Taaak, zdecydowanie
bezpieczniej by było w ogóle nie mieć tylnych hamulców. Trzeba było zaślepić
przewód.
Byłoby bezpieczniej, serio...
Taaak, zdecydowanie
bezpieczniej by było w ogóle nie mieć tylnych hamulców. Trzeba było zaślepić
przewód.
Byłoby bezpieczniej, serio...
porób wzmocnienia z
rur od innych zdrowych elementów , pospawaj to na stałe i jeździj
Tak na marginesie- nie jesteśmy krajem 3. świata, takie auta to tylko na żyletki, a nie migomat i rury...
Jakby ktoś chciał przeglądnąć jak wyglądały nasze losy na złombolu, zapraszam na poniższy adres
https://www.facebook.com/?q=#/goraceborygo?ref=ts&fref=ts
Jakie części (tak z
grubsza) zamierzacie zabrać?
aa takie tam drobiazgi, most, wał napędowy i inne drobne rzeczy
Serio
Witam,
Ostatnio moja aktywność na złomniku jest ujemna, swift jeździ, ale skupiłem się na innym projekcie.
Nasza ekipa wyszykowała żuka na rajd złombol. W tym roku trasa jest wyjątkowo wymagająca, szczegóły na http://zlombol.pl/index.php/pl/
Żuk to zlepek części z różnych samochodów (w tym także swifta, a jakże ), przeróbki pochłonęły masę roboczogodzin i piniondzów.
Zatem jeśli zobaczycie w prasie/tv poniższego żuka, to trzymajcie kciuki za ekipę, byśmy w jednym kawałku dojechali
Założyłem filtr oleju k&n hp 1002 posiada on system zapobiegający suchemu
rozruchowi.
Jak każdy inny
Teoretycznie postępujesz słusznie- wymieniasz cały element na nowy, ale w praktyce jak ktoś za stówkę dobrze wyceluje i pospawa, to będę pełen podziwu
Ja zawsze wycinam rdzę i wzmacniam to, co zostało. Tu też trzeba pomyśleć, coby wszystko się przy spawaniu nie zeszło, no ale wolę to, aniżeli celować zupełnie na oko
Jakbyś miał jakieś problemy natury praktycznej- pisz, hobbystycznie bawię się w blacharkę (aktualnie spawam żuka na złombola), może coś da radę podziałać.
Weszła jeszcze
zanim nabyłem Swifta (za poprzednich właścicieli)... I co?! Jakoś jeździ do
dziś!
Swifta trzeba raz na pół roku wywrócić na bok i zakonserwować porządnie. Denerwujące, ale mechanika to wynagrzadza. Gdyby te auta były w ocynku, to jeździłyby wiecznie...
jak zostawiasz bębny z tyłu, to pompę zostaw z 1.0
A po co Ci zawieszenie z gti?. Na piasty w 1.0 wchodzą hamulce z gti jak złoto. Na górze masz wątek, w którym opisałem jak to zrobić.