2 lata Skody Rapid...
-
Więc inżynierowie Vag-a wykonali źle obliczenia myląc się o 8 miesięcy :P
-
@pacior powiedział w 2 lata Skody Rapid...:
Więc inżynierowie Vag-a wykonali źle obliczenia myląc się o 8 miesięcy :P
To jest zemsta Hitlera jak ja to mówię :D
-
@Gooral a jak przekręcisz kluczyk słychać pompę ?
U mnie pomimo że gdy otworzę drzwi ją słychać na chwilę to oczywiście po włączeniu zapłonu dość długo pracuje.
-
W służbowej Fabii 2 lata minęły w czerwcu i jeździ dalej, więc może ominąłem pechowy okres. XD A nalatane ma już prawie 90k km. ;)
-
@Jaco- powiedział w 2 lata Skody Rapid...:
@Gooral a jak przekręcisz kluczyk słychać pompę ?
U mnie pomimo że gdy otworzę drzwi ją słychać na chwilę to oczywiście po włączeniu zapłonu dość długo pracuje.
Tak, jak dla mnie to prędzej coś z układem zapłonowym.
-
@BPX33 powiedział w 2 lata Skody Rapid...:
W służbowej Fabii 2 lata minęły w czerwcu i jeździ dalej, więc może ominąłem pechowy okres. XD A nalatane ma już prawie 90k km. ;)
Tutaj 37 tys. i już takie jaja.
ASO nie zrobiło dzisiaj nic, auto stoi dalej na placu, nawet go nie wstawili na hale warsztatową. Jedyna rzecz jaką zrobili to to, że dali zastępczego Rapida 2016 r. z fajnym wyposażeniem...i co najważniejsze jeżdżącego xddd -
Pozostaje tylko współczuć właścicielom tych "aut" :D Wywalić tyle kasy i żeby 2 latek na lawecie jeździł. Prawie 20-letnie tico nie widziało lawety, a tu rapidy ciągać trzeba :D
-
@Gooral powiedział w 2 lata Skody Rapid...:
Tak, jak dla mnie to prędzej coś z układem zapłonowym.
Bardzo mozliwe. Albo elektronika. Może komputer się rozkraczył... Faktycznie może być mnóstwo rzeczy.
Nie kusiło Cię podpiąć jakiegoś interfejsa pod OBD i samemu sprawdzić błędy? -
@leo powiedział w 2 lata Skody Rapid...:
@Gooral powiedział w 2 lata Skody Rapid...:
Tak, jak dla mnie to prędzej coś z układem zapłonowym.
Bardzo mozliwe. Albo elektronika. Może komputer się rozkraczył... Faktycznie może być mnóstwo rzeczy.
Nie kusiło Cię podpiąć jakiegoś interfejsa pod OBD i samemu sprawdzić błędy?Nie mam ani kabla ani interfejsu ;)
-
Spoko. Za kilkadziesiąt zł kupujesz interfejs Vgate Icar (mały, sama wtyczka), który blututem łączy Ci się z telefonem lub laptopem: KLIK . Dołączona płytka zawiera kilka aplikacji do kompa - od darmowych po triale płatnych. W zależności od aplikacji, można zdiagnozować sporo rzeczy.
Gdy ja kupowałem ze 2 lata temu, był dostępny model Icar2; teraz widzę, że jest nawet Icar4. Warto byłoby zorientować się w kwestii różnic i wybrać.
Polecam. Ja za podpięcie komputera w ASO Renault zapłaciłem 130 zł. Za niewiele więcej niż pół tej kwoty miałem swoją wtyczkę, która powiedziała mi to samo... Jeśli nie chcesz np. aktualizować softu w aucie, wystarcza Ci zabawa w odczyty wielu parametrów lub sprawdzenie i skasowanie kodów błędów - polecam zakup. -
@leo Mam świadomość, że takie coś jest i nawet swego czasu myślałem nad zakupem. Póki co ze względu na wyjazd mi się to nie przyda więc się nawet nie zastanawiam ;)
-
Ja akurat mam kabel. Za pomocą darmowego Delta Scan sprawdzam sobie błędy itp. Tak między innymi znalazłem wypadanie zapłonu na 3-4 cylindrze i wymieniłem tylko cewkę na używkę. Mam też tego ELMA na BT i kilka apek na telefon. Te bardziej wykrywają błędy nie kasują. Kablem da się kasować.
-
Jest i rozwiązanie zagadki - nie było bezpiecznika od układu wtrysku - jakim cudem nikt tego nie wie. Otwierałem skrzynkę bezpieczników, nic nie wyleciało, nie leżało również nic na samej skrzynce...sprawa co najmniej dziwna.
Warto by jednak było aby do danego modelu wyposażenia w książce były rozrysowane bezpieczniki, które powinny być.
W tej wersji ok. połowa jak nie więcej gniazd jest wolna, więc nawet ciężko było się tego dopatrzeć. Pomijam już fakt, że w skrzynce bezpieczników oraz na jej obudowanie nie ma wykazu bezpieczników, więc jeśli w trasie pójdzie jakiś bezpiecznik to nie jesteś w stanie stwierdzić od czego jeśli nie wozisz przy sobie książki lub nie jesteś świadom, że jest jej wersja elektroniczna na stronie www (pomijając fakt, że nie każdy w każdym miejscu musi mieć zasięg lub telefon, który ogarnie tą stronę). -
A ja wiem jakiego bezpiecznika jeszcze nie masz! XD
-
@Gooral powiedział w 2 lata Skody Rapid...:
Jest i rozwiązanie zagadki - nie było bezpiecznika od układu wtrysku - jakim cudem nikt tego nie wie.
Sam wypaść nie mógł.. jeśli nie Ty go wyjąłeś to coś te mechaniki kręcą..
-
@pacior powiedział w 2 lata Skody Rapid...:
@Gooral powiedział w 2 lata Skody Rapid...:
Jest i rozwiązanie zagadki - nie było bezpiecznika od układu wtrysku - jakim cudem nikt tego nie wie.
Sam wypaść nie mógł.. jeśli nie Ty go wyjąłeś to coś te mechaniki kręcą..
Jego tam bankowo nie było, więc nie wiem o co tak na prawdę chodzi. Majątku nie ściągnęli w sumie, a powymieniali jeszcze jakieś żarówki, uzupełnili płyn chłodniczy i umyli auto. 200 zł jak za myjnie z odbiorem lawetą spod domu i jeszczeauto zastępcze to w sumie tanio xDDD
-
-
@Gooral powiedział w 2 lata Skody Rapid...:
Jest i rozwiązanie zagadki - nie było bezpiecznika od układu wtrysku - jakim cudem nikt tego nie wie.
To jak on zapalił kiedyś, po długim chechłaniu (jak pisałeś)...?
Może na wszelki wypadek zrób wydruk rozkładu bezpieczników i przekaźników i wrzuć do schowka... -
@Jaco- powiedział w 2 lata Skody Rapid...:
Ja akurat mam kabel. Za pomocą darmowego Delta Scan sprawdzam sobie błędy itp. Tak między innymi znalazłem wypadanie zapłonu na 3-4 cylindrze i wymieniłem tylko cewkę na używkę. Mam też tego ELMA na BT i kilka apek na telefon. Te bardziej wykrywają błędy nie kasują. Kablem da się kasować.
Ja używałem tego Vgate w połączeniu z lapkiem i darmowym Scantool. Kasowałem kontrolkę MIL bezproblemowo.
-
Ja bym tą skodę wypchnął, póki jeździ i kupił coś innego :)