[mk 1.3 gs '92] Nie chce odpalic szarpie jak diabli
-
mercuc Użytkownik archiwalnynapisał 26 lis 2011, 12:24 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
dzis troche znowu posprawdzalem
cieplej niby jest (pomijam ten wiatr)
sprawdzilem sobie rezystancje kabli zaplonowych
i tak po kolei idac od pierwszej swieczki:
9.5 7.2(a raz mi wyszlo 5.2 tutaj ale to chyba blad pomiarowy) 6.4 6.5dzis swistak chodzil normalniej nie mial tych objawow co chwile (w przyplywie nerwow dostal kopa w kolo )
na zimnym chodzi normalnie i ma moc
na cieplym jest lekki spadek mocysprawdzilem linke gazu jest dobrze napieta
ide sie napic piwa moze cos wymysle
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 26 lis 2011, 12:32 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:14
moze jest to juz jakas glębsza sprawa ? zawory w gowicy za duzy luz mają... ?
moze jednak wypadało by sprawdzić mu kompresję
-
mercuc Użytkownik archiwalnynapisał 27 lis 2011, 11:12 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
dzis przeciscilem styki przewodow
swift odrazu lepiej chodzijak znajde jeszcze czas to rozbiore aparat zaplonowy
cos mi sie wydaje ze wilgoc tam wchodzi i sa jaja dlatego xD
-
worldwar Użytkownik archiwalnynapisał 27 lis 2011, 18:13 ostatnio edytowany przez worldwar 11 lis 2016, 00:14
ja tak mialem kiedy walnął mi wąż wysokiego ciśnienia. dodatkowo hamulec nie działał.
-
mercuc Użytkownik archiwalnynapisał 27 lis 2011, 18:23 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
ja tak mialem kiedy
walnął mi wąż wysokiego ciśnienia. dodatkowo hamulec nie działał.hamulce dzialaja
a gdzie jest ten waz??
sprawdze na tygodniu -
tadziomaru1 Użytkownik archiwalnynapisał 28 lis 2011, 20:34 ostatnio edytowany przez tadziomaru1 11 lis 2016, 00:14
ja tak mialem kiedy
walnął mi wąż wysokiego ciśnienia. dodatkowo hamulec nie działał.Czego wąż?
-
adamo81napisał 29 lis 2011, 08:22 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:14
hamulce dzialaja
a gdzie jest ten
waz??
sprawdze na
tygodniuTo jest ten wąż, który wchodzi do serwa hamulcowego
-
mercuc Użytkownik archiwalnynapisał 29 lis 2011, 11:54 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
To jest ten wąż,
który wchodzi do serwa hamulcowegomoze dac ktos fotke tego bo rzeczywiscie poci mi sie tam w okolicy co nieco
a w sumie zaczelo po wymianie przewodow hamulcowych
-
SuperSlav Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2011, 23:46 ostatnio edytowany przez SuperSlav 11 lis 2016, 00:14
witam szanownych kolegów:) mam podobny problem z odpalaniem na ciepłym silniku, też mi się świeci check engine. na innym forum wyczytałem że może być to wina gaźnika( rozpylacza) proszę wytłumaczcie jak krowie na rowie jak sprawdzić kody błędu, mam pomarańczową skrzyneczkę z bezp. cała zapełniona co i jak mam zrobić aby mi lampka błysnęła i jak odczytać przekaz:)
-
danbar Użytkownik archiwalnynapisał 28 gru 2011, 15:03 ostatnio edytowany przez danbar 11 lis 2016, 00:14
monowtrysk jak już
o wybłyskiwaniu kodów błędów było już wieele razy, wystarczy poszukać.
Zdejmij osłonkę kolumny kierowniczej i tam pod nią w desce będzie przymocowany przełącznik, pstrykasz go, przekręcasz kluczyk i patrzysz co wybłyska. -
SuperSlav Użytkownik archiwalnynapisał 28 gru 2011, 22:38 ostatnio edytowany przez SuperSlav 11 lis 2016, 00:14
monowtrysk jak już
o wybłyskiwaniu
kodów błędów było już wieele razy, wystarczy poszukać.
