[mk 1.3 gs '92] Nie chce odpalic szarpie jak diabli
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 lis 2011, 18:47 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
odkrecilem luzu zadnego nei wyczulem
tak sobie mysle ze to moze byc ten czujnk temperatury + linka
nalozyly sie 2 awarje i wyszlo -
Użytkownik archiwalnynapisał 20 lis 2011, 19:22 ostatnio edytowany przez myszywy 11 lis 2016, 00:14
Warto by bylo jeszcze sprawdzic aparat zaplonowy czy tam wszystko ok (nie tylko palec i kopulka ale tez czujnik halla i ewentualnie polaczenie z walkiem rozrzadu), do tego masa do silnika, kable idace do cewki bo jesli strzela to szukalbym bardziej od strony zaplonu.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 lis 2011, 20:56 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
Warto by bylo
jeszcze sprawdzic aparat zaplonowy czy tam wszystko ok (nie tylko palec i kopulka
ale tez czujnik halla i ewentualnie polaczenie z walkiem rozrzadu), do tego masa do
silnika, kable idace do cewki bo jesli strzela to szukalbym bardziej od strony
zaplonu.to najwczesniej w srode praca i studia czasu duzo mi nie zostawiaja
rozgrzebe najwyzej wszystko i bede kombinowal xD -
Użytkownik archiwalnynapisał 26 lis 2011, 12:24 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
dzis troche znowu posprawdzalem
cieplej niby jest (pomijam ten wiatr)
sprawdzilem sobie rezystancje kabli zaplonowych
i tak po kolei idac od pierwszej swieczki:
9.5 7.2(a raz mi wyszlo 5.2 tutaj ale to chyba blad pomiarowy) 6.4 6.5dzis swistak chodzil normalniej nie mial tych objawow co chwile (w przyplywie nerwow dostal kopa w kolo )
na zimnym chodzi normalnie i ma moc
na cieplym jest lekki spadek mocysprawdzilem linke gazu jest dobrze napieta
ide sie napic piwa moze cos wymysle
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 lis 2011, 12:32 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:14
moze jest to juz jakas glębsza sprawa ? zawory w gowicy za duzy luz mają... ?
moze jednak wypadało by sprawdzić mu kompresję
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 lis 2011, 11:12 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
dzis przeciscilem styki przewodow
swift odrazu lepiej chodzijak znajde jeszcze czas to rozbiore aparat zaplonowy
cos mi sie wydaje ze wilgoc tam wchodzi i sa jaja dlatego xD
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 lis 2011, 18:13 ostatnio edytowany przez worldwar 11 lis 2016, 00:14
ja tak mialem kiedy walnął mi wąż wysokiego ciśnienia. dodatkowo hamulec nie działał.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 lis 2011, 18:23 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
ja tak mialem kiedy
walnął mi wąż wysokiego ciśnienia. dodatkowo hamulec nie działał.hamulce dzialaja
a gdzie jest ten waz??
sprawdze na tygodniu -
Użytkownik archiwalnynapisał 28 lis 2011, 20:34 ostatnio edytowany przez tadziomaru1 11 lis 2016, 00:14
ja tak mialem kiedy
walnął mi wąż wysokiego ciśnienia. dodatkowo hamulec nie działał.Czego wąż?
-
napisał 29 lis 2011, 08:22 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:14
hamulce dzialaja
a gdzie jest ten
waz??
sprawdze na
tygodniuTo jest ten wąż, który wchodzi do serwa hamulcowego
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 lis 2011, 11:54 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
To jest ten wąż,
który wchodzi do serwa hamulcowegomoze dac ktos fotke tego bo rzeczywiscie poci mi sie tam w okolicy co nieco
a w sumie zaczelo po wymianie przewodow hamulcowych
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2011, 23:46 ostatnio edytowany przez SuperSlav 11 lis 2016, 00:14
witam szanownych kolegów:) mam podobny problem z odpalaniem na ciepłym silniku, też mi się świeci check engine. na innym forum wyczytałem że może być to wina gaźnika( rozpylacza) proszę wytłumaczcie jak krowie na rowie jak sprawdzić kody błędu, mam pomarańczową skrzyneczkę z bezp. cała zapełniona co i jak mam zrobić aby mi lampka błysnęła i jak odczytać przekaz:)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 gru 2011, 15:03 ostatnio edytowany przez danbar 11 lis 2016, 00:14
monowtrysk jak już
o wybłyskiwaniu kodów błędów było już wieele razy, wystarczy poszukać.
