Jak kontrolka oleju się nie zapaliła i z opisu nie masz objawów zatartego silnika to nie powinno nic strasznego się stać. Zdejmij pokrywę zaworów i zobacza jak wygląda wałek, jak nie nie będzie przytarty to i na dole też powinno być ok. Przy okazji ustawisz odpowiedni luz zaworów. Wymień też szybko olej wraz z filtrem, dolewki jak auto jeździło długo z niskim stanem niewiele pomagają - w misce zostaje stary szlam ze związkami które szybko wiążą dodatki z nowego dolanego oleju. Sprawdź też kompresje, być może pieścienie się zapiekły lub nagar powoduje niedomykanie zaworów - to też może być konsekwencja jazdy ze zbyt niskim stanem oleju, smok jeszcze ciągnie i ciśnienie jest, ale mała ilość olej łatwiej się przegrzewa co mooże powodować zwęgenia i tworzenie się nagarów. Hamulce sprawdź na najbliższej stacji kontroli pojazdów - jak silnik nie ciągnie to pół biedy gorzej jak się nie da zatrzymać.
I ZMIEŃ TEMAT.
X
Xantys
@Xantys