Zdejmij osłonkę
kolumny kierowniczej i tam pod nią w desce będzie przymocowany przełącznik,
pstrykasz go, przekręcasz kluczyk i patrzysz co wybłyska.sory że odgrzebuję temat na innym wątku choć po części może ma to jakiś związek:) jutro zerknę raz jeszcze ale wcześniej się schylałem i nie było widać.a co do monowtrysku ,tak czytałem że tak się to nazywa:) ale sie nie znam:) dzięki
niestety nie mam przełącznika -
adamo81napisał 30 gru 2011, 18:21 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:14
sory że odgrzebuję
temat na innym wątku choć po części może ma to jakiś związek:) jutro zerknę raz
jeszcze ale wcześniej się schylałem i nie było widać.a co do monowtrysku ,tak
czytałem że tak się to nazywa:) ale sie nie znam:) dzięki
niestety nie mam
przełącznikato musisz mieć w skrzynce bezpieczników jedno puste miejsce (tak trochę osobno), wkładasz tam jakiś bezpiecznik i błyska
-
mercuc Użytkownik archiwalnynapisał 30 gru 2011, 22:21 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
a ja wracam do tematu
czy objawy u mnie mogl spowodawac wadliwy czujnik temperatury silnika (o ile tutaj jest takowy)
ew czy moze byc to zjechana linka gazu bo jak sie wsluchac to trze dosyc glosno
-
adamo81napisał 31 gru 2011, 11:51 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:14
a ja wracam do
tematu
czy objawy u mnie
mogl spowodawac wadliwy czujnik temperatury silnika (o ile tutaj jest takowy)
ew czy moze byc to
zjechana linka gazu bo jak sie wsluchac to trze dosyc glosnoA to jeszcze nie zdiagnozowałeś usterki?
Jest czujnik temperatury, jeśli jest skopany, to teoretycznie silnik powinno albo zalewać na ciepłym (za bogata mieszanka), albo na zimno nie odpali (bo za uboga mieszanka)
-
mercuc Użytkownik archiwalnynapisał 31 gru 2011, 12:38 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
ciagle szukam
jeden mechanik zaproponowal kapitalny remont silnika pogłupial patafian xD
dzis sylwek to nie bede grzebal ale dokoncze sprawdzac czujniki to moze juz cos sie dowiem
-
adamo81napisał 31 gru 2011, 12:52 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:14
ciagle szukam
jeden mechanik
zaproponowal kapitalny remont silnika pogłupial patafian xD
dzis sylwek to nie
bede grzebal ale dokoncze sprawdzac czujniki to moze juz cos sie dowiemAle da się autem jeździć? Poruszasz się nim, czy 2 miesiące już stoi?
-
mercuc Użytkownik archiwalnynapisał 31 gru 2011, 14:33 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
Ale da się autem
jeździć? Poruszasz się nim, czy 2 miesiące już stoi?jak juz jedzie to jest ok ale najgorzej przy ruszaniu z miejsca bo mu odbija masakrycznie
i o ile przy spokojnej jezdzie jako tako to jakbym musial szybciej wyjechac to nie ma jak ;/
-
SuperSlav Użytkownik archiwalnynapisał 3 sty 2012, 19:23 ostatnio edytowany przez SuperSlav 11 lis 2016, 00:14
a mój swift wogóle podupadł na zdrowiu:/ mało że się świeci check engine, jest osad pod korkiem od wlewu oleju, nie chce odpalać, obroty mu wirują, czasem słychać jakby nie cały silnik pracował, to dziś jeszcze zaczął pluć z rury wydechowej czymś jakby nie spalonym paliwem:/ w naczynku wyrównawczym prawie zniknął płyn , co do tej pory się zmieniało gdy jeździłem wracał, ponieważ silnik się nagrzewał. definitywnie do mechaniora.
-
Unown Użytkownik archiwalnynapisał 3 sty 2012, 19:34 ostatnio edytowany przez Unown 11 lis 2016, 00:14
a mój swift wogóle
podupadł na zdrowiu:/ mało że się świeci check engine, jest osad pod korkiem od
wlewu oleju, nie chce odpalać, obroty mu wirują, czasem słychać jakby nie cały
silnik pracował, to dziś jeszcze zaczął pluć z rury wydechowej czymś jakby nie
spalonym paliwem:/ w naczynku wyrównawczym prawie zniknął płyn , co do tej pory się
zmieniało gdy jeździłem wracał, ponieważ silnik się nagrzewał. definitywnie do
mechaniora.
Trochę późno dopiero teraz.. -
plastekk Użytkownik archiwalnynapisał 3 sty 2012, 19:38 ostatnio edytowany przez plastekk 11 lis 2016, 00:14
to by wskazywało na dmuchnieta uszczelkę pod głowicą