Witam
w moim tictaku jest tak jak u Ciebie(tzn. im cieplej na dworzu, tym mniejsze obroty na ssaniu a co za tym idzie jego krótsze działanie).Ssanie (czyli wartość obrotów na ssaniu i czas trwania)zależy od tego jak jest wyregulowane
ticolot97
@ticolot97
Najnowszy post utworzony przez ticolot97
-
RE: Ssanie i kilka pytań
-
RE: dzwieki 'splywajacej wody'
A jeśli jest zapowietrzony to jak można to sprawdzić i ewentualnie odpowietrzyć?
Sprawdź czy podczas osiągnięcia przez silnik jego temperatury roboczej górny wąż chłodnicy jest gorący.Jeśli jest zimny to układ może być zapowietrzony.Owe zapowietrzenie niweluje się przez uzupełnienie układu chłodzenia w ciecz chłodząca.
Napełnianie układu chłodzenia
Wlać płyn do chłodnicy aby jego poziom sięgał podstawy wlewu oraz do zbiorniczka wyrównawczego -do znaku FULL .Zamknąć zbiornik wyrównawczy.Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym aż górny przewód od chłodnicy stanie się gorący. W trakcie pracy silnika dolewać płynu do chłodnicy aż osiągnie podstawę wlewu.Dopiero wtedy zamknąć korkiem wlew chłodnicy. -
RE: Życzenia z okazji świąt wielkanocnych
Także i ja życzę wszystkim użytkownikom tego forum wesołych, spokojnych świąt Wielkanocnych i jak najniższej awaryjności Waszych czterech kółek :mikolaj:
-
RE: Rozładowujący sie akumulator i grzejący się silnik
Istnieje na tym forum taka funkcja jak "Szukaj" ale żeby nie było to na 1 problem radzę od sprawdzenia ładowania w Twoim samochodzie (najłatwiej multimetrem ) a potem ewentualnie alternator(stan szczotek) no i połączenia elektryczne odpowiedzialne za ładowanie akumulatora
-
RE: Utrata masy (Przyczyna) - Jak zlikwidować
Z tym masowym to jest właśnie różnie niby ma być krótki(i podłączony do "porządnej" masy ) ale miałem taki przypadek że jednak najlepiej układ grał(nic nie przygasało)jak masa była podpięta pod "-" w akumulatorze :cool: a tak btw to sprzawdź też ładowanie aku bo dodatkowe wynalazki grające niestety lubią bardzo prąd
-
RE: Utrata masy (Przyczyna) - Jak zlikwidować
(...)Dotychczas nie było to dla
mnie większym problemem ale po podłączeniu zabudowy i wzmacniacza w bagażniku mam efekt
zniekształcenia,a podczas wciskania hamulca (zapalenie się żarówek STOP ) strzela mi w głośnik basowyZ tym strzelaniem w głośnik basowy to obstawiał bym na źle dobrane przewody zasilające wzmacniacz (są za małej średnicy-przez co odczuwany jest spadek napięcia).Ważne jest też czy przewód masowy wzmaka zapięty jest na punkt masowy karoserii czy bezpośrednio do akumulatora(do akumulatora lepiej-mniejsze spadki napięcia).To strzelanie może się także ukazywać jeżeli do instalacji car audio użyto tanich przewodów sygnałowych (najlepsze rozwiązanie jest wtedy gdy są co najmniej podwójnie ekranowane)pozdrawiam
-
RE: Problemy przy skręcaniu i obroty silnika
tz jesli chodzi o powietrze
to mysle ze dzialo by się tez tak na benzynie .. i nie przy skrecie w lewo tylko ogolnie ...
przy wrzuceniu na luz ... ustawienie reduktora załatwiło sprawe; ) ale dzieki i tak za fotke;)Na benzynie może niekoniecznie.Gaz jest bardziej uczulony na zmianę stosunku powietrza (mówimy tu o instalacji standardowej bez wtrysku gazu).Najważniejsze że wszystko już gra
-
RE: Osłony przegubów zewnętrznych i ich trwałość
We wrześniu ubiegłego roku wymieniłem przeguby zewnętrzne wraz z osłonami(komplet firmy WERTTEILE).Zrobiłem na nich na razie około 6 kkm i z przykrością muszę stwierdzić że jedna z osłon nadaje się do wymiany (lekkie pękniecie powierzchniowe gumy)-trafiłem na starą gumę lub tak prezentuje się jakość produkowanych przez tą firmę elementów.Przeguby w przeciwieństwie do osłon jeszcze ok
-
RE: Problemy przy skręcaniu i obroty silnika
(...) mam podróbkę reduktora tomasseto identyczny więc która to śrubka ? ta od
góry ? trzeba ją wykręcić ?Witam.Moim zdaniem sprawdź wlot powietrza do silnika(zbyt duża dawka powietrza wtłaczanego w czasie jazdy może zubożyć mieszankę w efekcie czego silnik gaśnie)-miałem podobnie lecz przy Fordzie Scorpio(dostawał przez odklejoną uszczelkę pod reflektorem za dużo powietrza i w czasie wrzucenia go na luz silnik gasł).Wiem,że nie jest to reduktor tomasetto ale rozmieszczenie śrub praktycznie takie samo powodzenia
-
RE: Rurka przy kolektorze wydechowym..co to??
Może się czepiam ale na moje oko to nie jest "ZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN".Wygląda on inaczej a ta rurka jest jednym z elementów tworzących układ recyrkulacji spalin w naszych Ticusiach