Zdejmij osłonkę kolumny kierowniczej i tam pod nią w desce będzie przymocowany przełącznik, pstrykasz go, przekręcasz kluczyk i patrzysz co wybłyska. -
Użytkownik archiwalnynapisał 28 gru 2011, 22:38 ostatnio edytowany przez SuperSlav 11 lis 2016, 00:14
monowtrysk jak już
o wybłyskiwaniu
kodów błędów było już wieele razy, wystarczy poszukać.
Zdejmij osłonkę
kolumny kierowniczej i tam pod nią w desce będzie przymocowany przełącznik,
pstrykasz go, przekręcasz kluczyk i patrzysz co wybłyska.sory że odgrzebuję temat na innym wątku choć po części może ma to jakiś związek:) jutro zerknę raz jeszcze ale wcześniej się schylałem i nie było widać.a co do monowtrysku ,tak czytałem że tak się to nazywa:) ale sie nie znam:) dzięki
niestety nie mam przełącznika -
napisał 30 gru 2011, 18:21 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:14
sory że odgrzebuję
temat na innym wątku choć po części może ma to jakiś związek:) jutro zerknę raz
jeszcze ale wcześniej się schylałem i nie było widać.a co do monowtrysku ,tak
czytałem że tak się to nazywa:) ale sie nie znam:) dzięki
niestety nie mam
przełącznikato musisz mieć w skrzynce bezpieczników jedno puste miejsce (tak trochę osobno), wkładasz tam jakiś bezpiecznik i błyska
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 gru 2011, 22:21 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
a ja wracam do tematu
czy objawy u mnie mogl spowodawac wadliwy czujnik temperatury silnika (o ile tutaj jest takowy)
ew czy moze byc to zjechana linka gazu bo jak sie wsluchac to trze dosyc glosno
-
napisał 31 gru 2011, 11:51 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:14
a ja wracam do
tematu
czy objawy u mnie
mogl spowodawac wadliwy czujnik temperatury silnika (o ile tutaj jest takowy)
ew czy moze byc to
zjechana linka gazu bo jak sie wsluchac to trze dosyc glosnoA to jeszcze nie zdiagnozowałeś usterki?
Jest czujnik temperatury, jeśli jest skopany, to teoretycznie silnik powinno albo zalewać na ciepłym (za bogata mieszanka), albo na zimno nie odpali (bo za uboga mieszanka)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 gru 2011, 12:38 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
ciagle szukam
jeden mechanik zaproponowal kapitalny remont silnika pogłupial patafian xD
dzis sylwek to nie bede grzebal ale dokoncze sprawdzac czujniki to moze juz cos sie dowiem
-
napisał 31 gru 2011, 12:52 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:14
ciagle szukam
jeden mechanik
zaproponowal kapitalny remont silnika pogłupial patafian xD
dzis sylwek to nie
bede grzebal ale dokoncze sprawdzac czujniki to moze juz cos sie dowiemAle da się autem jeździć? Poruszasz się nim, czy 2 miesiące już stoi?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 gru 2011, 14:33 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:14
Ale da się autem
jeździć? Poruszasz się nim, czy 2 miesiące już stoi?jak juz jedzie to jest ok ale najgorzej przy ruszaniu z miejsca bo mu odbija masakrycznie
i o ile przy spokojnej jezdzie jako tako to jakbym musial szybciej wyjechac to nie ma jak ;/