Co dziś dłubałem w tico? (2016 i 2017)
-
- Tu nigdy nie miałem problemów, trudności pojawiły się przy demontażu plastikowych elementów mechanizmu przykręconych do karoserii, można jednak wyjąć trzpień, jest chyba na zapince typu seger - warto nasmarować.
- Ja wyjmowałem silnik, inaczej będzie ciężko odpiąć dźwignie od niego.
- Przegub kulowy, podważamy i wyskakuje.
-
Mechanizm mocowany jest do silnika nakrętką w jednej z wersji.
-
Dzięki za podpowiedzi. We wtorek mam wolny wieczór, to powalczę.
-
-
Jak nie padało ti zamontowałem tłumik ale coś mnie tchnęło, abym go nie łączył z resztą wydechu. Po zamontowaniu nowego gaźnika dalej idą strzały w wydech, przyjrzałem się i czyściłem kopułkę, palec też oczyściłem, świece też oskrobałem i zwiększyłem im przerwę. Na chwilę obecną ticuś pali od strzała, ale muszę się przyjrzeć układowi zapłonowemu, bo coś jest nie tak.
-
@likaon powiedział w Co dziś dłubałem w tico? (2016 i 2017):
Po zamontowaniu nowego gaźnika dalej idą strzały w wydech,
A to źle? Chociaż możesz straszyć dzieci i staruszki na ulicy... XD
-
@bpx33 No ale nie odpalał to jakie to straszenie.
-
@likaon powiedział w Co dziś dłubałem w tico? (2016 i 2017):
@bpx33 No ale nie odpalał to jakie to straszenie.
Odstraszyłeś potencjalnych forumowiczów :P
-
@likaon Obstawiam kable WN albo kopułke. Popsikaj kable wodą i w ciemnym miejscu sprawdź, czy nie mają przebicia.
-
@szarik Dzięki za cenne informacje, tak podejrzewałem, więc w najbliższym czasie wymienię komplet.
-
A ja dziś dolot powietrza przestawiłem na Winter ;)
Kilka dni temu przyciemniłem tylną szybę, ciągle jest brudna i nie mam kiedy foto zrobić.
-
Dziś na chwilę obecną zakończyłem walkę z gaźnikiem, wymieniłem palec, kopułkę, przewody, tłumik dokręciłem bo już nie strzela w wydech, tylko linkę od gazu za mocno napiąłem i trochę warczy na wolnych. Jak znajdę chwilę wolnego wkręcę świece denso które miałem w zestawie z kopułką, palcem oraz przewodami, kupione na Karmelickiej w warszawie, wykonanie dobre i wszędzie napisane made in korea, o ile można wierzyć w nie.
-
Gaźnik chodzi bez problemów? Założyłeś ten ode mnie, czy zrobiłeś jeden z dwóch? Jak ten ode mnie, to uważaj na jeden przewód podciśnieniowy. Jest zmieniany i dałem tam zwykły przewód paliwowy. Przez to musi iść po łagodnym łuku, bo inaczej nie ma przepływu i nie otwiera przepustnicy na ssaniu.
-
Wsadziłem od razu zakupiony :) trochę na ciepłym niskie obroty sa ale mi to nie przeszkadza.
-
-
@pacior na lpg są aż za wysokie, muszę je obniżyć, na benzynie są niskie.
-
-
@pacior mam pewne obawy aby ruszyć cokolwiek na benzynie, jest ok, ssanie działa, więcej nie potrzeba :)
-
@likaon Wolne obroty faktycznie mogą być troszkę za niskie. Tego gaźnika nie regulowałem "od zera", tylko wprowadzałem pewne korekty. Dopiero jak miałem drugi gaźnik, to nim już kręciłem, bo w razie czego mogłem wrócić do starego.
Możesz delikatnie podkręcić wolne obroty. Tylko o jakąś konkretną wartość, np. o pół obrotu. Wtedy możesz w razie problemów wrócić do poprzedniego ustawienia. -
Wymieniałem dzisiaj żarówki w Alto. Jadę po zmroku, a kierowcy z naprzeciwka mi mrugają, że świateł brak. Zatrzymuję się, sprawdzam - faktycznie, oba reflektory się nie świecą. Już się zacząłem martwić, że to coś z instalacją, ale jednak tylko żarówki. Fabryczne wytrzymały 7 lat (45 tys. km), Philips LongerLife. Nowe założyłem Philips LongLife EcoVision. Wchodzę potem na stronę Philipsa, żeby z ciekawości sprawdzić czym się różni LongerLife od LongLife EcoVision, a tam dla LongerLife tekst: "Nasze produkty są tak solidne, że zwykle przepalają się parami". Obok deklarowana trwałość 50 tys. km. Mogę potwierdzić, że nie są to tylko hasła marketingowe. Zobaczymy jak będzie z LongLife EcoVision - tu producent podaje jeszcze większą trwałość.