Rurka przy kolektorze wydechowym..co to??
-
Witam, mam pytanko..Jak sie nazywa ta rurka zaznaczona na czerwono?? Mozna ja dokupic osobno?? Czy trzeba jako calosc z innym elementem?? Prosze o pomoc, bo jestem zielony a mam dosc sporawe dziury w niej i autoglosno chodzi:/
-
"ZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN"(nie można samej rurki kupić, na złomie też nie polecam) cena 65zł, albo zalepić dziurę i będzie spokój. Rurka stworzona by chronić katalizator jednak po tylu latach i tylu tysiącach przebiegu katalizator i tak nie działa więc po co go chronić?
-
użyj np taśmy do naprawy wydechów i zapomnij o niej, u mnie np jest zatkana od strony tej plastikowej czarnej puszki bodajże rezonansowej - pozostałości po tuningu silnika
-
Może się czepiam ale na moje oko to nie jest "ZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN".Wygląda on inaczej a ta rurka jest jednym z elementów tworzących układ recyrkulacji spalin w naszych Ticusiach
-
o ile dobrze pamiętam jest to tzw rurka powietrza dodatkowego, i z tego co wiem istnieje możliwość dokupienia samej rurki.
-
o ile dobrze pamiętam jest to
tzw rurka powietrza dodatkowego, i z tego co wiem istnieje możliwość dokupienia samej rurki.Można także pokusić się o zrobienie jej własnoręcznie (lub zlecenie wykonania) z lepszego materiału - kiedyś zastanawialiśmy się nad miedzią bodajże... Stachu, jak to było?
-
Witam, mam pytanko..Jak sie
nazywa ta rurka zaznaczona na czerwono?? Mozna ja dokupic osobno?? Czy trzeba jako calosc z
innym elementem?? Prosze o pomoc, bo jestem zielony a mam dosc sporawe dziury w niej i
autoglosno chodzi:/ -
Może się czepiam ale na moje oko to nie jest "ZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN".Wygląda on
inaczej a ta rurka jest jednym z elementów tworzących układ recyrkulacji spalin w naszych
Ticusiach oczkoOczywiście zgadzam się.
http://www.potak.com.pl/oferta.php?srch_by_id=1&id=18430A78B01-000 -
To ja ze swej strony tylko potwierdzę słowa pozostałych kolegów: