bo nie
mam zielonego pojecia jak sie do tego zabrac
Wykorzystaj niebieski przewód z radia jako + zasilania. Tam pojawia się napięcie po włączeniu radia.
bo nie
mam zielonego pojecia jak sie do tego zabrac
Wykorzystaj niebieski przewód z radia jako + zasilania. Tam pojawia się napięcie po włączeniu radia.
Polerka całego samochodu. Lakier jak z fabryki ;-).
Sam zawór a w kolektorze jedynie z wierzchu to co udało mi się wydłubać ;-). Jak się ociepli to wyczyszczę wszystko.
Wymiana zaworka PCV i czyszczenie EGR.
Teraz zastanawiam się czy to nadal ten samochód ;-). Wszystko jakoś tak lepiej, płynniej chodzi:-). Polecam zajrzeć w te miejsca!
Regulacja zaworków i wymiana uszczelki pod pokrywą. W tygodniu chcę zakonserwować auto w zamkniętych profilach i od spodu. Robił ktoś już coś podobnego ? Czy ogólno dostępne środki na allegro są czegoś warte ? 5 lat temu samochód był poddany takiemu zabiegowi (lecz nie prze zemnie) i póki co zero rdzy.
Rewelacja, muszę przeczyścić u siebie! Dzięki! Dobra robota :-)!
Rozgrzałem starą sprężynkę i z 2 zwojów odwinąłem takie oczko które zahaczyłem w jej miejsce .
Naprawa zamka od strony kierowcy. Nie odskakiwał rygiel i nie szło otworzyć drzwi. Okazało się, że złamała się sprężynka. Już wszystko w porządku :-).
Wymieniona pompa wody, bębny z tyłu, zbita tylna lampa stopu i linka od hamulca recznego :-). Reszta wiosną .
Potwierdzam. U mnie były identyczne dolegliwości. Padł moduł w aparacie zapłonowym.