Obrotomierz
-
błahu miał taki u
siebie, sprawdzał się, taniej jest wyciągnąć z jakiegoś 3 cylindrowego licznika ze
szrotu, np. ja dorwałem ze swifta za 20pln zegary. z poldka też pasuje po małej
modyfikacji.Czy ten ze swifta pasuje p&p bez przeróbek? Z jakiego konkretnie swifta?
-
No włąśnie też mnie to ciekawi bo zauważyłem na allegro że od swifta można dostać. Trochę dziwne bo nikt tu o tym nie pisał kiedy była mowa o obrotmierzach.
-
Czy ten ze swifta
pasuje p&p bez przeróbek? Z jakiego konkretnie swifta?Od 1.0, rocznik dowolny
-
Od 1.0, rocznik dowolny
Czy aby na pewno?
http://allegro.pl/suzuki-swift-licznik-1-0-benzyna-89-96-europa-i2809655171.html -
Czy aby na pewno?
http://allegro.pl/suzuki-swift-licznik-1-0-benzyna-89-96-europa-i2809655171.html
Jeśli chcą zamontować obrotomierz kupisz licznik bez obrotomierza to już tylko i wyłącznie Twoja sprawa
-
Licznik wygląda tak: http://allegro.pl/suzuki-swift-98r-licznik-zegary-i2842989024.html
Ale potrzebny jest od wersji 3 cylindrowej, ja dorwałem tutaj z giełdy zlosnikiowej. -
ważne żeby 3 cylindrowy był, podłącza się standardowo 3 kable i kręci, podświetlenie trzeba sobie dorobić u mnie wygląda to tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/14bd6fe5aa6ba3ba.html -
ważne żeby 3
cylindrowy był, podłącza się standardowo 3 kable i kręci, podświetlenie trzeba sobie
dorobić u mnie wygląda to tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/14bd6fe5aa6ba3ba.htmlW takim razie ja sobie daruję obrotek ze swifta
-
z nexii też pasuje, nawet pokazuje dobrze bez przeróbek, i można go wkomponować w licznik hihi
-
Możesz opisać co i jak z kablami? Bo zegary mam, uniwersalny obrotek podpinałem ale jak przeszczepić z innych zegarów to już nie wiem
Co do autogauge to obrotek spoko ale wskazówka jest strasznie "leniwa". Za to w swifcie wskazówka jest szybka i to mi się podoba
-
Witam serdecznie.
Panowie co
myślicie o tym wynalazku??Pierwsze wrażenie - wydaje sie ogromny - jak do jakiejś maszyny rolniczej
Rozdziałka 100obr/min i te 2 ostatnie cyfry robią za atrapę.
Najlepszy były wmontowany gdzieś w zegary ale to raczej mały cyfrowy.
Można też wykorzystać miejsce wskaźnika temp. a po prawej zmienić na wskazanie paliwa i temperatury silnika. -
3 kabelki potrzebne są, zasilanie z zapłonu, masa i sygnał obrotów,
wyciągasz obrotomierz z zegarów i masz z tyłu na płytce trzy gwinty - miejsca w które wkręcasz śrubki, patrzysz na oznaczenia i tam dajesz kabelki pod śrubki gdzie trzeba. jak ze swifta zegary to mogę zejść do auta i sprawdzić dla pewności co podpiąłem gdzie. -
Powiedz tylko, który wtyk w cewce pionowy czy poziomy?
-
pionowy pin
-
Dzięki. Idąc dalej tropem czy prędkościomierz ze swifta tez mógłby podejść? Obstawiam jakieś przekłamania ale sam nie mam podstaw do tego. No i wskaźnik paliwa, który w swifcie nie opada po wyłączeniu zapłonu. To kwestia samego wskaźnika czy czegoś więcej?
-
Ja kiedyś miałem przez chwilę miałem podłączony o taki właśnie obrotomierz
Niestety nie zdążyłem włożyć w zegary .. wcześniej niestety sprzedałem samochód.. wydaje mi się że nawet mam gdzieś w garażu w częściach.. -
Dzięki. Idąc dalej tropem czy prędkościomierz ze swifta tez mógłby podejść? Obstawiam jakieś przekłamania ale sam nie mam podstaw do tego.
Zastanówmy się, obrotomierz wskazuje liczbę impulsów w funkcji czasu.
Skoro Tico ma 3 cylindry, a obrotek pochodzi od Swifta 3-cylindrowego, to wskazania muszą się pokrywać, bo ilość impulsów w funkcji czasu jest dokładnie taka sama.No i wskaźnik paliwa, który w swifcie nie opada po wyłączeniu zapłonu. To kwestia samego wskaźnika czy czegoś więcej?
A po co chcesz, aby wskaźnik poziomu paliwa stale pokazywał aktualny poziom benzyny w baku
Pomyśl przez chwilę - złodziej tylko zerknie przez szybę i będzie widział ile benzyny jest w baku do spuszczenia -
Żeby wiedzieć z miejsca ile mogę np przejechać a nie odpalać i czekać aż wskazówka się uniesie na szczyt swoich możliwości Dzięki tej małej dupereli mogę np planować czy wyrobie sie gdzieś w czasie czy muszę jeszcze zajechać na stację.
Zapewne można powiedzieć, że wie się ile ma się benzyny ale u mnie czasem auto stoi 2 dni i nie pamiętam o tym. Co do złodziei. Nigdy nie stawiam auta tam gdzie by było narażone na to. Albo stoi na placu przy domu w garażu/pod wiatą albo pod samymi drzwiami uczelni.
Dzięki, piwko za info
-
Zastanówmy się,
obrotomierz wskazuje liczbę impulsów w funkcji czasu.
Skoro Tico ma 3
cylindry, a obrotek pochodzi od Swifta 3-cylindrowego, to wskazania muszą się
pokrywać, bo ilość impulsów w funkcji czasu jest dokładnie taka sama.Też tak myślę, powinien pasować, tylko że w swifcie jest dość spora tarcza obrotomierza. Trzeba by rzeźbić.
A po co chcesz, aby
wskaźnik poziomu paliwa stale pokazywał aktualny poziom benzyny w baku
Pomyśl przez chwilę- złodziej tylko zerknie przez szybę i będzie widział ile benzyny jest w baku do
spuszczenia
Nie popadajmy w paranoję, kto dzisiaj kradnie tak paliwo, tym bardziej z tico
- złodziej tylko zerknie przez szybę i będzie widział ile benzyny jest w baku do
-
Też tak myślę, powinien pasować, tylko że w swifcie jest dość spora tarcza obrotomierza. >Trzeba by rzeźbić
Pomysł na rzeźbę już jest. Dziś jadę po drugi licznik z tico z zamiarem wklejenia nowego plastiku, w którym wyciąłbym nowe otwory na wszystkie wskaźniki. Jednak zanim sie do tego zabiorę muszę zebrać info na temat wskaźnika paliwa i temperatury. Nie chciałbym klecic składaka z dwóch zegarów
Wskaźnik paliwa bierze informacje tylko z pływaka znajdującego się w baku o ile się nie mylę. Czy ten ze swifta będzie działał podobnie? Jesli tak to musiała by się zgadzać wartość ohm (poprawcie mnie jeśli źle piszę) podawana przez potencjometr w baku?