Laptop HP niedziałające klawisz funkcyjne
-
zgłosić problem do mikroszitu, a tymczasem próbować przywrócić stan systemu sprzed aktualizacji.
-
Możesz jeszcze ewentualnie poszukać czy na stronie HP nie ma nowszych sterowników do twojego laptopa odpowiedzialnych za klawisze funkcyjne.
-
@tom83ek powiedział w Laptop HP niedziałające klawisz funkcyjne:
Możesz jeszcze ewentualnie poszukać czy na stronie HP nie ma nowszych sterowników do twojego laptopa odpowiedzialnych za klawisze funkcyjne.
Ja bym tak zrobił. Jaki to dokładnie model HP?
-
@miechomiecho powiedział w Laptop HP niedziałające klawisz funkcyjne:
@tom83ek powiedział w Laptop HP niedziałające klawisz funkcyjne:
Możesz jeszcze ewentualnie poszukać czy na stronie HP nie ma nowszych sterowników do twojego laptopa odpowiedzialnych za klawisze funkcyjne.
Ja bym tak zrobił. Jaki to dokładnie model HP?
Tak zrobiłem - zainstalowałem sterowniki ze strony z bodajże 2015 roku, nic to nie dało, jednak po tej instalacji pojawiły się jakieś nowe aktualizacje do wgrania - wgrywały się dobre 30-40 min., ale teraz w końcu klawisze działają tak jak powinny. Tak więc tak na prawdę nie wiadomo czy windows wypuścił nowe poprawione aktualizacje czy instalacja starych sterowników pomogła, ale grunt, że działa ;)
Model to HP Notebook - 15-r120nw (ENERGY STAR) -
Windows 8.1 i 10 i aktualizacje potrafią często więcej zepsuć niż sam użytkownik..
-
we wszystkich komputerach które serwisuję po zainstalowaniu systemu operacyjnego wyłączam aktualizacje systemu.
-
W Win 10 tego nie zrobisz. ;) Chyba...
-
Win 10 instaluję tylko w korpo, więc dla mnie nawet lepiej że się więcej psują.
Dla domu unikam win10. -
Latam na Winie 10 od kiedy go udostępnili i nic mi się nie psuje...
-
@BPX33 powiedział w Laptop HP niedziałające klawisz funkcyjne:
Latam na Winie 10 od kiedy go udostępnili i nic mi się nie psuje...
W mojej pracy też wsadzono w lecie dziesiątkę na wszystkie kompy. Od razu problemy z większością sterowników do urządzeń peryferyjnych... Facet miał sporo roboty, żeby się uporać. Zresztą do tej pory nie wszystko działa... Np. moja drukarka, z której byłem mega zadowolony, od czasu przejścia na najnowszą windę drukuje wyłącznie na podstawowych ustawieniach, wyłącznie w jednym egzemplarzu i wyłącznie do pięciu stron... o rozwalonych czcionkach w wydrukach z PDFów już nie wspomnę. Gdyby informatyk nie podłączył nowej drukarki sieciowej tuż za ścianą, która normalnie drukuje, nie byłoby jak pracować...
-
-
Jakaś kyocera, nie pamiętam numeru, musiałbym sprawdzić.
Dziś byłem w księgowości, mają taką samą - oraz identyczne problemy.
Aha - w dodatku na wydrukach pojawiają się losowo rozrzucone duuuże litery, jakby ktoś dwa razy włożył kartkę i chciał dwa dokumenty drukować... No, nie da się zaakceptować. -
Będąc w pracy przypomniałem sobie o tym wątku i sprawdziłem: drukarka to KYOCERA FS-1370DN.