Problem raczej paliwowy
-
JohnsonII Użytkownik archiwalnynapisał 15 sty 2011, 21:57 ostatnio edytowany przez JohnsonII 11 sie 2016, 20:58
Dzisiaj auto przejechało 100km na nowej pompce paliwowej po czym zgasiłem je na chwilę i już auto nie odpaliło. Statystycznie rzecz biorąc niemożliwe jest kupienie 3 wadliwych pompek,problem leży na pewno gdzieś przed pompką paliwową. Rano gdy odpalałem auto przed podróżą, auto odpaliło tylko dzięki paliwie wlanemu prosto do gaźnika. Proszę o pomoc.
-
chris2233 Użytkownik archiwalnynapisał 15 sty 2011, 22:04 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 20:58
Statystycznie rzecz biorąc niemożliwe jest kupienie 3 wadliwych
pompek,problem leży na pewno gdzieś przed pompką paliwową.Statystycznie 100% pomp paliwowych tzw. "rozbieralnych" nadaje się do śmieci.
Nowe również. Zwalić je ze sklepowych półek prosto do śmietnika.Kup pompę paliwową nierozbieralną oryginał i przestań szukać dziury w całym.
-
miechomiechonapisał 15 sty 2011, 22:48 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 20:58
Statystycznie 100%
pomp paliwowych tzw. "rozbieralnych" nadaje się do śmieci.
Nowe również.
Zwalić je ze sklepowych półek prosto do śmietnika.
Kup pompę paliwową
nierozbieralną oryginał i przestań szukać dziury w całym.Ciekawe czy to dotrze w koncu do zainteresowanego
-
miechomiechonapisał 15 sty 2011, 22:53 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 20:58
Dzisiaj auto
przejechało 100km na nowej pompce paliwowej po czym zgasiłem je na chwilę i już auto
nie odpaliło. Statystycznie rzecz biorąc niemożliwe jest kupienie 3 wadliwych
pompek,problem leży na pewno gdzieś przed pompką paliwową. Rano gdy odpalałem auto
przed podróżą, auto odpaliło tylko dzięki paliwie wlanemu prosto do gaźnika. Proszę
o pomoc.Koledzy probuja ci udzielic pomocy. Mozesz ta wiedze wykorzystac lub odrzucic, ale jak ja zignorujesz - narzekaj tylko na siebie
Przed dalszym szukaniem przyczyny - sprawdz pompe paliwa - czy pompuje podczas krecenia rozrusznikiem (zdejmujesz wezyk i wkladasz do naczynia). Jesli nie pompuje - wymien na nierozbieralna, oryginalna (omijaj JC i inne wynalazki)
-
Kup pompę paliwową
nierozbieralną oryginałI to najlepiej oryginał GM a nie Daewha.
-
Bachu Użytkownik archiwalnynapisał 16 sty 2011, 05:29 ostatnio edytowany przez Bachu 11 sie 2016, 20:58
I to najlepiej
oryginał GM a nie Daewha.Ja właśnie kupiłem Daewha i jak narazie działa, jest ylko jedno ale.... raz poprostu ni staąd ni z owąd przestała pompować paliwo, zostałem sholowany do domu i sprawdziłem wężyki, ten idący od zbiornika do pompy był pełny paliwa, a ten który idze od pompy do elektrozaworu od lpg i pozniej do gaźnika był juz suchy. A samochod następnego dnia odpalił normalnie na benzynie i odpala do tej pory i to jest dopiero dziwne
-
JohnsonII Użytkownik archiwalnynapisał 16 sty 2011, 18:42 ostatnio edytowany przez JohnsonII 11 sie 2016, 20:58
Najdziwniejsze jest to że pompka która przestała działać po ostygnieciu, działa dalej. Jak zapali można jechać przez polske jak długa i szeroka, jeśli się zgasi na chwile to po ponownym odpaleniu chodzi okolo minuty i tyle... Kupię tą nową nierozbieralną jak mówicie popytam nawet o GM. dam znać jak poszło. Dziękuję za wszelką pomoc.
-
A ja bym jeszcze zastanowił się nad awarią modułu zapłonowego. Opis przypadłości jakoś bardzo kojarzy mi się właśnie z usterką tego elementu, a Ty niepotrzebnie zasugerowałeś się pompą.
Oczywiście mogę się mylić. -
Bachu Użytkownik archiwalnynapisał 16 sty 2011, 19:31 ostatnio edytowany przez Bachu 11 sie 2016, 20:58
W moim przypadku pompka przestała działac po tym jak załączył się wentylator chłodnicy bo długo stałem w korku... czy to też moduł?
-
JohnsonII Użytkownik archiwalnynapisał 16 sty 2011, 20:19 ostatnio edytowany przez JohnsonII 11 sie 2016, 20:58
co do modułu to moge dodać jeszcze że jak auto po zagrzaniu zgasiłem i po chwili odpaliłem - wystąpił ten problem jak wyżej, to zmieniłem pompkę (w bagażniku worze ze soba klucze i pompke zapasową) i zrobilem kolejne 100 km. Więc to mogłby być zapłon mimo wszystko?
-
W moim przypadku
pompka przestała działac po tym jak załączył się wentylator chłodnicy bo długo
stałem w korku... czy to też moduł?Nie pisałem o Twoim przypadku, przecież odpowiedziałem autorowi wątku. Podejrzewałbym moduł dlatego, że są u niego problemy z rozruchem w zależności od temperatury silnika oraz kolejne wymiany pomp w krótkim czasie nie odnoszą w zasadzie trwałego skutku...
Po raz drugi zaznaczam - mogę się mylić. Należy to odczytać w ten sposób, że nie trzymam się "wersji modułu" w sposób zasadniczy jak pijany płotu, lecz sugeruję możliwość istnienia innej usterki niż tylko wadliwa pompa paliwa. -
jahur Użytkownik archiwalnynapisał 17 sty 2011, 19:49 ostatnio edytowany przez jahur 11 sie 2016, 20:58
Witam.
No elektryka lubi platać różne dziwne figle, leo może mieć racje aja nie wierzę , że od razu kilka tych samych pomp może mieć taki sam feler, może podjedź na jakiś zaprzyjaźniony szrot hm o ile taki masz w pobliżu i umów się z facetem na jakąś podmiankę ale nie wiem czy to jest realne,nie wszyscy są tacy wiarygodni no i też nie wiadomo czy tam będzie dobry aparat zapłonowy. -
Bachu Użytkownik archiwalnynapisał 21 sty 2011, 11:06 ostatnio edytowany przez Bachu 11 sie 2016, 20:58
Hmm wczoraj trasa do ozorkowa prędkosci 70-90km/h, jechałem na benzynie i nagle poprostu pompka przestała pompować paliwo... poźniej znów podała paliwo ale na jakis czas i znów przestała, dziwny przypadek aby nagle mechaniczna pompa paliwa tak nagle nie pompowała
-
jahur Użytkownik archiwalnynapisał 21 sty 2011, 11:14 ostatnio edytowany przez jahur 11 sie 2016, 20:58
Witam.
A skąd wiesz że pompa przestała pompować?? -
Bachu Użytkownik archiwalnynapisał 21 sty 2011, 11:52 ostatnio edytowany przez Bachu 11 sie 2016, 20:58
Witam.
A skąd wiesz że
pompa przestała pompować??Bo wąż idący od pompki do gaźnika był suchy, a wąż idący od zbiornika do pompki był pełny paliwa
16/21