiery? Ja właśnie dzisiaj poprawiłem działanie kierownicy - wymieniłem bolce na inne (użyłem końcówki elektrody) i nasmarowałem wazeliną techniczną ten metalowy krążek odpowiedzialny za pracę klaksonu. Teraz kiera kręci bezgłośnie. Ale nadal mam problem z wyłączającymi się zbyt wcześnie kierunkowskazami..
-
Jak rozwiązałeś
problem z kierunkowskazami? Z czego dorobiłeś bolce do nowej kiery? Ja właśnie
dzisiaj poprawiłem działanie kierownicy - wymieniłem bolce na inne (użyłem końcówki
elektrody) i nasmarowałem wazeliną techniczną ten metalowy krążek odpowiedzialny za
pracę klaksonu. Teraz kiera kręci bezgłośnie. Ale nadal mam problem z wyłączającymi
się zbyt wcześnie kierunkowskazami..darowałem sobie kierunki, mam długie palce to łatwo mi wyłączyć
w poprzednim tico bolce dorabiałem z gwoździ, trzeba było je tylko trochę powiginać,
idealnie pasuje kiera z Mk2 bo bolce od kierunków pasują idealnie, tylko kierownice ciężko już spotkać, ostatnia na allegro 120zł..
-
Tutaj leży fajna i tania kierownica:
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1081020#Post1081020
Polecam, sam mam taką, świetnie leży w łapach, pasuje dobrze. -
darowałem sobie
kierunki, mam długie palce to łatwo mi wyłączyć
w poprzednim tico
bolce dorabiałem z gwoździ, trzeba było je tylko trochę powiginać,
idealnie pasuje
kiera z Mk2 bo bolce od kierunków pasują idealnie, tylko kierownice ciężko już
spotkać, ostatnia na allegro 120zł..Wymienię chyba przełącznik zespolony, bo ten mój jest po tuningu I kierunki przestaną zbyt szybko odbijać
-
Tutaj leży fajna i
tania kierownica:
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1081020#Post1081020
Polecam, sam mam
taką, świetnie leży w łapach, pasuje dobrze.Taką właśnie mam teraz. Bolce od kierunków są szerzej rozstawione niż w fabrycznej. Nie masz problemów z kierunkowskazami?
-
Dzisiaj wspomniana wymiana przegubu zewnętrznego.
-
Tutaj leży fajna i
tania kierownica:
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1081020#Post1081020
Polecam, sam mam
taką, świetnie leży w łapach, pasuje dobrze.już jest w moim aucie
Wracając do tematu, weryfikacja usterek:
- 1 wachacz do wymiany
- 2 przeguby do wymiany
- 2 mechanizmy podnoszenia szyb przód (oba pogięte)
- tulejka kolumny kierowniczej
- poduszka gumowa lewarka zmiany biegów
- progi zewnętrzne, obie strony
- tarcze hamulcowe
A ja sobie kierownice zmieniłem
-
Kierownica najważniejsza
Strzel fotę
-
Kierownica
najważniejsza
Strzel fotęjak szcześliwe wrócę z mazur to wstawie
-
Wymiana drążków kierowniczych i jednej końcówki. Nastąpiła błoga cisza Jutro ustawienie zbieżności
-
Taką właśnie mam teraz.
Bolce od kierunków są szerzej rozstawione niż w fabrycznej. Nie masz
problemów z kierunkowskazami?Bolce... faktycznie, teraz sobie przypominam! Rzeczywiście są szerzej. Bolce robiłem z gwoździ i przyginałem je do rozstawienia ticowego (robiąc dwa wygięcia, aby na końcówkach wrócić do położenia prostopadłego do kierownicy). Jest miejsce na taką mijankę.
Z kierunkowskazami nie mam absolutnie żadnych problemów. Działają jaktalala, wyłączają się w odpowiedniej porze.
Jeśli będziesz miał kłopot, daj znać, zdejmę kierę i sfocę. Albo zrobimy to u Ciebie, gdy podjadę po siódmym czerwca (pamiętasz o mnie? ). -
Bolce...
faktycznie, teraz sobie przypominam! Rzeczywiście są szerzej. Bolce robiłem z
gwoździ i przyginałem je do rozstawienia ticowego (robiąc dwa wygięcia, aby na
końcówkach wrócić do położenia prostopadłego do kierownicy). Jest miejsce na taką
mijankę.
Z kierunkowskazami
nie mam absolutnie żadnych problemów. Działają jaktalala, wyłączają się w
odpowiedniej porze.
Jeśli będziesz miał
kłopot, daj znać, zdejmę kierę i sfocę. Albo zrobimy to u Ciebie, gdy podjadę po
siódmym czerwca (pamiętasz o mnie? ).Już sobie wczoraj poradziłem Dorobiłem nowe bolce, przy użyciu drutu od elektrody (poprawiłem go nieco szlifierką). Kierunkowskazy działają poprawnie
Pamiętam, jadę jutro i po weekendzie wracam, więc temat będzie załatwiony
-
Bo za nim tęsknie
Kupili go handlarze
z Kirgistanu.Gdzie Kirgizi znaleźli Twoje ogłoszenie?
-
Na otomoto
-
Na otomoto
A widzisz
-
Bolce...
faktycznie, teraz sobie przypominam! Rzeczywiście są szerzej. Bolce robiłem z
gwoździ i przyginałem je do rozstawienia ticowego (robiąc dwa wygięcia, aby na
końcówkach wrócić do położenia prostopadłego do kierownicy).Pamiętam że wtedy też robiłem za Twoją radą i pewnie gdybym je lepiej wkleił byłoby ok