Bylby ktos chetny na sprezyny lesjoforsa -40?? tanio :)
-
napisał 19 sty 2014, 14:36 ostatnio edytowany przez adamo81
jak od HB to się
nie dziw ... sedany mają inne sprężyny.Paczałem w katalogu KYB i są takie same
-
Użytkownik archiwalnynapisał 19 sty 2014, 16:20 ostatnio edytowany przez Hellsin
Paczałem w katalogu
KYB i są takie samekayaba robi też springi ? Jak patrzyłem katalogi różnych firm to sedan zawsze miał inne springi.
-
napisał 19 sty 2014, 18:48 ostatnio edytowany przez adamo81
kayaba robi też
springi ? Jak patrzyłem katalogi różnych firm to sedan zawsze miał inne springi.robi
-
Miałem wszystkie
możliwe obniżające sprężyny do swifta i nic nie przyciera na 14 a jeżdżę na 185/55
wiec szerokie. Śmiało zakładaj jeśli masz wąskie felgi o zbliżonym et do seriiOtóż to. Mi robi przycierki tylnych nadkoli (-40, 185/55/14) przy 6 osobach, a to raczej rzadko się zdarza W normalnych warunkach nie ma prawa nic dobić.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 14:59 ostatnio edytowany przez Damianoo
czy można założyć gumy usztywniające takie (NA) sprężyny tylne od góry? i czy na ta gumę (nr.13) można dać ta gumę podwyższającą czy najpierw na sprężynę i dopiero na to ta gumę (nr.13)? chodzi mi tylko o to żeby tył podnieść nieco a przód zostawić obniżony. Tak wiem zaraz się posypia teksty ze po co kupuje sprężyny obniżające a później podwyższam je gumami.Chodzi o podwyższenie 1-2cm nic więcej.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 16:02 ostatnio edytowany przez Pepe_4wd
To nie są sprężny co obniżają o 80mm, tylko +/- 40mn, więc nie będzie zrywać błotników
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 18:46 ostatnio edytowany przez Krzemol1994
Dokładnie, nie ma się czego bać jak już tu koledzy wyżej pisali.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 19:19 ostatnio edytowany przez Damianoo
No dobrze ale czy tak ogólnie można je włożyć na te sprężyny z tylu takie gumy?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 19:28 ostatnio edytowany przez Hellsin
No dobrze ale czy
tak ogólnie można je włożyć na te sprężyny z tylu takie gumy?wkładasz je zamiast zwykłych sprężyn i nie kombinuj ...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 21:54 ostatnio edytowany przez Pepe_4wd
kształt mają ten sam tylko są krótsze to pewnie można łożyć te gumy.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 mar 2014, 17:31 ostatnio edytowany przez Artur59681
Ponieważ temat dotyczy sprężyn i moje pytanie również, a w szukajce nie znalazłem odp, to zapytam tutaj.
Otóż planuje lekkie posadzenie swifta - jakieś 30-35mm, ale chciał bym aby samochód zachował zbliżone do seryjnych sprężyn właściwości tłumienia dziur.
Pytanie odnośnie sprężyn marki JAMEX miał ktoś, używa - warte uwagi, ceny i jak z komfortem?
Ewentualnie jakie sprężyny możecie polecić, które by się w miarę wpasowały w moje oczekiwaniaZanabyłem nowe oponki 185/50R14 i teraz, aby to ładnie wyglądało, suzuk musi troszkę zejść w dół
-
napisał 3 mar 2014, 17:50 ostatnio edytowany przez likaon
Mam jamexy, nie są komfortowe, wyryp na nich jest straszny aczkolwiek nie są jeszcze tak betonowe jak miałem na sprężynach od gwintu. Opony jakich ja używam z jamexami to 185/55 r14
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 mar 2014, 18:15 ostatnio edytowany przez plastekk
jamexy są tak samo twarde jak apexy czy vogtlandy , betonu nie ma ale są na pewno twardsze od seryjnych sprężyn
Na 185/50/14 na pewno nie będzie miekko
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 mar 2014, 18:29 ostatnio edytowany przez Artur59681
A więc jakich firm sprężyny warto brać pod uwagę?
Inna sprawa, że dużego wyboru za bardzo nie ma jeżeli chodzi o swifta , jednak coś trzeba by wybrać - coś co da najlepszy kompromis między lekką glebą a komfortem.Chwalić się co macie / mieliście i jak się jeździ / jeździło
-
napisał 3 mar 2014, 19:30 ostatnio edytowany przez BPX33
Chwalić się co
macie / mieliście i jak się jeździ / jeździłoJak chcesz -10 mm to załóż od GTi. Komfort ten sam co na litrówkowych.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 mar 2014, 20:21 ostatnio edytowany przez Artur59681
Wymiana sprężyn dla uzyskania 10mm dla mnie mija się z celem.
Plan to, obniżyć o te 30/35mm ponieważ:
raz, że będzie to widać
dwa ładnie się to zgra z oponami 185/50R14
trzy zapewne poprawi się prowadzenie samochodu do którego dodatkowo dorzucę dolną rozpórkęChcę się tylko dowiedzieć, które z dostępnych do swifta sprężyn obniżających o tą konkretną wartość są najlepszym kompromisem względem komfortu (najmiększe).
-
napisał 3 mar 2014, 20:27 ostatnio edytowany przez BPX33
Chcę się tylko
dowiedzieć, które z dostępnych do swifta sprężyn obniżających o tą konkretną wartość
są najlepszym kompromisem względem komfortu (najmiększe).No to musisz się zdecydować...
Albo obniżasz i masz twardziej albo nie obniżasz i masz jak miałeś.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 mar 2014, 20:52 ostatnio edytowany przez rav52v
No to musisz się
zdecydować...
Albo obniżasz i
masz twardziej albo nie obniżasz i masz jak miałeś.Po obniżeniu na komfort to nie masz co nawet liczyć
Za to prowadzenie -
Użytkownik archiwalnynapisał 3 mar 2014, 20:52 ostatnio edytowany przez Artur59681
Obniżyć i tak obniżę, to że odbije się to kosztem komfortu też wiem, tylko które zabiorą go najmniej
Do wyboru są:
JAMEXY
APEXY
MTS
VOGTLANDNie wiem czy KAYABY oraz EIBACH też robią do swifta sprężyny obniżające czy nie, bynajmniej ja nie znalazłem, ale jeszcze poszukam.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 mar 2014, 20:59 ostatnio edytowany przez plastekk
kayba nie , ale eibach ma , sparco tez. Na dwóch ostatnich nie jeździlem.
Apex\Jamex\Vogtland dla mnie to jest to samo . HRy czerwone też miałem i były zdecydowanie najniższe , nie progresywne i nie takie twarde jak każdy mówi