80 jest przy
~3000obr, a 100 jest ~3600obr to może już drugi gardziel jest otwarty i leciiiiiii ?
Ja przy 3000 mam 90km/h i tak raczej pownno byc a generalnie w trasie to i jadac 100 km/h spalaniae powinno sie miescic w 4.5l
80 jest przy
~3000obr, a 100 jest ~3600obr to może już drugi gardziel jest otwarty i leciiiiiii ?
Ja przy 3000 mam 90km/h i tak raczej pownno byc a generalnie w trasie to i jadac 100 km/h spalaniae powinno sie miescic w 4.5l
Może by sprawdzić czy któryś tłoczek nie trzyma
Ja mam nowe końcówki i też mi drga od 90 w góre ale podejrzewam ze to luz na maglownicy
DAC to prawdopodobnie na pierwszy montaż było dawane, tak jak hamulce z przodu, też są DAC
Jak syczy podcas jazdy na benzynie to ju bardzo źle, bo to mzoe zawór na butli puszczać plusdo tego nieszczelny parownik. A jeśłi juz parownik dużo przejechał to membrany mogą być poprostu zużyte i będzie trzeba je wymienic albo nowy parownik kupic. Ja w swoim parowniku miałem tyle tej czarnej mazi, że auto nie odpalalo na gazie, miało dużo mnniej dynamiki, nie mogłem wtedy poprawnie ustawic instalacji.
Ile km juz zrobiłeś na parowniku?
Tez odradzam
statim.
Kamoka odradzam
jeszcze bardziej
Kamoki nie znam ale to podobno chińszczyzna. A statima mam od ok 30 tyś. km i nie ma z nimi problemu tylko osłony były słabe i nie wytrzymały nawet roku. A moim zdaniem żeby mieć spokój na lata to do przegubów dokupić dodatkowo te osłony gkn ew jeszcze coś takiego ale ciekawe jakiej jakości jest guma
Z takich w miare godnych polecenia to Glo, GKN, Japan Line i ew Statim(sam takie posiam i się z nimi nic nie dzieje) Co do reszty firm to nie znam ich jakości
Hmm może bardziej by sie przychylić ku sprawdzeniu przewodów podcisnieniowych wokół gaźnika. O ile są poprawnie podłączone to sprawdzić ich szczelność.
Sam mam odłączony zawór EGR i nie mam problemów z odpalaniem na ciepłym silniku więc to może coś innego