Nie no roznice poczuje, ale sensu rzeczywiscie nie ma patrzac na cene. Poza tym to sa przewody elastyczne a ciagle zostaja te sztywne do wymiany.
Jak ktos ma zagniatarke/maszynke do przewodow to bez problemu ogarnie zrobienie miedzianych przewodow.
Mam, w golfie też
miałem, jednak tak jak pisałem na tej opcji nie chodzą ona na maxa, a w prędkości
3-go trybu, chociaż u ojca w Alfie faktycznie idzie wtedy max. szybkością - ale
fiatowe wycieraczki to w ogóle jakiś kosmos, popylają jak struś pędziwiatr
Wiem już więcej. Problemem jest wtrysk a raczej jego brak... Jak silnik jest zimny lub max. nagrzany wszystko jest ok. Jak zaczyna stygnąć nie ma paliwa z wtryskiwacza - sucho w gardzieli... jak wystygnie zapala i do momentu wyłączenia silnika i częścioiwego wystudzenia pali na dotyk. Dodatkowo zaczął dymić parą Z rury..... Może zawiesza się wtryskiwacz/ regulator ciśnienia? Albo któryś z czujników zwariował - tylko który?
to ta cena chyba za
kolo zamachowe bo w moim drugim samochodzie za zrobienie sprzegła w almerze gdzie
trzeba chyba wozek sciagnać czy coś tam jakąs belke bo skrzynia nie wyjdzie i za
200zł robota
Zaczepy do przykręcenia deski na budę auta są inne. Ale skoro bierzesz się za przekładkę samodzielnie to pewnie z tym sobie poradzisz. Trochę kombinacji i dasz sobie z tym radę.
Tutaj też mam fajny filmik jak koleś przerobił Swojego Śwista... http://www.youtube.com/watch?v=nAcI_J_o-LU&feature=fvwrel
Mi osobiście się podoba(bo ma po przeróbce kolor zbliżony do mojego )...
Nie widziałem, ale
doczytałem się na forum o tym, że wygląda tragicznie. Wydaje mi się, ze jakby nie
było wlanego tego środka, to też nie wyglądałby rewelacyjnie. Więc jakośtego nie
łykam.
jeden z kabli jest
zle podpiety prawdopodobnie masowy i zwiera
jak złe? co to znaczy?
Widziałeś jak wygląda ta instalacja może? Daj konkretny opis. Wiem że jesteś problem z jednym kablem i nie wiem co z nim zrobić. Co z nim zrobić konkretnie.