Problem z chłodzeniem
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 mar 2012, 12:23 ostatnio edytowany przez stemplu 11 sie 2016, 21:32
Czyli wentylator działa.
Sprawdź ten przekaźnik odpinając z termowłącznika wtyczkę i zewrzyj styki w kostce.
Powinien ruszyć wentylator. Jak nie ruszy to padł przekaźnik.
Jak mimo to ruszy wentylator to możliwe że padł termowłącznik. -
Użytkownik archiwalnynapisał 30 mar 2012, 19:44 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 21:32
mnie zawsze uczyli,
że z zewnątrz i wewnątrz na samochód się patrzy z pozycji kierowcy, ale komorę
silnika opisuje się jak stojąc przed otwartą maską.Ale wszystko to, co może być "prawe" i "lewe" (lampy, błotniki, lusterka, fotele, kierunkowskazy, etc.) zawsze opisuje się z pozycji kierowcy.
Natomiast jeśli chcesz powiedzieć komuś po której stronie znajduje się na przykład akumulator, to wtedy opisujesz to z pozycji patrzenia na komorę silnika.
Na przykład: "akumulator w Tico znajduje się po prawej stronie w komorze silnika".
-
Moderatornapisał 30 mar 2012, 19:56 ostatnio edytowany przez drzonca 11 sie 2016, 21:32
"akumulator w Tico znajduje się po prawej stronie w komorze silnika", obok lewego reflektora
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 mar 2012, 08:50 ostatnio edytowany przez stemplu 11 sie 2016, 21:32
Ale wszystko to, co
może być "prawe" i "lewe" (lampy, błotniki, lusterka, fotele, kierunkowskazy, etc.)
zawsze opisuje się z pozycji kierowcy.
Natomiast jeśli
chcesz powiedzieć komuś po której stronie znajduje się na przykład akumulator, to
wtedy opisujesz to z pozycji patrzenia na komorę silnika.
Na przykład:
"akumulator w Tico znajduje się po prawej stronie w komorze silnika".Ma to sens, widocznie źle zakodowałem.
Ale i tak na wszelki wypadek w nawiasie zapisałem, że prawa lampa patrząc w komorę.postanawiam się poprawić i więcej nie.... błądzić
-
Warto sprawdzić styki przy reflektorze przekaźnika czy po zwarciu styków w kostce ruszy wentylator.
Naprawdę nie chcę się czepiać , ale podczas pisania trzeba myśleć o tych, którzy przeczytają naszą wypowiedź, a nie tylko o naszej radości z pisania.
Gdzie jest więc reflektor przekaźnika? Przedborzak, chodź do tablicy i wyjaśnij. -
Użytkownik archiwalnynapisał 31 mar 2012, 19:26 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 21:32
Ma to sens,
widocznie źle zakodowałem.
Ale i tak na
wszelki wypadek w nawiasie zapisałem, że prawa lampa patrząc w komorę.
postanawiam się
poprawić i więcej nie.... błądzićW takim razie EOT
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 kwi 2012, 06:15 ostatnio edytowany przez taylor144 11 sie 2016, 21:32
Witam temat można zamknąć problem załatwiony. Winny był termostat niby nowy a walnięty i padnięty czujnik temperatury ten przy termostacie. Teraz wszystko pięknie działa
-
napisał 3 kwi 2012, 07:07 ostatnio edytowany przez Sharky 11 sie 2016, 21:32
W jaki sposób stwierdziłeś, że uszkodzony jest termostat, skoro w pierwszym poście napisałeś, cyt. "Termostat nowy na pewno otwiera bo obie rury ciepłe tak samo"
W takim razie zapewniał otwarcie "dużego obiegu", co jest akurat dobre w przypadku rosnącej temperatury silnika.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 kwi 2012, 15:59 ostatnio edytowany przez taylor144 11 sie 2016, 21:32
Wyglądało na to że było dobrze. A termostat włożyłem do wrzątku i tak niezbyt miał zamiar się otworzyć
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 kwi 2012, 18:37 ostatnio edytowany przez Bervoc 11 sie 2016, 21:32
Ja pytanie odnośnie tych ciepłych rur, to sprawdza się te grube?
Tą na górze i dole? -
Użytkownik archiwalnynapisał 3 kwi 2012, 18:40 ostatnio edytowany przez taylor144 11 sie 2016, 21:32
Tak dokładnie te grube tą co jest przy korku u góry i ta na dole co wychodzi