ile tico jest w stanie przejechać? jaki macie przebieg?
-
Ja już się chwaliłem ale powtórzę
1999r -266,5 kkmps.Pewien nieznajomy chwalił się ponad 400kkm ale miał do dyspozycji drugi fabrycznie nowy silnik z żerańskich zapasów
-
Nie testowałem ale silnik dałby z siebie na prawdę wiele, niestety buda nie idzie z nim w parze.
-
chodziło mi właśnie o przebieg kolegi Pacior'a.
Jestem pod wrażeniem, że tico wytrzyma ponad 200 tysięcy.
-
Spokojnie wytrzyma, przebiegi ponad 200 kkm to nie nowina.
U mnie 1998 r., ponad 187 kkm. Cały czas na pełnym syntetyku, dolewek między wymianami nie praktykuję... Zwija się ładnie.
Przypuszczam, że 200 osiągnie na swoje dwudziestolecie , bo teraz jeżdżę dwoma autami, więc przebiegi roczne o wiele mniejsze. -
Myślę, że znalazło by się wielu użytkowników mogących pochwalić się większymi przebiegami niż mój gdyby nie przegrali walki z rudą
-
1997, 343 000, buda jeszcze się trzyma
-
silnik dałby z siebie na prawdę wiele, niestety buda nie idzie z nim w parze.
To jak w Swiftach...
Wracając do wątku co prawda nie Tico, a Swift, ale też mały pierdzik: 1998r. - 230k km (tak jak leo nadal lata na pełnym syntetyku bez dolewek między wymianami).
-
To jak w
Swiftach...
Wracając do wątku
co prawda nie Tico, a SwiftOba silniki mogły projektować te same rączki Tico wywodzi się wszak z Suzuki
-
284kkm
-
1997, 343 000, buda
jeszcze się trzymaŁadny przebieg
Jak po tylu kilometrach sprawuje się silnik, skrzynia biegów czy sprzęgło? -
Ładny przebieg
Jak po tylu
kilometrach sprawuje się silnik, skrzynia biegów czy sprzęgło?Ehhh, gafa Nie 343, tylko 334 Silnik mam już drugi, poprzedni oryginalny miał ponad 240 0000 i zaczął brać olej. Obecny egzemplarz kupiłem używany i wymieniłem w nim wszystkie uszczelniacze. Jak na razie spisuje się nieźle. Sprzęgło wymieniałem 2 razy - przy drugim silniku raczej profilaktycznie, bo można było ze starego przełożyć (nie było zużyte). Skrzynia biegów przy 240 000km została zdemontowana (leży w garażu - jest w bdb stanie), postawiłem jednak na montaż skrzyni od nowo zakupionego silnika (równomierne zużycie).
Buda trzyma się nieźle, w miarę na bieżąco konserwowana - ale niestety nie od nowości.