Zdjęcia
Bervoc
@Bervoc
Najnowszy post utworzony przez Bervoc
-
RE: Nasi byli... Ticomaniacy, ale już bez Tico
Przyszedł czas, ach przyszedł czas...
No więc, przeszedł czas rozstania się z Tico. Potrzebowałem większego autka na dojazdy na uczelnię. Trafiło na Hyundai Accent LC2 (ten po liftingu), wersja Middle, 2003 r., silnik 1.5i 12V 90KM, przebieg 125 tys., do 2008 roku serwisowany w ASO - wszystko udokumentowane, prowadzona książka serwisowa. Od 2008 serwisowany w warsztacie specjalizującym się w samochodach japońskich i koreańskich - wszystkie faktury są, rozrząd wymieniany w 2008 przy przebiegu 90 tys. Byłem na stacji kontroli pojazdów i są do przeczyszczenia hamulce przednie (nie równo hamują), konserwacja podwozia i przewodów hamulcowych, zawieszenie jest OK. W następnym tygodniu idzie do zagazowania - instalacja jaka będzie zamontowana: stag 300 plus, wtryskiwacze Hana2000, reduktor AC R01.
Z Tico jeszcze się nie żegnam bo posłuży mi jeszcze w następnym tygodniu, ale przyjdzie czas na jego sprzedaż.P.S Fotki jutro
-
RE: Co dziś dłubałem w Tico
Świetnie do dorobienia mocowania podświetlania tablicy nadają się blaszki dociążające przesyłki z InPost - blaszka
Ja wyciąłem kształt litery Y i wygiąłem odpowiednio końcówki, długość mocowania była w sam raz. -
RE: MANUAL UKŁADU EGR
Prawdopodobnie o wrzucenie jeszcze raz manuala na jakiś serwer bo link na górze nie działa
-
RE: Co dziś dłubałem w Tico
Mój Ticoen był wczoraj u mechanika i zostało zrobione:
- czyszczenie i regulacja hamulców (przednie szczeki się zapiekły i koła się ciężko miały kręcić), tylne tez zostały przeczyszczone, ręczny ustawiony
- ustawienie zbieżności (w tym celu musiał być wymieniony prawy przedni wahacz)
- wymiana tylnych amortyzatorów
-
RE: Wymiana paska alternatora
Ja całkowicie odkręciłem te dwie śruby, następnie walnąłem młotkiem (jakoś tak pokracznie,bo trochę mało miejsca), i potem z całej mej siły cisnąłem regulacją w stronę przodu silnika.
-
RE: Co dziś dłubałem w Tico
Wymiana świec (klucz łamany po raz kolejny nie zawiódł )
-
RE: Problem z chłodzeniem
Ja pytanie odnośnie tych ciepłych rur, to sprawdza się te grube?
Tą na górze i dole? -
RE: Trudniej odpala gdy jest ciepły - Zawór EGR - Przewód podcisnieniowy
Pewnie autor też
jest "furmanem" starej daty i tak to opisał, ciekawe jak jest w fabrycznej
instrukcji obsługihttp://fotoo.pl/show.php/161946_instrobsl.jpg.html
Skan z instrukcji obsługi, nie ma nic wspomniane o pompowaniu