Co dziś dłubałem w tico? (2013)
-
napisał 10 kwi 2013, 15:09 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:43
Wymiana szczęk hamulcowych, wymiana lewego cylinderka (poprzedni wytrzymał ok 2 lata - ok 60000km), więc chyba nie za długo Odpowietrzono i wyregulowano hamulce. Prace te wykonywane były... w warsztacie przez mechanika. Koszt: 90zł. Przy okazji podpatrzyłem, jak to się robi w warsztacie i paru ciekawych rzeczy się dowiedziałem Nauka kosztuje
-
napisał 10 kwi 2013, 20:39 ostatnio edytowany przez tom83ek 11 sie 2016, 21:43
Przy okazji
podpatrzyłem, jak to się robi w warsztacie i paru ciekawych rzeczy się dowiedziałem
Nauka kosztujePochwal się jak to robią w warsztacie Chyba że czekasz na składkę Ogólnie można jakoś inaczej? Podejrzewam, że mają jakiś sposób na odpowietrzanie
Ja dzisiaj wymieniłem element plastikowy trzymający półkę bagażnika, ponieważ stary element ułamał się. Jestem na etapie eliminacji dziwnych dźwięków.
-
napisał 10 kwi 2013, 20:54 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:43
Pochwal się jak to
robią w warsztacie Chyba że czekasz na składkę Ogólnie można jakoś inaczej?
Podejrzewam, że mają jakiś sposób na odpowietrzanieHaha, składkę powiadasz? Można inaczej i nawet warto. Cała tajemnica to podkładka przy elemencie odpowiedzialnym za samoregulację. A samo odpowietrzanie zrobili chyba w 2 minuty. Co ciekawe, przed odkręceniem cylinderka lewego, zacisnęli elastyczny przewód hamulcowy przy prawym tylnym kole - żeby płyn nie spływał
-
napisał 10 kwi 2013, 21:09 ostatnio edytowany przez tom83ek 11 sie 2016, 21:43
A samo odpowietrzanie zrobili chyba w 2
minuty. Co ciekawe, przed odkręceniem cylinderka lewego, zacisnęli elastyczny
przewód hamulcowy przy prawym tylnym kole - żeby płyn nie spływałPrzy regeneracji zacisków hamulcowych też zaciskam przewód elastyczny
Odpowietrzali jakimś specjalnym narzędziem, czy metodą pompowania hamulcem i odkręcaniu odpowietrznika? -
napisał 10 kwi 2013, 21:21 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:43
Przy regeneracji
zacisków hamulcowych też zaciskam przewód elastyczny
Odpowietrzali
jakimś specjalnym narzędziem, czy metodą pompowania hamulcem i odkręcaniu
odpowietrznika?Starą metodą - pompowali i odpowietrznikiem Mieli fachowe narzędzie - butelka z wężykiem na odpowietrznik. Oby ta naprawa wytrzymała dłużej niż tydzień
-
Użytkownik archiwalnynapisał 11 kwi 2013, 09:01 ostatnio edytowany przez dieludolfs 11 sie 2016, 21:43
Dzisiaj odebrałem paczkę z nowymi kołpakami. Chyba najdłużej i najbardziej starannie rozpakowywana paczka prze ze mnie, żeby nie zniszczyć oryginalnego kartonu
-
Moderatornapisał 11 kwi 2013, 10:28 ostatnio edytowany przez pacior 11 sie 2016, 21:43
pochwal się co tam nabyłeś
naprawa spryskiwacza tylenj szyby, nie używam ale wnerwia mnie jak coś nie działa
no i kombinowanie z pozbyciem się eko dupereli przy silniku,
na gazie to raczej nie spełnia swojej funkcji, a tikacz coś na niskich obrotach mi muli więc szukam przyczyny -
napisał 11 kwi 2013, 10:57 ostatnio edytowany przez marcintju 11 sie 2016, 21:43
u mnie po odłączeniu egr i zatkaniu podciśnienia zaczął więcej palić, więc wróciłem na fabryczne nastawy :), zauważyłem że świece bez egr na lpg są białe a z egr jasno brązowe, także egr ma pozytywny wpływ na temperaturę mieszanki noi gniazd zaworowych
-
Moderatornapisał 11 kwi 2013, 11:24 ostatnio edytowany przez pacior 11 sie 2016, 21:43
u mnie po
odłączeniu egr i zatkaniu podciśnienia zaczął więcej palić, więc wróciłem na
fabryczne nastawy :), zauważyłem że świece bez egr na lpg są białe a z egr jasno
brązowe, także egr ma pozytywny wpływ na temperaturę mieszanki noi gniazd zaworowychja póki co wywaliłem pvc, i kombinuję z podciśnieniami ale opiszę dopiero jak trochę przelatam kilometrów.
