Navigation

    zlosniki.pl
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Search
    1. Home
    2. SilentBob
    S
    • Profile
    • Following
    • Followers
    • Topics
    • Posts
    • Best
    • Groups

    SilentBob

    @SilentBob

    Użytkownik archiwalny

    0
    Reputation
    159
    Posts
    798
    Profile views
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    SilentBob Follow
    Użytkownik archiwalny

    Best posts made by SilentBob

    This user hasn't posted anything yet.

    Latest posts made by SilentBob

    • RE: Przegnite mocowanie wahacza

      Jutro pojadę do
      znajomego, ciekawe czy by się podjął i na ile to wyceni, jeśli już. Ile to może
      kosztować? Przerabiał ktoś już takie rzeczy? Swifciarze na pewno przerabiali, bo za
      wszelką cenę ratują póki się da..

      Za wszelką cenę, to nie ma sensu.
      Ja walczyłem, zamalowywałem, łatałem ale po każdej zimie, z ostatnich lat kiedy miałem Tico, było tylko gorzej.
      Kiedyś trzeba odpuścić i rozejrzeć się z czymś nowszym.

      posted in DAEWOO TICO - forum KlubTico
      S
      SilentBob
    • RE: Obrotomierz z Nexii / obrotek / Nexia

      Było lekko pod
      górkę

      Życie zna takie przypadki. Box na dachu, na pół zaciągnięty ręczny i 40-tonowy tir mrugający rozpaczliwie długimi z tyłu, o którym się zapomniało, że się go holuje.
      A kiedy, w takiej sytuacji, próbuje nas wyprzedzać przysłowiowa fura z węglem, to daje się jej odpór wciskając tylko mocniej gaz i patrząc jak znika w lusterku.

      posted in DAEWOO TICO - forum KlubTico
      S
      SilentBob
    • RE: Obrotomierz z Nexii / obrotek / Nexia

      Wrzucę jeszcze
      filmiki z testu obrotka i jak moje Tico jedzie 200km/h

      Proste obliczenia wskazują, że musiałbyś mieć co najmniej 100KM, aby pojechać Tico 200km/h po płaskim terenie i bezwietrznej pogodzie
      No chyba, że to swobodny spadek...

      posted in DAEWOO TICO - forum KlubTico
      S
      SilentBob
    • RE: [Matiz] - Niewielkie ubytki płynu chłodniczego.

      Zagrzej auto (podczas jazdy) i na pracującym silniku obejrzyj chłodnicę (kiedy wentylator nie pracuje) czy nie robi się gdzieś obłoczek pary (teraz zimą będzie lepiej widać - można też poświecić latarką jak jest za ciemno).
      Możliwe, że chłodnica się rozszczelniła (minimalnie) i jak jest gorąca to płyn odparowuje. Przy dużym rozszczelnieniu powinien być też wyczuwalny zapach płynu chłodniczego.
      Ewentualnie oczyść z osadów i wytrzyj węże chłodnicy, króćce tych węży oraz możliwie jak się da to chłodnicę i po pewnym czasie dokładnie obejrzyj te miejsca. Płyn odparowując musi zostawić jakiś osad.

      posted in DAEWOO TICO - forum KlubTico
      S
      SilentBob
    • RE: Refleksja związana z ekojazdą

      [..]
      ... tak się
      zastanawiam, ile czasu jeszcze upłynie, gdy stróże prawa zaczną nam sadzić mandaty
      za przekroczenie 4 tys. obr/min... a potem 3 tys...

      Samą ideę uczenia kierowców oszczędnej jazdy uważam za słuszną i potrzebną.
      Może choć w części skończy się stękanie, że "dużo pali", bo realnie duży wpływ
      na spalanie ma technika jazdy. Oczywiście potrzebne jest podejście zdroworozsądkowe
      i np. nie katowanie na zbyt niskich obrotach, bo tak zalecali albo tak komputer podpowiedział.

