Co dziś dłubałem w tico? (2013)
-
Jak rozwiązałeś
problem z kierunkowskazami? Z czego dorobiłeś bolce do nowej kiery? Ja właśnie
dzisiaj poprawiłem działanie kierownicy - wymieniłem bolce na inne (użyłem końcówki
elektrody) i nasmarowałem wazeliną techniczną ten metalowy krążek odpowiedzialny za
pracę klaksonu. Teraz kiera kręci bezgłośnie. Ale nadal mam problem z wyłączającymi
się zbyt wcześnie kierunkowskazami..darowałem sobie kierunki, mam długie palce to łatwo mi wyłączyć
w poprzednim tico bolce dorabiałem z gwoździ, trzeba było je tylko trochę powiginać,
idealnie pasuje kiera z Mk2 bo bolce od kierunków pasują idealnie, tylko kierownice ciężko już spotkać, ostatnia na allegro 120zł..
-
Tutaj leży fajna i tania kierownica:
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1081020#Post1081020
Polecam, sam mam taką, świetnie leży w łapach, pasuje dobrze. -
darowałem sobie
kierunki, mam długie palce to łatwo mi wyłączyć
w poprzednim tico
bolce dorabiałem z gwoździ, trzeba było je tylko trochę powiginać,
idealnie pasuje
kiera z Mk2 bo bolce od kierunków pasują idealnie, tylko kierownice ciężko już
spotkać, ostatnia na allegro 120zł..Wymienię chyba przełącznik zespolony, bo ten mój jest po tuningu I kierunki przestaną zbyt szybko odbijać
-
Tutaj leży fajna i
tania kierownica:
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1081020#Post1081020
Polecam, sam mam
taką, świetnie leży w łapach, pasuje dobrze.Taką właśnie mam teraz. Bolce od kierunków są szerzej rozstawione niż w fabrycznej. Nie masz problemów z kierunkowskazami?
-
Dzisiaj wspomniana wymiana przegubu zewnętrznego.
-
Tutaj leży fajna i
tania kierownica:
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1081020#Post1081020
Polecam, sam mam
taką, świetnie leży w łapach, pasuje dobrze.już jest w moim aucie
Wracając do tematu, weryfikacja usterek:
- 1 wachacz do wymiany
- 2 przeguby do wymiany
- 2 mechanizmy podnoszenia szyb przód (oba pogięte)
- tulejka kolumny kierowniczej
- poduszka gumowa lewarka zmiany biegów
- progi zewnętrzne, obie strony
- tarcze hamulcowe
A ja sobie kierownice zmieniłem
-
Kierownica najważniejsza
Strzel fotę
-
Wymiana drążków kierowniczych i jednej końcówki. Nastąpiła błoga cisza Jutro ustawienie zbieżności
-
Taką właśnie mam teraz.
Bolce od kierunków są szerzej rozstawione niż w fabrycznej. Nie masz
problemów z kierunkowskazami?Bolce... faktycznie, teraz sobie przypominam! Rzeczywiście są szerzej. Bolce robiłem z gwoździ i przyginałem je do rozstawienia ticowego (robiąc dwa wygięcia, aby na końcówkach wrócić do położenia prostopadłego do kierownicy). Jest miejsce na taką mijankę.
Z kierunkowskazami nie mam absolutnie żadnych problemów. Działają jaktalala, wyłączają się w odpowiedniej porze.
Jeśli będziesz miał kłopot, daj znać, zdejmę kierę i sfocę. Albo zrobimy to u Ciebie, gdy podjadę po siódmym czerwca (pamiętasz o mnie? ). -
Bolce...
faktycznie, teraz sobie przypominam! Rzeczywiście są szerzej. Bolce robiłem z
gwoździ i przyginałem je do rozstawienia ticowego (robiąc dwa wygięcia, aby na
końcówkach wrócić do położenia prostopadłego do kierownicy). Jest miejsce na taką
mijankę.
Z kierunkowskazami
nie mam absolutnie żadnych problemów. Działają jaktalala, wyłączają się w
odpowiedniej porze.
Jeśli będziesz miał
kłopot, daj znać, zdejmę kierę i sfocę. Albo zrobimy to u Ciebie, gdy podjadę po
siódmym czerwca (pamiętasz o mnie? ).Już sobie wczoraj poradziłem Dorobiłem nowe bolce, przy użyciu drutu od elektrody (poprawiłem go nieco szlifierką). Kierunkowskazy działają poprawnie
Pamiętam, jadę jutro i po weekendzie wracam, więc temat będzie załatwiony
-
Bo za nim tęsknie
Kupili go handlarze
z Kirgistanu.Gdzie Kirgizi znaleźli Twoje ogłoszenie?
-
Na otomoto
-
Na otomoto
A widzisz
-
Bolce...
faktycznie, teraz sobie przypominam! Rzeczywiście są szerzej. Bolce robiłem z
gwoździ i przyginałem je do rozstawienia ticowego (robiąc dwa wygięcia, aby na
końcówkach wrócić do położenia prostopadłego do kierownicy).Pamiętam że wtedy też robiłem za Twoją radą i pewnie gdybym je lepiej wkleił byłoby ok
-
Pamiętam że wtedy
też robiłem za Twoją radą i pewnie gdybym je lepiej wkleił byłoby okPopraw w chwili wolnej. To naprawdę jest w stanie prawidłowo działać.
-
Umyłem swoje autko i pomalowałem felgi na czarny połysk.
-
Umyłem swoje autko
i pomalowałem felgi na czarny połysk.Poka
-
póki co bez odbijania kierunków sobie dobrze radzę,
kierownica sprawdziła się na krętych mazurskich trasach
spalanie od 6,2 L do 7L/100km LPG.Przy powrocie tuż przy domu wpadło na mnie na skrzyżowaniu jakieś zdezelowane tico..
dobrze że miał gdzie uciec i zachaczył tylko lusterkiem -
W ubiegłym tygodniu podwoiłem wartość swojego tikacza
Niestety robiłem wszystko u mechanika
A)Zawieszenie:
-
oś przednia
1. amortyzatory kpl
2. drążek kierowniczy lewy
3. komplet gum stabilizatora
4. łożyska kół kpl -
oś tylna
1. amortyzatory kpl
2. bębny hamulcowe kpl+ cały osprzęt(tarcze cierne, sprężynki, rozpieraki,cylinderki)
3. łożyska kół kpl
B) pozostałe
1. czujnik temperatury
2. pasek alternatora
3. zbiornik paliwa
4. przewody paliwowe
5. filtr paliwa
6. czujnik poziomu paliwa
7. uszczelka pod klawiatureKoszt ogólny z robocizną= 1400zł
Zastanawiałem się długo co robic z tikaczem, ale stwierdziłem, że zrobie to co było do zrobienia. Część rzeczy z listy pojezdziła by jeszcze z pół roku, ale stwierdziłem, że jak już robic to wszystko.
Teraz dopóki jeździ to będzie u mnie... sprzedaż byłaby nieopłacalna:)Wszystkie części nowe, raczej z niższej półki, ale pale lat jeszcze wytrzymają.
Do zrobienia została mi jeszcze zbieżność -