ja jako ciekawostkę dodam, że odemnie dostawał baty kolega z 1.5 16V normalnym, z vtec-e nie brałem się ...
Ja chyba z 10 razy stawalem z d15 i to 3 roznymi. Za kazdym razem scenariusz podobny - do 100 km/h prawie idealnei rowno, pozniej Honda odchodzi juz mocno do przodu przez cholernie dluga trojke w GSie i co by nie mowic niedobor mocy. vtec-e do 100 dostawal okolo dlugosc samochodu, a pozniej znowu przechodzil obok jak zwykle d15. Z rolki tam samo, z d13 nigdy nie stawalem, bo malo ich jest i raczej nie ma sensu skoro z d15 bylo rowno. W kazdym razie mysle, ze w GS`ie wstawic skrzynie z litra, lekki zamach, dolocik i jest najszybsze 70HP w miescie
z 1.4 w budzie 6 gen. też się machałem, ale to była rolka i to nierówna ... i też do przodu
Ja lecialem tez z d14 shamowanym na 98HP (seria ma 90) ale juz za kadencji GTi i smiesznie bylo, bo mialem jakies 3 tys rpm na dwojce i do 5 tys szedl rowno obok, a pozniej po przekroczeniu 5 tys bylo vtec kick in yo i oddalal sie w zastraszajacym tempie w lusterku Pozniej gosc mnie znalazl na miejscowce i pytal sie czy to prawdziwe GTi i ile ma mocy, troche byl zdziwiony ze w Swiftach bylo 1.3
Więc 8V nie jest złe, tylko zależy kto w nim siedzi, oraz jak padnięta jest Honda
Moje byle 8v objechalo na prawde duzo samochodow, ale mocy brakuje jak cholera, Eclipsa 2.0 odstawialem do 80 km/h, a pozniej przelatywal obok mnie jakbym zaciaganal reczny Podobnie jak Saxo VTR. Cale szczescie GTi nie puchnie na trojce
GTi idzie minimalnie gorzej od 1.6 Vtec SOHC ( jeśli Honda jest zdrowa )
Nigdy z nim nie stawalem, a teoretycznie ma 8.7s do 100 czyli jak mk2 GTi, a mk2 GTi obecnie robie na dlugosc samochodu do 100 (dwa rozne, cztery razy sprawdzane zeby nie bylo :P) czyli powinno byc ciekawie.... Musze kiedys upolowac takie, ale niestety najwiecej jest d15, a objezdzanie tego juz nie bawi Z Przemkiem lapalismy sie z dojechanym CRX`em 130HP (8.2s katalogowo), odchodzil nam minimalnie, ale jednak