      Natomiast do sadzenia mandatów za obroty na pewno nie dojdzie, bo niby jak to miało by być kontrolowane?
      Prędzej wprowadzą automatyczne, bezprzewodowe raportowanie pojazdów niespełniających norm ekologicznych.

      posted in MOTOMANIA... i nie tylko
      S
      SilentBob
    • RE: Pływa maska przy +120km/h

      A weź teraz pod
      maską grzeb

      Na filmie widać jak gościowi buchnęło w facjatę po podniesieniu maski,
      ale to już agonia silnika była .

      posted in Kącik VAG
      S
      SilentBob
    • RE: Pływa maska przy +120km/h

      A weź dotknij
      silnika kręcącego się do odcięcia

      Jak ktoś zwleka z ratowaniem silnika, to pozostaje mu się tylko oddalić

      posted in Kącik VAG
      S
      SilentBob
    • RE: ROZWIĄZANY - Nierówna praca silnika na biegu jałowym.

      Dziś wymieniłem
      filtr powietrza i właśnie mi się przypomniało o cyrkach jakie miałem na tanim
      chińskim filtrze,
      który był za cienki
      i cała obudowa filtra nie była przez to szczelna (lewe powietrze)

      Lewe powietrze przez filtr? Jakim cudem?
      Prędzej zakurzone a to akurat nie jest zdrowe dla silnika.

      posted in DAEWOO TICO - forum KlubTico
      S
      SilentBob
    • RE: Pływa maska przy +120km/h

      Do czego ta klapa
      gasząca ma pomóc przy rozpędzonym dieslu to nie wiem bo nigdy nie gasiłem go na
      pełnym gazie
      Natomiast wiem, że
      takie coś mam, bo raz jak padł tego czujnik to nie mogłem uruchomić samochodu
      (znaczy mogłem ale po sekundzie sam się wyłączał...

      Klapa odetnie dopływ powietrza i silnik się zadusi.

      posted in Kącik VAG
      S
      SilentBob
    • RE: ROZWIĄZANY - Nierówna praca silnika na biegu jałowym.

      Dziwna sprawa jest
      z zaworkiem PCV. Jak zdejmę z niego odmę, i przytkam go palcem, to czuję jak by
      zasysał, słyszę kulkę w zaworku i obroty się trochę podnoszą i wyrównują. Nie są
      jakieś super równe, ale jest lepiej, jak na 3 cylindrowca - całkiem nieźle.
      Wskazywało by to na uszkodzenie zaworka. Ale na nowym zaworku jest tak samo! Te
      zaworki są jakieś do d...y, czy co? Bo już 3 zaworki sprawdzałem, i za każdym razem
      jest dokładnie to samo. Jak wyciągnę zaworek i w niego dmucham, to w jedną stronę
      przepuszcza powietrze, w drugą nie, więc powinno być dobrze. Jak miałem zdjętą
      obudowę filtra, odmę założoną do zaworka PCV i pokrywy zaworów to przytkałem tę
      stronę, która idzie do filtra. Też zasysa, i się wyrównuje.
      Silnik lepiej
      chodzi jak odwrócę PCV, ale to chyba dlatego, że się po prostu zamyka - efekt taki,
      jak bym go przytkał palcem.

      Zawór PCV jest OK. Jak go przytkasz,to silnik równiej pracuje bo nie dostaje tego dodatkowego powietrza wraz z oparami z silnika. Sam zawór pracuje inaczej niż Trzeciak
      wyjaśnia na rysunkach w swojej książce - kiedy otworzysz przepustnicę kierunek zasysania się zmienia i kulka w zaworze podciągana jest do góry zamykając zawór. Opary z odmy
      są wówczas zasysane do dolotu gaźnika pod filtr powietrza (aby go nie zanieczyszczały).

      Sam zawór PCV jest przewidziany fabrycznie do pracy przy biegu jałowym więc raczej bym szukał ewentualnie innego lewego źródła powietrza dostającego się pod przepustnicę,
      bo ją masz na biegu jałowym zamkniętą.

      Zawory EGR i powietrza dodatkowego do katalizatora też są na biegu jałowym zamknięte.

      Kable WN dobrze siedzą? Zapłony nie wypadają jak silnikiem zatrzęsie?

      posted in DAEWOO TICO - forum KlubTico
      S
      SilentBob