Muszę zajrzeć też do katalizatora, jak nie ma to zamontuję kolektor z wersji bez kata, wywalę rurkę powietrza dodatkowego itp.. -
napisał 11 kwi 2013, 12:29 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:43
pochwal się co tam
nabyłeś
naprawa
spryskiwacza tylenj szyby, nie używam ale wnerwia mnie jak coś nie działa
no i kombinowanie z
pozbyciem się eko dupereli przy silniku,
na gazie to raczej
nie spełnia swojej funkcji, a tikacz coś na niskich obrotach mi muli więc szukam
przyczynyMożesz założyć oddzielny wątek dotyczący usunięcia eko dupereli?
-
Moderatornapisał 11 kwi 2013, 13:27 ostatnio edytowany przez pacior 11 sie 2016, 21:43
Możesz założyć
oddzielny wątek dotyczący usunięcia eko dupereli?póki co nie ma czego opisywać, po kilku km podciśnienia zamontowałem tak jak były wcześniej bo dławiło go muszę prześledzić trzeciaka..
-
napisał 11 kwi 2013, 13:35 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:43
póki co nie ma
czego opisywać, po kilku km podciśnienia zamontowałem tak jak były wcześniej bo
dławiło go muszę prześledzić trzeciaka..Ale temat jest rozwojowy, może ktoś inny też się wypowie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 11 kwi 2013, 14:37 ostatnio edytowany przez mahoski 11 sie 2016, 21:43
Ale temat jest
rozwojowy, może ktoś inny też się wypowieJestem za tym, sam wydłubałem kata i wywaliłem tą rurkę od niego i szukam co by jeszcze usunąć
-
napisał 12 kwi 2013, 11:39 ostatnio edytowany przez Jaco- 11 sie 2016, 21:43
Demontaż osłony zimowej.
Kiedy zmieniacie zelówki na letnie?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 12 kwi 2013, 11:52 ostatnio edytowany przez dieludolfs 11 sie 2016, 21:43
Demontaż osłony
zimowej.Ja u siebie jeszcze mam, bo mi Tico puszcza na chłodnice.
Kiedy zmieniacie
zelówki na letnie?Ja przez cały czas miałem letnie
-
napisał 12 kwi 2013, 13:43 ostatnio edytowany przez Jaco- 11 sie 2016, 21:43
Ja u siebie jeszcze
mam, bo mi Tico puszcza na chłodnice.Puszcza co?
Ja mam założony termostat na 88 stopni.
Ja przez cały czas
miałem letnieJak nie jeździłeś w zimie to wiadomo.
-
napisał 12 kwi 2013, 16:49 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:43
Wyważanie i wymiana kół na letnie W końcu
Wymiana kierownicy Dzięki koledze z forum
-
Użytkownik archiwalnynapisał 12 kwi 2013, 18:42 ostatnio edytowany przez dieludolfs 11 sie 2016, 21:43
pochwal się co tam
nabyłeśChodzi o fotkę tych kołpaków?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 12 kwi 2013, 18:46 ostatnio edytowany przez dieludolfs 11 sie 2016, 21:43
Puszcza co?
Ja mam założony
termostat na 88 stopni.Puszcza płyn chłodniczy na chłodnicę. Przypuszczam zatkaną nagrzewnicę, ponieważ termostat miałem dobry, ale z racji że już kupiłem nowy (wahler 90*C) to go założyłem a samochód dalej puszcza na chłodnice.
Jak nie jeździłeś w
zimie to wiadomo.No w sumie masz rację, ilość zimowych wyjazdów Tico mógłbym policzyć na palcach jednej ręki