Przeróbka, przeróbka ale na allegro można było kiedyś kupić takie wynalazki.
Z pewnością jest to przeróbka, po której można mieć kłopoty. Najmniejsze z nich mogą być z diagnostą, trochę poważniejsze z policją. Najpoważniejszy kłopot może być z towarzystwem ubezpieczeniowym w razie kolizji (nieważne z czyjej winy), jeśli udowodnią niehomologowane oświetlenie. Jeśli mnie zdarzyłoby się najechać na kogoś z takimi cudami z tyłu na pewno nie przyznałbym się od razu do winy.
Pomyśl czy chcesz przerabiać oświetlenie.
Najnowszy post utworzony przez lbon
-
RE: Crystal Clear lamp tylnych tico.
-
RE: Magnetycznych multimag
Ale zagalopowaliście się...
Nie dość, że wątek dość stary, to piszecie kompletnie nie na temat -
RE: Słabo świecąca deska rozdzielcza
Oryginalnie w Tico do oświetlenia wskaźników służą dwie żarówki o mocy 3W. W swoim pojeździe po przepaleniu się jednej z nich włożyłem żarówki 5W. Jak na mój gust oświetlenie było zbyt intensywne. Zwróć uwagę, że w nocy na przedniej szybie widać poświatę od wskaźników, do czego trzeba się przyzwyczaić. Dlatego sugeruję ostrożność, żeby nie przesadzić.
Prędkościomierz jest podświetlany, a wskaźniki temperatury i paliwa są oświetlane i rzeczywiście słabiej je widać niż prędkościomierz. Może warto było by doświetlić za pomocą małych białych diod tylko dwa wskaźniki, dobierając jaskrawość świecenia.
Powodzenia -
RE: Wytrzymałość opon letnich
Czy we wszystkich Tico w zapas wkładali te opony KUMHO ?
Jak napisał mahoski zakładali też Hankook - takie miałem
Mam taką na zapasie nowiutką. Przydało by się załatwić jeszcze przynajmniej jedną aby > włożyć je na jedną oś.
Kiedyś tak zrobiłem, ale kupiłem oponę nieużywaną 3-letnią, spisywały się dobrze. Teraz nie zaryzykowałbym takiego zakupu z racji wieku potencjalnych opon używanych.
Dobre w ogóle te opony na lato?
Zarówno Hankook jak i Kumho były oponami wielosezonowymi. Jeździłem na tych oponach przez pierwsze 2 lata po zakupie samochodu. Zimą w górach spisywały się bardzo dobrze, ale oczywiście gorzej od zimówek dębica frigo. Latem też bez zarzutu.
-
RE: Ssanie się nie włącza
Witam
Mam problem ze
ssaniem. Nie podnosi obrotów.
Po włączanie
silnika obroty są cały czas takie same (tzn. niskie) i muszę przez jakiś czas
trzymać gaz, żeby się Tico9 rozgrzało.
Mechanicznie klapka
na zimnym silniku jest poziomo. Jak się nagrzewa opuszcza się.Nie wiem o jakiej klapce piszesz, ale w każdym razie miałem identyczny przypadek.
U mnie zaczął zacierać się element woskowy gaźnika. Potraktowanie go CX80 pomogło. Dla pewności psiknąłem jeszcze smarem (akurat miałem pod ręką smar do łańcuchów rowerowych). -
RE: Manual podłączenia automatycznych świateł LED jazdy dziennej mickey11
Manual na piątkę.
Proponuję tylko nie ciągnąć przewodu do światła pozycyjnego tylko wykorzystać przewód w kostce radia, na którym pojawia się +12V kiedy włączamy oświetlenie zewnętrzne. Będzie łatwiej.
-
RE: Swiatła do jazdy dziennej LED
Czy milicjanci mogą się strzelać że nie ma homologacji?
1. Policjanci
2. Mandat to może być mniejszy wymiar kary w porównaniu do tego kiedy ktoś udowodni, że np. do stłuczki doszło z powodu używania niewłaściwych świateł. Wtedy ubezpieczyciel może mieć wątpliwości przy wypłacie ubezpieczenia. -
RE: Problem z odpaleniem
Tak na marginesie powód zlokalizowałem sam, niemniej jednak dziękuje za zainteresowanie
tematem. Pozdrawiam, admina proszę o zamkniecie wątku bądź usuniecie.Fakt - wątek nadaje się do zamknięcia skoro NIC nie wnosi do dyskusji. Wykazując postawę typowo roszczeniową z pewnością daleko tu nie zajedziesz, chyba że ktoś się zapomni i przypadkiem coś podpowie...
Również pozdrawiam -
RE: Kontrolka swiatła drogowego w liczniku
Działa, wystarczyło
tylko rozkręcić „kopułkę” pod kierownicą, poodciskać kabelki, wszystko
przy okazji nasmarowałem (przełączniki od migaczy świateł itd.) i działa .Fajnie że udało Ci się doprowadzić do świecenia kontrolki, ale prawdopodobnie nie usunąłeś rzeczywistej przyczyny - gdzieś musi być słabszy kontakt. Dopóki działa to nie ma sensu naprawiać czegoś czego nie widać
Przy okazji wpadłem
na wspaniały pomysł żeby zrobić amatorskie zabezpieczenie przed złodziejami np.
zrobić przełącznik który by odcinał dopływ prądu do rozrusznika.
Może mnie ktoś już
uprzedził mi podpowie w którym kabelku zrobić przełącznik ?Z pewnością wielu użytkowników ma takie zabezpieczenia ale na forum może wejść np. złodziej i dlatego nie chwalimy się tym. Może ktoś odezwie się do ciebie na privie.
Pomysł W razie czego złodziej nie będzie kręcił rozrusznikiem i nie gdy nie uda mu się uruchomić auta przynajmniej nie rozładuje akumulatora -
RE: Kable WN nowe NGK - mogą świecić?
Ostatnio jednak odpalał mi znów po trochę dłuższym kręceniu ...
W taki wypadku może niedomagać kopułka (odkręcić i oczyścić delikatnie papierem ściernym elektrody z białego nalotu, potraktować WD40 nie zaszkodzi i wytrzeć)
Zakładam, że bardzo mało prawdopodowne żeby przewody WN padły po 1 mies. (kiedyś popękały mi po 6 mies. - wiosna/lato)
No i świece... 40kkm mogą spokojnie wytrzymać, a dłużej to różnie może być.
Nie sądze żeby gaźnik nagle "sam się rozregulował"Jak dotknąłem linką gazu (pancerzem) kabla WN, to świecił ciągle w czasie i w miejscu styku. Czy tak może (ma) być? ...
Zjawisko normalne i stąd powinno się tak kable prowadzić żeby nie dotykały żadnych metalowych elementów, bo jak się pewnie domyślasz w tym miejscu izolacja mogłaby sie po prostu przepalić ...