Kolizja
-
@tom83ek Jakim Noxudolem konserwowałeś?
-
@Szarik
Belkę zderzaka, wewnętrzne elementy błotnika, okular zabezpieczyłem Noxudol 900
Podwozie drugiego auta, zaraz po odebraniu z salonu zabezpieczyłem Noxudol 1600 (jest bardziej gęsty) i na tą powłokę nałożyłem bardzo cienką warstwę (mgiełkę) Noxudol BodyNoxudol 900 i 1600 po odparowaniu tworzą elastyczną klejącą powłokę (szybko łapie brud), dlatego dodatkowo dałem Noxudol Body by powłoka stała się odporna na chwytanie brudu. Takie zabezpieczenie po 4 latach jest dalej elastyczne, tzn można wbić paznokcia i się ubrudzić. Pomaga tylko czyszczenie w benzynie ekstrakcyjnej.
-
@pacior
Na zakup nowego auta choćby najtańszego średnio mnie teraz stać. Na używkach się już przejechałem i nie kupię już auta używanego od nieznajomych osób.
Cała naprawa (z wszystkim) wyszła mnie 3500zł. Z OC sprawcy dostałem 1700zł. Więc z własnej kieszeni dołożyłem do tego interesu 1800zł Może niektórzy będą się dziwić, ale wołałem wydać kasę w auto które znam i jest u mnie od początku niż ładować ta kasę w używkę nieznanego źródła. Podejrzewam, że do takiej używki musiałbym drugie tyle władować na remonty. -
@tom83ek Ja w lecie robiłem remont auta, to też używałem Noxudol 1600. Dobrze było zagrzać puszkę przed użyciem do ok. 50°C. Bardzo fajnie sie nakładał. Pod 1600 dałem cieńką warstwę Noxudol 750 ( ten sam dawałem do profili).
-
@tom83ek Ja w lecie robiłem remont auta, to też używałem Noxudol 1600. Dobrze było zagrzać puszkę przed użyciem do ok. 50°C. Bardzo fajnie sie nakładał. Pod 1600 dałem cieńką warstwę Noxudol 750 ( ten sam dawałem do profili).
Ja robiłem konserwację zimą w garażu blaszanym i też go trochę podgrzałem na grzejniku.Po 4 latach jest dalej elastyczny więc mam nadzieję, że długo będzie spełniał swoje właściwości zabezpieczające...
Pamiętam jak przyjechałem na pierwszy przegląd gwarancyjny do ASO po roku i się pytali kto robił konserwację - chcieli adres warsztatu :) -
Może niektórzy będą się dziwić, ale wołałem wydać kasę w auto które znam i jest u mnie od początku niż ładować ta kasę w używkę nieznanego źródła.
Ja się nie dziwię! ;) Sam władowałem przez ostatnie 9 miesięcy w swojego Swifta ponad 5k PLN-ów i nie uważam, żeby był to błędny ruch.
-
-
Trochę zdjęć z prac
-
-
No i ładnie. Wygląda prawie jak mój. :-)
Nie będzie tej końcówki listwy bocznej na błotniku?
Pod kierunkowskazami są światła dzienne zapewne? -
@tom83ek wygląda super.
-
No i ładnie. Wygląda prawie jak mój. :-)
Zderzak mi się nie podoba - jest trochę porysowany ale nic lepszego nie znalazłem :(
Nie będzie tej końcówki listwy bocznej na błotniku?
Będzie:) przykleję na wiosnę gdy zrobi się cieplej :)
Pod kierunkowskazami są światła dzienne zapewne?
Tak, to są światła dzienne. Musiałem niestety jeden reflektor dokupić.
-
Zderzak mi się nie podoba - jest trochę porysowany ale nic lepszego nie znalazłem :(
Trudno. Weź pod uwagę, że autko ma swoje lata i zderzak nie muszą być brand-nuffka. A lekkie rysy dodają mu charakteru. ;-)
Jeśli chcesz, żeby były one mniej widoczne, można spróbować kilka razy (w odstępach czasowych) umyć dokładnie zderzak i przesmarować środkiem w żelu do konserwacji plastików (ja używam Black Trim Wax). Szprejów nie polecam, są wygodne, ale mniej trwałe.Będzie:) przykleję na wiosnę gdy zrobi się cieplej :)
:-)
Tak, to są światła dzienne. Musiałem niestety jeden reflektor dokupić.
Aha. No i uwidoczniła się kolejna zaleta polskich WESEMów - można dokupić jeden, nie trzeba nowego kompletu. :-)
-
Aha. No i uwidoczniła się kolejna zaleta polskich WESEMów - można dokupić jeden, nie trzeba nowego kompletu. :-)
Akurat miałem to szczęście, że Wesem ma sklep firmowy w Wieliczce gdzie mam rodzinę, więc odebrałem osobiście.
-
Super, że udało Ci się uratować Tico i przywrócić do świetności po kolizji!