Nie wiem, nie mam obrotomierza, ale na pewno są zbyt niskie, bo widzę różnicę, odpalam autko,
jest jeszcze znośnie choć już trochę trzęsie, jak zapale światła i radio to już w ogóle
wszystko loto, widziałem opis śrubek gaźnika i mógłbym je troszeczkę podwyższyć, zresztą
nawet jak się nie uda zawsze można podjechać do warsztatu i te dwie dychy zapłacić
Aby zacząć "kręcić " przy gaźniku powinieneś mieć wyregulowane następujące elementy:
-skład mkieszanki
-kąt wyprzedzenia zapłonu
-sprawdzone i ew. wyregulowane luzy zaworowe
Czy na zimnym silniku(na ssaniu) też silnik się trzęsie ? Na początek podkręć o 1/2 obrotu śrubkę
regulacyjną obrotów na ssaniu i zobacz jaki jest efekt(czy zmniejszyły się drgania).Jeżeli efekt jest niewystarczający można dodać jeszcze 1/2 obrotu. Natomiast jeżeli brak efektu to nie ma sensu kręcić tą śrubką,wróć do stanu wyjściowego. To samo zrób ze śrubką regulacyjną wolnych obrotów, ale dopiero po rozgrzaniu silnika.Obserwuj reakcję silnika(szkoda że nie masz obrotka).