Sprawdzcie klin na wale, tam moze byc luz. Takie same objawy mialem przy tej usterce. Jak odpalil i sie zagrzal bylo ok, zimny tylko powyzej 3tys obrotow chcial jechac bez przerywania. Ponowne uruchomienie po krotkim odcinku praktycznie niemozliwe. Sciagnijcie pasek, srube mocujaca kolo do walu i wtedy powinniscie (oby nie) wyczuc luz. W tych silnikach to dosc czesta usterka.
myszywy
@myszywy
Najnowszy post utworzony przez myszywy
-
RE: [Mk III 1.3 8V] Dławi się silnik
-
RE: Naszła mnie ochota!
oczywiście policzyłeś sobie
zarejestrowanie i doprowadzenie drugiego auta do używalności oraz jego utrzymanie?To wlasnie jest chore,musisz zarejestrowac i koniec. Gdyby zmienili prawo,
napewno przybylo by ladnie utrzymanych youngtimerow na polskich drogach. -
RE: [moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
Tylko płozy dziurawe...
-
RE: Pływa maska przy +120km/h
A weź dotknij
silnika kręcącego się do odcięciaA weź czekaj aż korby bokiem wyjdą, to jest jedyny ratunek i nie ma czasu na fochy. Jeśli zadusisz zanim wypije cały olej, to jest szansa na odratowanie silnika...
-
RE: Pływa maska przy +120km/h
O tak, to właśnie
spędza mi sen z powiek podczas dłuższej jazdy...No to proponuje proponuje potrenowac wysiadanie z auta z rownoczesnym otrwieraniem maski i zamykanie klapy gaszacej... To powinno uspokoic rozbrykanego diesla.
-
RE: Pływa maska przy +120km/h
Mam Golfa z tym samym silnikiem, zrobilem juz ponad 60tys km i przewaznie jest to jazda powyzej 3tys obrotow, juz kilka razy lecialo sie do Polski w ok. 160km/h przez 800km. Nie boj sie, silnik wytrzyma bardzo duzo, a turbine i katalizator tez trzeba przedmuchac.
-
RE: 10 lat....
no ja gdyby nie
zlosniki to bym jezdzil polatanym swiftem na nityPewnie byś już nie jeździł.
Ja już 5 rok bez Swifta a codziennie tu zaglądam.
Zdrówko -
RE: Prośba o wycenę - VW Polo
Tak przy okazji zapytam: zrywał się czy profilaktycznie?
Łańcuchy w tych silnikach sie rozciągają. Do tego problemy mieli z zaworkiem zwrotnym w obudowie filtra oleju.
VW dość długo "ukrywał" ten problem (pracowałem do 2008r. w ASO i informacja już wtedy była w serwisach) a jakoś trzy lata później dopiero, niemiecki AutoBild opisał całą sprawę i teraz wymieniają to na zasadzie "dobrej woli" i przejmują część kosztów.
Wujek płacił coś koło 800 euro za części, oczywiście razy dwa
Przebieg ok. 85tyś km. -
RE: Prośba o wycenę - VW Polo
Te nowsze auta z turbodieslami, to chyba wszystkie awaryjne
Tak, no i nie tylko diesle. Wujek już dwa razy wymieniał łańcuch rozrządu w Golfie TSI.
Także teraz to loteria i raczej nie ma co zawracać uwagi na markę tylko szukać i czytać opinie użytkowników. -
RE: Zender Speedster
ciecie budy by
nie mialo sensu przy tak "niskoseryjnej" produkcjiMoże i nie ale tutaj można zauważyć kawałek słupka B.
Chyba że tak wszystkie miały ;p Do tego jest przycięta przednia szyba w tej serii Ja będę sie upierał że to pocięte GTI, Zender kilka roadsterów stworzyłbtw: witamy wsrod zywych
Ja tutaj często zaglądam