Swift 8v jakie uszczelniacze wałków?
-
Dzięki
-
a ja mam takie pytanie ciężko sie te uszczelniacze wymienia bo chciałbym zrobic samemu, bo cieknie troche ale tam trzeba sciągnąc rozrzad i tego nigdy nie robiłem aczkolwiek byłem przy jego wymianie w moiej suzi 4lata temu ale to nie to samo
-
wg mnie jest to proste, ale dobrze mieć klucz dynamometryczny dla śruby koła zębatego oraz wyczucie jak mocno napiąć pasek rozrządu.
w litrówce jest prościej, bo nie trzeba opuszczać silnika w dół, w 1.3 i 1.6 niestety trzeba z jednej strony opuścić.
-
to odpuszcze temat narazie niech cieknie
brak klucza i wyczucia :):) koszt materiału 15zł a robota 150 porazka
wiem że trzeba opuścić -
to odpuszcze temat
narazie niech cieknie
brak klucza i
wyczucia :):) koszt materiału 15zł a robota 150 porazka
wiem że trzeba
opuścićI tak lepiej, że masz wyciek od rozrządu - jakbyś miał od strony skrzyni, to robocizna wyszłaby ze 300 zł
-
no co ty tyle biorą za sciagniecie skrzyni i sprzegła
to czyste zdzierstwo -
Bo do zrobienia uszczelniacza wału od strony skrzyni trzeba zdjąć właśnie skrzynię, sprzęgło i koło zamachowe
-
Robiłem sam półtora roku temu uszczelniacz od strony skrzyni, a na wiosnę tego roku od strony rozrządu. Trochę grosza zostało
-
to ta cena chyba za kolo zamachowe bo w moim drugim samochodzie za zrobienie sprzegła w almerze gdzie trzeba chyba wozek sciagnać czy coś tam jakąs belke bo skrzynia nie wyjdzie i za 200zł robota
-
to ta cena chyba za
kolo zamachowe bo w moim drugim samochodzie za zrobienie sprzegła w almerze gdzie
trzeba chyba wozek sciagnać czy coś tam jakąs belke bo skrzynia nie wyjdzie i za
200zł robotaPod Warszawą widocznie drożej