Problem rozwiązałem sam z kołem zapasowym,bo po założeniu zbiornika to na
lerząco nie mieści się koło w bagażniku. Moim pomysłem jest wycięcie z
lewej strony części półki tak aby koło stało pionowo.Przy otwieraniu
klapy bagarznika koło może wypadać , dobrze jest przypiąć gumą od
bagażnika zewnętrznego(dostępne po 4 szt. w sklepach z częściami
samochodowymi).
Dodam, że kilka sposobów na zamocowanie koła zapasowego w bagażniku opisywaliśmy na forum (ja podawałem moje rozwiązanie z kołem leżącym, zamieściłem też fotki "patentu" z kołem stojącym i wyciętą półką - wystarczy poszukać, są bodajże w wątku o praktycznych usprawnieniach).
Na bęzynie trochę będzie
słabszy bo pod gażnikiem będzie wstawiona podstawka z mniejszym
otworem. Obiawy to dławienie się przy szbkim rozpędzaniu.
To nie jest regułą, a jeśli już się pojawi taka przypadłość, można ją zlikwidować. Też pisałem (i nie tylko ja) o potrzebie dostosowania średnicy miksera do każdego silnika, ewentualnie może pomóc zastosowanie odpowiedniej podkładki w mikserze (znajduje się ją metodą prób i błędów). Miałem taką usterkę, po wymianie miksera na większy kłopot się skończył.